menu

Platforms / Overigen / Hoe vaak heb jij je controller al laten vallen / uit frustratie kapot gesmeten?

zoeken in:
Ja ik ben een pro gamer in shooters tenminste wel. Ik wen heel erg snel aan de nieuwste shooters en allemaal wel tussen de 1.5 en 7 k/d streak

Pastichio Rocker
Echte gamers gooien niet met controllers maar met toetsenborden.

blackhawk500
Mijn controller is al heel veel gevallen, maar hij is nog nooit kapot gegaan. En meestal als ik kwaad word sla ik op de ps3 zelf, en die is ook nog nooit kapot geweest.

Je bent echt een gefrustreerde dildo als je ermee gaat gooien . Ik scheld altijd maar wat, lucht ook goed op. Verder kan ik me niet herinneren dat ik 'm heb laten vallen, altijd wel voorzichtig met m'n meuk .

Ik heb 1x een controller kapot gesmeten half jaar geleden.
Was wel dronken.
Speelde met vrienden PES,1 tegen 1,andere 2 keken toe,om de beurt.
Als je wint 3 punten,gelijk 1,verlies 0,zoals in het echt dus,pen en papier erbij en dan toch wel 30 wedstrijden ofzo(niet op 1 dag)
Niemand kan tegen z'n verlies,druk ligt hoog.
Speelde een vriend helemaal weg,was veel beter,maar kansen gingen er maar niet in.
Scoorde wel 1-0,kreeg in 60ste minuut onterecht rood,computer schopte iemand neer en nog was ik daarna beter maar door een blunder van me keeper maakt die 1-1,en door NOG een blunder 1 minuut voor tijd 1-2,gooide uit frustatie hem kapot tegen de muur,maar hij was toch niet van mij.

maar hij was toch niet van mij.

Serieus hoor.
Ik heb niet eens een spelcomputer thuis meer.
Me playstation 2 heb ik in een woede-bui kapot gemaakt een hele tijd terug,maar dit topic gaat over controllers.
Misschien maar eens tijd voor een Playstation 3,ff kijken wat zo'n ding kost inmiddels.

ik heb soms wel eens met m'n wii controller gesmeten vooral die nunchuk. die knopjes werken niet zo goed meer maar gelukkig had ik een reserve. vooral als ik super mario galaxy (2) speelde.
en op de computer kon ik wel is zo boos worden over need for speed undercover soms als ik mijn auto wou tunen liep dat pokke ding weer is vast soms kon ik gewoon geen onderdeel aanpassen en hij liep al vast ik ramde echt op mijn toetsenbord soms haal ik er een knopje uit maar meestal kunnen die er wel weer in op een na. Soms probeerde ik hem te breken omdat een race niet wou.

misterwhite schreef:
Daarstraks liet ik mijn controller per ongeluk vallen. Gelukkig is er niks stuk Maar uit frustratie gooi ik het zeker niet stuk. Als ik gek word bij een game zet ik het gewoon even op pauze en ga ik even mijn gedachten op iets anders proberen te zetten.

ik wil dan altijd doorgaan zodat ik van dat kut level af ben

Princess Piranha schreef:
Ohja, dat heb ik ook wel eens, maar dan met de muis XD Paar keer op de tafelgeslagen. Hij leeft nog wel

ik smijt mijn muis ook wel eens tegen de muur als het niet wil met bijv: nfs undercover
echt dat spel kan gewoon f*cking irritant zijn er was ook z'n missie met een mclaren f1
echt die politie sluit je helemaal opXD

een keer heb ik ook mijn toetsenbord keihard geramd en hem tegen de muur gesmeten

kiriyama
Zou je in het vervolg misschien niet meteen zo willen schelden en alles in 1 bericht stoppen? Is even wat prettiger te lezen.

kiriyama schreef:
Zou je in het vervolg misschien niet meteen zo willen schelden en alles in 1 bericht stoppen? Is even wat prettiger te lezen.

over dat alles in een bericht stoppen soms vergeet ik om dat laatste zin nog in dat bericht te stoppen want soms heb ik lange berichten

Squall Lionheart (moderator)
Paar kinderachtige berichtjes verwijderd.

Xbox-0
Wii-37650

Pastichio Rocker schreef:
Echte gamers gooien niet met controllers maar met toetsenborden.

En als je nou een game op je PS3 speelt dan wordt het moeilijk

Tegenwoordig is er toch toetsenboord voor de PS3?

Geen idee!

Pastichio Rocker
creepy_one schreef:
(quote)

En als je nou een game op je PS3 speelt dan wordt het moeilijk

Heel simpel: als je geen toetsenbord hebt ben je dus geen echte gamer.

kiriyama
En als je een toetsenbord hebt ben je een piraat.

Pastichio Rocker
Nee hoor, want ik heb geen internet!

kiriyama
Pff, jij bent ook niet hardcore genoeg voor online matches.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Heel simpel: als je geen toetsenbord hebt ben je dus geen echte gamer.

Oh je wilt het zo spelen, mij even voor geen echte gamer noemen! Serieus? LoL ik heb geen eens een PS3 (binnenkort wel)! Wat jij zegt slaat dus helemaal nergen op, ik bedoel kom op nou, "Als je geen toetsenbord hebt ben je dus geen echte gamer" ?!

Je faalt ook nog eens in je eigen opmerking dus ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen

Zelf heb ik nog nooit iets gesloopt tijdens het gamen, wel een keer gezien hoe een maatje van me helemaal gek werd en beeldscherm en toetsenbord tegen de muur aansloeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.