Platforms / Overigen / Leukste game voor ieder platform?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2009, 21:03 uur
Wat vinden jullie nou de beste game van ieder platform?
Ik vind zelf van de Wii het spel Spuper smash brosh brawl het leukst.
Playstation 3 ben ik nog niet uit!
Xbox 360: Fable 2
Playstation 2: Dragon ball z: budokai thenkaichi 2 en 3
Playstation 1: Tekken 3
SNES: Super mario world
PC: Age of Empires reeks
Nintendo 64: Supermario 64
Game boy: Pokémon
Ik vind zelf van de Wii het spel Spuper smash brosh brawl het leukst.
Playstation 3 ben ik nog niet uit!
Xbox 360: Fable 2
Playstation 2: Dragon ball z: budokai thenkaichi 2 en 3
Playstation 1: Tekken 3
SNES: Super mario world
PC: Age of Empires reeks
Nintendo 64: Supermario 64
Game boy: Pokémon
0
gamelord
geplaatst: 1 maart 2009, 05:44 uur
1 pc Neverwinter Nights
2 Ps2 Prince of Persia reeks
3 Ps1 Spec ops reeks
4 Gameboy advance Lady sia
5 Gameboy Metroid Return of Samus
Deze speel ik of heb ik graag gespeeld..(heb alleen nog pc).
2 Ps2 Prince of Persia reeks
3 Ps1 Spec ops reeks
4 Gameboy advance Lady sia
5 Gameboy Metroid Return of Samus
Deze speel ik of heb ik graag gespeeld..(heb alleen nog pc).
0
Taken
geplaatst: 2 maart 2009, 07:12 uur
Playstation 3 Call of Duty 4
Xbox 360: Gears of War
Playstation 2: Silent Hill 2
Playstation 1: Resident Evil 2
SNES: Link to the Past
NES: Legend of Zelda
Dreamcast: Soul Reaver 2
GameCube: Resident Evil 4
Saturn : Torico
PSP: C.R.U.S.H
Nintendo 64: Ocarina of Time
Game boy: Metroid 2 : Return of Samus
WII: Super Paper Mario
Xbox 360: Gears of War
Playstation 2: Silent Hill 2
Playstation 1: Resident Evil 2
SNES: Link to the Past
NES: Legend of Zelda
Dreamcast: Soul Reaver 2
GameCube: Resident Evil 4
Saturn : Torico
PSP: C.R.U.S.H
Nintendo 64: Ocarina of Time
Game boy: Metroid 2 : Return of Samus
WII: Super Paper Mario
0
geplaatst: 21 maart 2009, 19:32 uur
Ps3: LittleBigPlanet
Xbox360: Oblivion
Pc: Age of empires
Ps2: Final Fantasy X en XII
Gameboy Color: Zelda Spellen
Gameboy advance: ?
Nintendo ds: Spellen die goed gebruik maken van het touch screen.
Wii: Zelda Twilight Princes (het enige wat ik op de wii gespeeld heb)
Xbox360: Oblivion
Pc: Age of empires
Ps2: Final Fantasy X en XII
Gameboy Color: Zelda Spellen
Gameboy advance: ?
Nintendo ds: Spellen die goed gebruik maken van het touch screen.
Wii: Zelda Twilight Princes (het enige wat ik op de wii gespeeld heb)
0
geplaatst: 5 januari 2010, 20:54 uur
ps 3 : call of duty 4
xbox 360: call of duty 4
wii: new super mario bros wii
gamecube: super smash bros melee
ps 2: god of war 2
ps 1 crash bandicoot 2
xbox halo 2 voor de rest niet veel games erop gespeeld
gameboy advange kirby nightmare in dreamland
gameboy pokemon red
psp: geen idee
xbox 360: call of duty 4
wii: new super mario bros wii
gamecube: super smash bros melee
ps 2: god of war 2
ps 1 crash bandicoot 2
xbox halo 2 voor de rest niet veel games erop gespeeld
gameboy advange kirby nightmare in dreamland
gameboy pokemon red
psp: geen idee
0
Game_Kaza
geplaatst: 6 januari 2010, 11:33 uur
Playstation 3 = Uncharted 2
Playstation 2 = Kingdom Hearts I & II
PSP = Tekken Ressurection
Xbox360 = Skate 2
Xbox = Ninja Gaiden
Nintendo DS = New Super Mario Bros
Nintendo 64 = Donkey Kong 64
Nintendo Wii = Super Smash Bros Brawl
Nintendo gamecube = Super Smash Bros Melee
Playstation 2 = Kingdom Hearts I & II
PSP = Tekken Ressurection
Xbox360 = Skate 2
Xbox = Ninja Gaiden
Nintendo DS = New Super Mario Bros
Nintendo 64 = Donkey Kong 64
Nintendo Wii = Super Smash Bros Brawl
Nintendo gamecube = Super Smash Bros Melee
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:35 uur
PC: Deus Ex
PS2: Shadow of the Colossus
Nintendo Wii: Bully Scholarship Edition
PS3: Valkyria Chronicles
PS2: Shadow of the Colossus
Nintendo Wii: Bully Scholarship Edition
PS3: Valkyria Chronicles
0
geplaatst: 7 januari 2010, 22:55 uur
Sega Master System: Alex Kidd in Miracle World
NES: Final fantasy I
SNES: Secret of Mana
PS1: Final Fantasy VIII / Suikoden / Chrono Trigger
PS2: Final Fantasy X
PS3: Bioshock
Xbox: Star Wars: Knights of the Old Republic
Xbox360: Mass Effect
NES: Final fantasy I
SNES: Secret of Mana
PS1: Final Fantasy VIII / Suikoden / Chrono Trigger
PS2: Final Fantasy X
PS3: Bioshock
Xbox: Star Wars: Knights of the Old Republic
Xbox360: Mass Effect
0
geplaatst: 7 januari 2010, 23:11 uur
PC: The Elder Scrolls III: Morrowind
N64: Conker's Bad Fur Day
Playstation: Metal Gear Solid
Gameboy Color: The Legend of Zelda Oracle of Ages/Seasons (Gedeelde eerste plaats, wel zo eerlijk )
Gameboy Advance: The Legend of Zelda: A Link to The Past
Xbox: Ninja Gaiden
Xbox 360: Fallout 3
Nintendo DS: Advance Wars: Dual Strike
N64: Conker's Bad Fur Day
Playstation: Metal Gear Solid
Gameboy Color: The Legend of Zelda Oracle of Ages/Seasons (Gedeelde eerste plaats, wel zo eerlijk )
Gameboy Advance: The Legend of Zelda: A Link to The Past
Xbox: Ninja Gaiden
Xbox 360: Fallout 3
Nintendo DS: Advance Wars: Dual Strike
0
gamelord
geplaatst: 8 januari 2010, 07:01 uur
Even een update in dit topic.
ps1- Spec ops serie
ps2- Prince of persia reeks
ps3- Killzone 2
xbox-- Sudeki
gameboy-- Metroid Return of Samus
gameboy Advance- Lady Sia & Enchanted
Gameboy Color- Hands of Time
pc-- Neverwinter Nights 1,2 & Expansions
Was vergeten dat ik voor de xbox & de gameboy Color nog keigoedegames had!!
De XBOX 1 had ik pas met vakantiegeld gehaald vorig jaar!!
ps1- Spec ops serie
ps2- Prince of persia reeks
ps3- Killzone 2
xbox-- Sudeki
gameboy-- Metroid Return of Samus
gameboy Advance- Lady Sia & Enchanted
Gameboy Color- Hands of Time
pc-- Neverwinter Nights 1,2 & Expansions
Was vergeten dat ik voor de xbox & de gameboy Color nog keigoedegames had!!
De XBOX 1 had ik pas met vakantiegeld gehaald vorig jaar!!
0
Ravnoss
geplaatst: 8 januari 2010, 11:11 uur
PC: Championship Manager 01/02 (10de in de Top 10)
Microsoft Xbox: Halo
Microsoft Xbox360: Call of Duty 4: Modern Warfare
Nintendo Entertainment System: Super Mario Bros. 3
Super Nintendo: Street Fighter II (5de in Top 10)
Nintendo 64: Zelda: Ocarina of Time (2de in Top 10)
Nintendo Gameboy Advanced: Advanced Wars
Nintendo Gamecube: Eternal Darkness
Nintendo DS: Phoenix Wright: Ace Attorney
Nintendo Wii: Super Mario Galaxy
Sega Saturn: Panzer Dragoon Saga
Sega Dreamcast: Skies of Arcadia (3de in Top 10)
Sony Playstation: Final Fantasy 7 (4de in Top 10)
Sony Playstation 2: Pro evolution soccer 4 (8de in Top 10)
Sony Playstation Portable: Tales of Eternia
Sony Playstation 3: Call of Duty 4: Modern Warfare (10de in Top 10)
Microsoft Xbox: Halo
Microsoft Xbox360: Call of Duty 4: Modern Warfare
Nintendo Entertainment System: Super Mario Bros. 3
Super Nintendo: Street Fighter II (5de in Top 10)
Nintendo 64: Zelda: Ocarina of Time (2de in Top 10)
Nintendo Gameboy Advanced: Advanced Wars
Nintendo Gamecube: Eternal Darkness
Nintendo DS: Phoenix Wright: Ace Attorney
Nintendo Wii: Super Mario Galaxy
Sega Saturn: Panzer Dragoon Saga
Sega Dreamcast: Skies of Arcadia (3de in Top 10)
Sony Playstation: Final Fantasy 7 (4de in Top 10)
Sony Playstation 2: Pro evolution soccer 4 (8de in Top 10)
Sony Playstation Portable: Tales of Eternia
Sony Playstation 3: Call of Duty 4: Modern Warfare (10de in Top 10)
0
Dr. Salvador
geplaatst: 8 januari 2010, 16:31 uur
PS2 - Resident Evil 4.
PS3 - Batman Arkham Asylum.
PS3 - Batman Arkham Asylum.
0
geplaatst: 10 januari 2010, 22:07 uur
tetris. punt klaar discussie de eenige game die daadwerkelijk voor elke console ooit is uigekomen. en hij blijft leuk
0
geplaatst: 10 januari 2010, 22:09 uur
Nintendo Gamecube:
Splinter Cell: Double Agent
Xbox 360:
Batman Arkham Asylum
Gameboy Color:
Pokemon Blue
PC:
C&C: Generals
Splinter Cell: Double Agent
Xbox 360:
Batman Arkham Asylum
Gameboy Color:
Pokemon Blue
PC:
C&C: Generals
0
geplaatst: 14 januari 2010, 21:38 uur
nou als iedereen er een maakt dan ik ook een goeie (hoop ik)
Nes: Super mario bros 3
Snes: Super Metroid
N64: GoldenEye
Gamecube: Metroid Prime
Wii Resident Evil IV
Gameboy: Tetris
Gameboy Color: Donkey kong Classic
Gameboy Advance: Golden Sun
Virtual Boy: Mario Tennis
DS: Final Fantasy III
Atari 2600: DigDug
Atari:800XE: Donkey Kong
Atari Lynx: calafornia games
Atari Jaguar: Doom
Sega MS: Alex Kid
Sega MD: Sonic
Sega Mega Cd: Test Drive
Sega 32X: Star Wars X Fighters
Sega Game Gear: Columns
Sega Dreamcast: Shenmue
PSX: Metal gear solid
PS2: God Of War
PS3: Uncharted 2
PSP: Final Fantasy VII Crisis Core
Xbox: Oddworld Strangers Wrath
X360 Bioshock
Neogeo Mame: King of fighters 97
Neogeo Pocket: Metal Slug
Arcade: Space Invaders
Nes: Super mario bros 3
Snes: Super Metroid
N64: GoldenEye
Gamecube: Metroid Prime
Wii Resident Evil IV
Gameboy: Tetris
Gameboy Color: Donkey kong Classic
Gameboy Advance: Golden Sun
Virtual Boy: Mario Tennis
DS: Final Fantasy III
Atari 2600: DigDug
Atari:800XE: Donkey Kong
Atari Lynx: calafornia games
Atari Jaguar: Doom
Sega MS: Alex Kid
Sega MD: Sonic
Sega Mega Cd: Test Drive
Sega 32X: Star Wars X Fighters
Sega Game Gear: Columns
Sega Dreamcast: Shenmue
PSX: Metal gear solid
PS2: God Of War
PS3: Uncharted 2
PSP: Final Fantasy VII Crisis Core
Xbox: Oddworld Strangers Wrath
X360 Bioshock
Neogeo Mame: King of fighters 97
Neogeo Pocket: Metal Slug
Arcade: Space Invaders
0
kiriyama
geplaatst: 30 mei 2010, 13:30 uur
Beste spellen die ik ook daadwerkelijk op het genoemde platform heb gespeeld. (Ookal zijn ze al eerder op een ander platform verschenen.)
Game Boy - Pokémon Red / Blue (4.0*)
Game Boy Color - Pokémon Gold / Silver (4.0*)
Game Boy Advance - Final Fantasy VI (5.0*)
Gamecube - Resident Evil 4 (4.5*)
Gamegear - Columns (3.0*)
Nintendo DS - Pokémon Heart Gold / Soul Silver (4.5*)
Nintendo Entertainment System - Shadow Warriors (3.5*)
Nintendo 64 - Super Mario 64 (4.0*)
PC - Counter-Strike Source (4.0*)
Playstation - Tony Hawk Pro Skater 2 (4.0*)
Playstation 2 - Shadow of the Colossus (5.0*)
Playstation 3 - Heavy Rain (4.5*)
Playstation Portable - Breath of Fire 3 (5.0*)
Xbox - Star Wars: Knights of the Old Republic (4.0*)
Game Boy - Pokémon Red / Blue (4.0*)
Game Boy Color - Pokémon Gold / Silver (4.0*)
Game Boy Advance - Final Fantasy VI (5.0*)
Gamecube - Resident Evil 4 (4.5*)
Gamegear - Columns (3.0*)
Nintendo DS - Pokémon Heart Gold / Soul Silver (4.5*)
Nintendo Entertainment System - Shadow Warriors (3.5*)
Nintendo 64 - Super Mario 64 (4.0*)
PC - Counter-Strike Source (4.0*)
Playstation - Tony Hawk Pro Skater 2 (4.0*)
Playstation 2 - Shadow of the Colossus (5.0*)
Playstation 3 - Heavy Rain (4.5*)
Playstation Portable - Breath of Fire 3 (5.0*)
Xbox - Star Wars: Knights of the Old Republic (4.0*)
0
geplaatst: 31 mei 2010, 19:58 uur
PS1: Crash 2
PS2: GTA San Andreas
PS3: GTA IV neem ik aan
Op de GameBoy's is het gewoon alle Pokémons
Wii: Super Paper Mario
PSP: Vice City Stories of Daxter
PS2: GTA San Andreas
PS3: GTA IV neem ik aan
Op de GameBoy's is het gewoon alle Pokémons
Wii: Super Paper Mario
PSP: Vice City Stories of Daxter
0
geplaatst: 31 mei 2010, 22:05 uur
Amiga: Speedball
Atari 800XL: BMX Simulator
C64: moet ik eens opzoeken
Gameboy: Tetris
NDS: Prof. Leyton and the Curious Village
PC: Baldur's Gate 2
PSP: LBP
PS3: Guitar Hero IV (maar dit gaat nog vaak veranderen, mijn platform van het moment, zeg maar)
Atari 800XL: BMX Simulator
C64: moet ik eens opzoeken
Gameboy: Tetris
NDS: Prof. Leyton and the Curious Village
PC: Baldur's Gate 2
PSP: LBP
PS3: Guitar Hero IV (maar dit gaat nog vaak veranderen, mijn platform van het moment, zeg maar)
0
misterwhite
geplaatst: 12 juni 2010, 22:04 uur
ps1: Final Fantasy VII
ps2: Final Fantasy X
PC: Gta Vc
Wii: Smash Bros. Brawl
GBA: Final Fantasy VI
ps2: Final Fantasy X
PC: Gta Vc
Wii: Smash Bros. Brawl
GBA: Final Fantasy VI
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 12 juni 2010, 22:51 uur
PS1: Final Fantasy VIII
PS2: Silent Hill 2
PC: Fallout 2
C64: Maniac Mansion
Amiga: Beneath a Steel Sky
Nes: Final Fantasy III
Snes: Shadowrun
N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Game Gear: Defenders of Oasis
Megadrive: Shining in the Darkness
Mega Cd: Night Trap
Saturn: Shining the Holy Ark
Dreamcast: Shenmue
Atari 2600: Wizard of Wor
Lynx: Dracula the Undead
Jaguar: Alien vs Predator
Mobile: Might and Magic II
PS2: Silent Hill 2
PC: Fallout 2
C64: Maniac Mansion
Amiga: Beneath a Steel Sky
Nes: Final Fantasy III
Snes: Shadowrun
N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Game Gear: Defenders of Oasis
Megadrive: Shining in the Darkness
Mega Cd: Night Trap
Saturn: Shining the Holy Ark
Dreamcast: Shenmue
Atari 2600: Wizard of Wor
Lynx: Dracula the Undead
Jaguar: Alien vs Predator
Mobile: Might and Magic II
0
geplaatst: 12 juni 2010, 23:07 uur
Ps3: The Orange Box
XBOX360: Gears of War
PC: Roller Coaster Tycoon
Ps2: GTA: Vice City
XBOX360: Gears of War
PC: Roller Coaster Tycoon
Ps2: GTA: Vice City
0
blackhawk500
geplaatst: 13 juni 2010, 12:56 uur
Ps3 : Assassins Creed 2
Psp : Resistance : Retribution
Pc : Counter Strike Source
Wii : /
Xbox360 : /
Psp : Resistance : Retribution
Pc : Counter Strike Source
Wii : /
Xbox360 : /
0
geplaatst: 29 juli 2010, 02:35 uur
PC: Half Life 2
PS3: heb ik niet en dus nauwelijks games op gespeeld
PS2: Dragon Quest VIII
DS: New Super Mario Bros
Wii: Super Mario Galaxy
X360: Resident Evil 5 (ook al zijn veel mensen het daar mee oneens )
PSX: Resident Evil 2
Gamecube: Resident Evil REmake.
N64: Super Mario 64
NES: Legend of Zelda
SNES: Donkey Kong Country/ Super Castlevania IV
PS3: heb ik niet en dus nauwelijks games op gespeeld
PS2: Dragon Quest VIII
DS: New Super Mario Bros
Wii: Super Mario Galaxy
X360: Resident Evil 5 (ook al zijn veel mensen het daar mee oneens )
PSX: Resident Evil 2
Gamecube: Resident Evil REmake.
N64: Super Mario 64
NES: Legend of Zelda
SNES: Donkey Kong Country/ Super Castlevania IV
0
Naudts
geplaatst: 4 oktober 2010, 22:49 uur
Xbox 360: Mass Effect 2, Bayonetta
PS3: Heavy Rain
Wii: New Super Mario Brothers Wii
PS2: Yakuza, Odin Sphere
Xbox: Jet Set Radio Future
Nintendo 64: Wave Race
Gamecube: Resident Evil 4, Wave Race
DS: Picross 3D
PSP: Half-Minute Hero
Gba: Golden Sun
Gbc: Oracle of Ages
Game Boy: Pokémon Blue
Wonderswan Color: SD Gundam: Operation U.C.
Sega Saturn: Nights
Dreamcast: Street Fighter 3: 3rd Strike
PC: Guild Wars
SNES: Yoshi's Island
Megadrive: Sonic 2
Sega Master System: Alex Kidd in Miracle World
Game and Watch: Mario the Juggler
MSX: Circus Charlie
Arcade: Guwange, Berzerk, Miss Pac-Man
Mobile: String 'em in
PS3: Heavy Rain
Wii: New Super Mario Brothers Wii
PS2: Yakuza, Odin Sphere
Xbox: Jet Set Radio Future
Nintendo 64: Wave Race
Gamecube: Resident Evil 4, Wave Race
DS: Picross 3D
PSP: Half-Minute Hero
Gba: Golden Sun
Gbc: Oracle of Ages
Game Boy: Pokémon Blue
Wonderswan Color: SD Gundam: Operation U.C.
Sega Saturn: Nights
Dreamcast: Street Fighter 3: 3rd Strike
PC: Guild Wars
SNES: Yoshi's Island
Megadrive: Sonic 2
Sega Master System: Alex Kidd in Miracle World
Game and Watch: Mario the Juggler
MSX: Circus Charlie
Arcade: Guwange, Berzerk, Miss Pac-Man
Mobile: String 'em in
0
geplaatst: 27 november 2010, 16:31 uur
Ps2. Tekken 5.
Ps1. Tekken 3.
NGC. Super Mario Kart double dash.
N64. Super Mario Kart 64.
SNES. Final Fight.
NES. Super Mario Bros 3.
GBA. Pokemon fire red.
GBC. Pokemon silver.
GB. Pokemon blue.
PC. Unreal Tournament 3.
Megadrive. Sonic the Hedgehog.
Ps1. Tekken 3.
NGC. Super Mario Kart double dash.
N64. Super Mario Kart 64.
SNES. Final Fight.
NES. Super Mario Bros 3.
GBA. Pokemon fire red.
GBC. Pokemon silver.
GB. Pokemon blue.
PC. Unreal Tournament 3.
Megadrive. Sonic the Hedgehog.
0
geplaatst: 12 januari 2011, 14:19 uur
PS1: Crash Team Racing
N64: Paper Mario
PS2: God of War
Gamecube: Metroid Prime 2: Echoes
Xbox: Oddworld: Stranger's Wrath
Wii: Mario Kart Wii
DS: Mario Kart DS
PC: S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
N64: Paper Mario
PS2: God of War
Gamecube: Metroid Prime 2: Echoes
Xbox: Oddworld: Stranger's Wrath
Wii: Mario Kart Wii
DS: Mario Kart DS
PC: S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 20:32 uur
Game Boy
Favoriete game: Super Mario Land 2: Six Golden Coins
Runner-up: Mega Man
Game Boy Advance
Favoriete game: Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Runner-up: Kirby: Nightmare in Dreamland
Gamecube
Favoriete game: The Legend of Zelda: Twilight Princess
Runner-up: Timesplitters: Future Perfect
Nintendo 64
Favoriete game: The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Runner-up: GoldenEye
Nintendo Entertainment System
Favoriete game: Mega Man 2
Runner-up: Super Mario Bros. 3
Nintendo Wii
Favoriete game: Super Mario Galaxy 2
Runner-up: Super Mario Galaxy
Playstation
Favoriete game: Tomb Raider
Runner-up: Driver
Playstation 2
Favoriete game: Grand Theft Auto: San Andreas
Runner-up: Grand Theft Auto: Vice City
Super Nintendo Entertainment System
Favoriete game: Super Castlevania IV
Runner-up: Mega Man X
Favoriete game: Super Mario Land 2: Six Golden Coins
Runner-up: Mega Man
Game Boy Advance
Favoriete game: Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Runner-up: Kirby: Nightmare in Dreamland
Gamecube
Favoriete game: The Legend of Zelda: Twilight Princess
Runner-up: Timesplitters: Future Perfect
Nintendo 64
Favoriete game: The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Runner-up: GoldenEye
Nintendo Entertainment System
Favoriete game: Mega Man 2
Runner-up: Super Mario Bros. 3
Nintendo Wii
Favoriete game: Super Mario Galaxy 2
Runner-up: Super Mario Galaxy
Playstation
Favoriete game: Tomb Raider
Runner-up: Driver
Playstation 2
Favoriete game: Grand Theft Auto: San Andreas
Runner-up: Grand Theft Auto: Vice City
Super Nintendo Entertainment System
Favoriete game: Super Castlevania IV
Runner-up: Mega Man X
0
geplaatst: 25 december 2012, 00:34 uur
N64
Super mario 64
GBC
Pokemon Yellow
GBA:
Hamtaro: Heart break.
DS:
Pokemon Heart gold, Soul Silver en Avalon Code
GC:
Evolution worlds & Pokemon XD
Wii:
Ik verwacht heel veel van de grote 3 (The last story, Xenoblade en Pandora's tower) maar die heb ik alle 3 nog niet gespeelt. Voor nu zeg ik Calling omdat die game me echt omver geblazen heeft.
PS2
Final fantasy X
PS3:
Dat zijn er te veel. Catherine en Trinity Universe springen eruit.
PSP
Persona 3
3DS:
Harvest moon boeit me tot nu toe het meest maar het is niet eerlijk om het nu al te beoordelen.
Het echt gamen ben ik pas leuk gaan vinden vanaf de Gamecube,
Super mario 64
GBC
Pokemon Yellow
GBA:
Hamtaro: Heart break.
DS:
Pokemon Heart gold, Soul Silver en Avalon Code
GC:
Evolution worlds & Pokemon XD
Wii:
Ik verwacht heel veel van de grote 3 (The last story, Xenoblade en Pandora's tower) maar die heb ik alle 3 nog niet gespeelt. Voor nu zeg ik Calling omdat die game me echt omver geblazen heeft.
PS2
Final fantasy X
PS3:
Dat zijn er te veel. Catherine en Trinity Universe springen eruit.
PSP
Persona 3
3DS:
Harvest moon boeit me tot nu toe het meest maar het is niet eerlijk om het nu al te beoordelen.
Het echt gamen ben ik pas leuk gaan vinden vanaf de Gamecube,
0
geplaatst: 6 januari 2013, 21:39 uur
- PlayStation One: Crash bandicoot (1996)
- PlayStation 2: The Warriors (2005)
- PlayStation 3: Max Payne 3 (2012)
- GameBoy Advance (SP): Crash N-Tranced (2003)
- PC: Rollercoaster Tycoon 3 (2004)
- PSP/PlayStation Portable: Grand Theft Auto: Vice City Stories (2006)
- Ps Vita/PlayStation Vita: Uncharted: Golden Abyss (2011)
- SNES/Super Nintendo Entertainment System/NES/Nintendo Entertainment System:
Mario Serie (1985 tot 1988)
Uit de Mario serie kan ik niet kiezen omdat het voor mij te lang geleden is welke nou de beste was in die tijd. Ik ruilde Mijn SNES in voor een GameBoy Advance waar ik nu heel veel spijt van heb! Maargoed. Ik had daarna de opvolger genaamd Gameboy Advence SP en die heb ik nog steeds in mijn bezit. Het is tot nu toe mijn enigste Nintendo spelcomputer die ik in huis heb. Deze zal ik ook nooit weg doen vanwege mijn mooie oude Nintendo momenten die ik in mijn jeugd doorgenomen had.
- PlayStation 2: The Warriors (2005)
- PlayStation 3: Max Payne 3 (2012)
- GameBoy Advance (SP): Crash N-Tranced (2003)
- PC: Rollercoaster Tycoon 3 (2004)
- PSP/PlayStation Portable: Grand Theft Auto: Vice City Stories (2006)
- Ps Vita/PlayStation Vita: Uncharted: Golden Abyss (2011)
- SNES/Super Nintendo Entertainment System/NES/Nintendo Entertainment System:
Mario Serie (1985 tot 1988)
Uit de Mario serie kan ik niet kiezen omdat het voor mij te lang geleden is welke nou de beste was in die tijd. Ik ruilde Mijn SNES in voor een GameBoy Advance waar ik nu heel veel spijt van heb! Maargoed. Ik had daarna de opvolger genaamd Gameboy Advence SP en die heb ik nog steeds in mijn bezit. Het is tot nu toe mijn enigste Nintendo spelcomputer die ik in huis heb. Deze zal ik ook nooit weg doen vanwege mijn mooie oude Nintendo momenten die ik in mijn jeugd doorgenomen had.
* denotes required fields.