menu

Platforms / Overigen / Wii of Psp?

zoeken in:
avatar van superdude
ik kan kiezen tussen een wii een psp, wat raden jullie me aan? ik denk dat ik toch voor de wii ga aangezien ik het niet zo op handcomputers heb en een keer een paar leuke advanture games lijkt me ook wel een keer leuk maar ik weet het nog niet zeker...

avatar van Hadouken
Simpel. Je zegt al dat je het niet zo op handhelds hebt, dus dan is de keus al gemaakt. En het aanbod van games is natuurlijk totaal verschillend.

Maar waarom een keus tussen die twee? En niet een DS of PSP? Of een Wii of X360?

avatar van superdude
xbox 360 heb ik al, en ik vind de ps 3 te veel games hebben die erop lijken snap je, dan heb je bijna dezelfde console alleen heeft de ps 3 dan wat extra exclusieves
de ds heb ik wel is op gespeeld bij me nichtjes maar het trekt me niet zo
maar ik neem denk ik een wii maar nu is de vraag, welke games zijn het best erop (:

Dr. Salvador
Resident Evil 4 WII Edition zou ik voor gaan!

avatar van superdude
is re 4 voor de wii? vet, nu ga ik hem denk ik zeker halen want ik heb de game nog nooit gespeeld (schaam) maar wil het zeker nog is gaan doeñ!

Dr. Salvador
Nou, dan is dat ook weer opgelost!

avatar van Hadouken
Het is wel raadzaam om een medespeler in de buurt te hebben om te gaan Wii'en. Als je dat hebt dan zijn Mario Kart en New Super Mario Bros ook aanraders.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:49 uur

geplaatst: vandaag om 21:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.