Games / Spelletjes / Het "Videogaming verzin er een tekst bij" spel
zoeken in:

0
Pascal A
geplaatst: 18 september 2007, 18:25 uur
Hoe maak ik een realistische Fietsgame voor de WII?
Antwoord : Cheat controle achteraf.
0
geplaatst: 23 september 2007, 18:28 uur
Nintendo staat er om bekend te proberen ook de Non-gamers te willen bereiken, maar nu gaan ze toch wel érg ver...
0
geplaatst: 23 september 2007, 20:39 uur
Tsja dieren hebben zo nu en dan ook wel eens een pleziertje nodig.

0
Pascal A
geplaatst: 23 september 2007, 22:41 uur
Nu weten we dus waarom die kut hamster van Albert Hein al die jaren heeft lopen hamsteren, voor een vette arcade kast.
0
geplaatst: 24 september 2007, 14:37 uur
Sega gebruikt proefdieren om games te testen op verslaving.
0
geplaatst: 24 september 2007, 18:23 uur
Jongen links krijgt spontaan een stijve terwijl hij voor het eerst Gears of war speelt. De super gameplay en ubergeile graphics, who zulke dingen zie je niet op een Wii !!!!!!!!!!
haha
haha
0
geplaatst: 24 september 2007, 18:27 uur
Nu ook een console speciaal ontwikkeld voor de geestelijk gehandicapte mens.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 17:43 uur
In de toekomst is het mogelijk je te laten masturberen door gamepersonages.
0
geplaatst: 14 oktober 2007, 17:50 uur

0
geplaatst: 14 oktober 2007, 21:50 uur
Het is volgens mij ook erg moeilijk je te laten masturberen. Of je moet een gespleten persoonlijkheid hebben ofzo.
0
geplaatst: 15 oktober 2007, 13:44 uur
gemaster schreef:
Het is volgens mij ook erg moeilijk je te laten masturberen. Of je moet een gespleten persoonlijkheid hebben ofzo.
Haha inderdaad. En sorry hoor maar wat een dramatisch niveau zeg bij die bijschriften. Ja, nu krijg je natuurlijk ''waarom post jij dan niks als je die van ons niet leuk vind'' maar mijn tip is: als je niks grappigs weet post dan ook niet. Of die bijschriften moeten echt je niveau humor zijn, maar dat zou heel treurig zijn

0
geplaatst: 15 oktober 2007, 15:10 uur
De nieuwe Teenage Mutant Ninja Dummy's nemen wraak in het nieuwe videogame 'Dummy's nemen toe!'.
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:32 uur
3 nieuwe manieren om je ongegeneerd tegoed te doen aan China food
0
geplaatst: 18 oktober 2007, 16:51 uur
Ik heb trouwens een voorstel om het spel wat levendiger te maken.
Als het jullie niet bevalt laten we het gewoon zoals het nu is.
1. Iemand plaatst een screenshot van een game, dus geen screen die met gamen te maken zou kunnen hebben zoals bovenstaande.
2. Vervolgens mogen er 5 onderschriften bij worden geplaatst, tussen aanhalingstekens, zodat het duidelijk is wat een onderschrift is en wat niet.
3. Als er 5 onderschriften zijn geplaatst mag de poster van de screen de grappigste uitkiezen.
4. Degene krijgt dan een punt ( zoals bij Raad de game-topic).
5. De winnaar plaatst de volgende screen.
Als het jullie niet bevalt laten we het gewoon zoals het nu is.
1. Iemand plaatst een screenshot van een game, dus geen screen die met gamen te maken zou kunnen hebben zoals bovenstaande.
2. Vervolgens mogen er 5 onderschriften bij worden geplaatst, tussen aanhalingstekens, zodat het duidelijk is wat een onderschrift is en wat niet.
3. Als er 5 onderschriften zijn geplaatst mag de poster van de screen de grappigste uitkiezen.
4. Degene krijgt dan een punt ( zoals bij Raad de game-topic).
5. De winnaar plaatst de volgende screen.
0
geplaatst: 25 oktober 2007, 22:17 uur
Man presenteert met gepaste trots zijn nieuwste pc aan de pers.
* denotes required fields.