Platforms / Overigen / Leukste game voor ieder platform?
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2013, 18:27 uur
- PC: Baldur's Gate II: Shadows of Amn
- Amiga: TV Sports Basketball
- Gameboy: Super Mario Land
- DS: Professor Leyton and the Curious Village
- 3DS: Super Mario 3D Land
- Wii: Zelda & Skyward Sword
- PS3: Mass Effect 2 (Uncharted 2 indien exclusive)
- PSP: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
- PSOne: Final Fantasy VII(I)
- iOS: World of Goo
- WiiU: Nintendo Land (hoewel enige tot nu gespeeld)
- Amiga: TV Sports Basketball
- Gameboy: Super Mario Land
- DS: Professor Leyton and the Curious Village
- 3DS: Super Mario 3D Land
- Wii: Zelda & Skyward Sword
- PS3: Mass Effect 2 (Uncharted 2 indien exclusive)
- PSP: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords
- PSOne: Final Fantasy VII(I)
- iOS: World of Goo
- WiiU: Nintendo Land (hoewel enige tot nu gespeeld)
0
geplaatst: 9 januari 2013, 02:26 uur
Jeetje. Slechts eentje per platform. Had wel wat royaler gemogen - een stuk of 5 of zo...
- Atari 2600: Megamania
- C64: WIzball
- NES: Double Dragon II
- SNES: Secret of Mana
- Megadrive: Shining Force II
- Gameboy: Zelda - Link's Awakening
- Amiga: Canon Fodder
- Arcade: Final Fight
- Gameboy Advance: Fire Emblem (de 1ste dus, niet Sacred Stones)
- Ps: Final Fantasy IX
- Ps2: Silent Hill 3
- Gamecube: Resident Evil Remake
- Wii: Little King Story
- Ps3: Valkyria Chronicles
- Xbox360: Mass Effect 1
- PSP: Castlevania The Dracula X Chronicles
- DS: Professor Layton and the Curious Village
- 3DS: Resident Evil Revelations
- Wiiu: Sonic All-Star Racing Transformed
- PC: Heroes of Might & Magic 3
- Atari 2600: Megamania
- C64: WIzball
- NES: Double Dragon II
- SNES: Secret of Mana
- Megadrive: Shining Force II
- Gameboy: Zelda - Link's Awakening
- Amiga: Canon Fodder
- Arcade: Final Fight
- Gameboy Advance: Fire Emblem (de 1ste dus, niet Sacred Stones)
- Ps: Final Fantasy IX
- Ps2: Silent Hill 3
- Gamecube: Resident Evil Remake
- Wii: Little King Story
- Ps3: Valkyria Chronicles
- Xbox360: Mass Effect 1
- PSP: Castlevania The Dracula X Chronicles
- DS: Professor Layton and the Curious Village
- 3DS: Resident Evil Revelations
- Wiiu: Sonic All-Star Racing Transformed
- PC: Heroes of Might & Magic 3
0
geplaatst: 16 juni 2013, 20:06 uur
Even een nieuwe lijst gemaakt:
SNES:
Goof Troop tot nu toe. (heb er tot nu toe slechts 7 games voor.)
N64
Super mario 64
GBC
Pokemon Crystal
GBA:
Golden Sun (Maar dat veranderd vast wel weer omdat ik op moment veel GBA RPGs aan het uitproberen ben)
DS:
Pokemon Heart Gold
GC:
Baten Kaitos
Wii:
Heb nog steeds de grote 3 niet. Rune Factory Frontier vind ik tot nu toe het leukst maar er zijn er nog genoeg die ik nog wil.
PS2
Magna Carta tot nu toe.
PS3:
Pff moeilijk.. Mugen souls omdat dat echt een hele aparte game is.
PSP
Persona 3
3DS:
Tales of Abyss:
Wonderswan Color:
Een of ander digimon spel.
SNES:
Goof Troop tot nu toe. (heb er tot nu toe slechts 7 games voor.)
N64
Super mario 64
GBC
Pokemon Crystal
GBA:
Golden Sun (Maar dat veranderd vast wel weer omdat ik op moment veel GBA RPGs aan het uitproberen ben)
DS:
Pokemon Heart Gold
GC:
Baten Kaitos
Wii:
Heb nog steeds de grote 3 niet. Rune Factory Frontier vind ik tot nu toe het leukst maar er zijn er nog genoeg die ik nog wil.
PS2
Magna Carta tot nu toe.
PS3:
Pff moeilijk.. Mugen souls omdat dat echt een hele aparte game is.
PSP
Persona 3
3DS:
Tales of Abyss:
Wonderswan Color:
Een of ander digimon spel.
0
geplaatst: 1 juli 2014, 23:06 uur
We zijn weer een jaar verder:
SNES:
Mario Kart (ik heb heel weinig games voor de SNES)
N64:
Super Mario 64
GBC:
Rokumon Tengai Mon Colle Knight
GBA:
DemiKids: Dark Version
DS:
Pokemon: Heart Gold/Soul Silver
3DS:
Animal Crossing: New Leaf
Gamecube:
Super Mario Sunshine
Wii:
The Last Story
PS1:
Tales of Destiny
PS2:
Dragon Quest VIII: The Journey of the Cursed King
PS3:
Tales of Graces
PSP:
Tales of the World Radiant Mythology
Vita:
Conception II
Wonderswan:
Romancing saga
Het is echt moeilijk om slechts 1 game per systeem te noemen. Vooral voor de PS3 en PSP.
SNES:
Mario Kart (ik heb heel weinig games voor de SNES)
N64:
Super Mario 64
GBC:
Rokumon Tengai Mon Colle Knight
GBA:
DemiKids: Dark Version
DS:
Pokemon: Heart Gold/Soul Silver
3DS:
Animal Crossing: New Leaf
Gamecube:
Super Mario Sunshine
Wii:
The Last Story
PS1:
Tales of Destiny
PS2:
Dragon Quest VIII: The Journey of the Cursed King
PS3:
Tales of Graces
PSP:
Tales of the World Radiant Mythology
Vita:
Conception II
Wonderswan:
Romancing saga
Het is echt moeilijk om slechts 1 game per systeem te noemen. Vooral voor de PS3 en PSP.
0
All Seeing Fish
geplaatst: 15 augustus 2014, 22:00 uur
Mijn persoonlijke ervaring per systeem niet mijn objectieve mening.
NINTENDO:
Gameboy - Metroid II: Return of Samus
GBA - Metroid Fusion
DS - The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass
3DS - Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Nes - The legend of Zelda: A Link to The Past
Snes - The legend of Zelda: Link to The Past......Shadowrun
N64 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time
GC - Resident Evil 4
Wii - The Legend of Zelda: Twilight Princess
Wii U - Legend of Zelda: Wind Waker HD
SEGA:
Saturn: Enemy Zero
Dreamcast: Legacy of Kain: Soul Reaver
SONY
PSX - Resident Evil 2
PS2 - Silent Hill 2.....Shadow of Memories
PS3 - Heavy Rain......Deus Ex: Human Revolution
PS4 -Battlefield 4
PSP- CRUSH
PSV- Killzone Mercenary
MICROSOFT:
Xbox - Enclave
360 - Gears of War
Xone- Tomb Raider Definitive Edition
PHILIPS
Videopac G7000 - Soort van Pac-Man
CD-I - Burn Cycle
Commodore 64 - Maniac Mansion
Atari 2600 - Pitfall
NINTENDO:
Gameboy - Metroid II: Return of Samus
GBA - Metroid Fusion
DS - The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass
3DS - Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Nes - The legend of Zelda: A Link to The Past
Snes - The legend of Zelda: Link to The Past......Shadowrun
N64 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time
GC - Resident Evil 4
Wii - The Legend of Zelda: Twilight Princess
Wii U - Legend of Zelda: Wind Waker HD
SEGA:
Saturn: Enemy Zero
Dreamcast: Legacy of Kain: Soul Reaver
SONY
PSX - Resident Evil 2
PS2 - Silent Hill 2.....Shadow of Memories
PS3 - Heavy Rain......Deus Ex: Human Revolution
PS4 -Battlefield 4
PSP- CRUSH
PSV- Killzone Mercenary
MICROSOFT:
Xbox - Enclave
360 - Gears of War
Xone- Tomb Raider Definitive Edition
PHILIPS
Videopac G7000 - Soort van Pac-Man
CD-I - Burn Cycle
Commodore 64 - Maniac Mansion
Atari 2600 - Pitfall
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 03:04 uur
Volgens mij is een objectieve mening hebben een contradictie in terminus. Maar voor de rest zijn je lijsten wel top! Philips Videopak? Wow
* denotes required fields.