menu

Platforms / Overigen / Hoe vaak heb jij je controller al laten vallen / uit frustratie kapot gesmeten?

zoeken in:
Remi
Ik heb nog nooit iets kapot gegooid of geslagen uit frustratie tijdens het gamen.

uit frustratie gooi ik geen controllers op de grond. maar soms wel per ongeluk. maar als bijv. een vriend mijn controller laat vallen kan ik daar niet tegen

laat hem minimaal 1 keer per dag vallen maar doet het nog steeds alleen vind ik controllers veel te duur om kapot te gooien en ik heb een boksbal in mn kamer opgehangen

Game_Kaza
Ik heb de laatste tijd mijn controlers gewoon met rust gelaten Een game moet wel heel gestoord vervelend zijn om zover te komen.

De laatste keer was een paar maanden geleden met Donkey Kong 64. Als je alle bananen wilt halen kom je nu en dan nog eens voor een knap lastige missie te staan + 2 kapot vervelende. Ja.... dat zegt al genoeg

In De Site > Algemeen > Gamefrustraties:

Hier kun je vertellen wat je grootste frustraties zijn tijdens het Gamen. Bij mij gaat dat bij het Online is Gasten uit je eigen Team mensen voor de Lol gaan lopen afknallen, Echt zeer vervelend!

Ik heb weer een Frustratie Game gevonden: Metal Gear Solid 4!!!
Hééél Goed spel meer oo zo moeilijk!!! Toen ik een level na 35 keer nog niet haalde zat ik haast te Janken. Gooide toen de Controller zo hard tegen de deur aan dat er een flinke barst in zat, zonde maar goed.

jellecomicgek72 schreef:
Ik heb weer een Frustratie Game gevonden: Metal Gear Solid 4!!!
Hééél Goed spel meer oo zo moeilijk!!! Toen ik een level na 35 keer nog niet haalde zat ik haast te Janken. Gooide toen de Controller zo hard tegen de deur aan dat er een flinke barst in zat, zonde maar goed.

Je ps3 controller! , die dingen zijn al zo duur!

ik weet het maar ik werd er helemaal gek van!!! (gelukkig doet ie het nog )

jellecomicgek72 schreef:
ik weet het maar ik werd er helemaal gek van!!! (gelukkig doet ie het nog )

Laar mij raden. Het level dat je iemand moet achtervolgen

joeri592
eigenlijk heb ik nog nooit met controllers gesmeten, hij zal heus wel is per ongeluk uit me hand zijn gevallen ofzo maar dat ook hoogstens 3 keer

Rujar schreef:
(quote)

Laar mij raden. Het level dat je iemand moet achtervolgen

Nee die niet het zijn die Typische stukjes dat het gewoon niet lukt met dat sluipen. En dat je na 40 keer er nog niet langs bent.

Nog nooit een controller kapot gegooid uit frustratie.

ik game al meer dan 20 jaar, gooien doe ik nooit echt maar vallen is wel erg vaak gebeurd.

Ik heb er inmiddels 3 kapot gesmeten tegen de muur. Daarnaast heb ik trouwens ook al verscheidene handleidingen kapot gescheurd uit frustratie, een spiegel gebroken, een stoel tegen de muur gegooid, de deur zo hard dichtgegooid dat die stuk ging, en bijna de console zelf het raam uit gedonderd

sommige games voeren mijn agressie nogal op zie je

Ik heb mijn controller echter nog nooit per ongeluk laten vallen, dit omdat ik mijzelf altijd perfect onder controle heb

handleidingen kapotscheuren haha dat heb ik uit frustratie ook een paar keer gedaan ja.

Heb men schijfje van Fifa 03 wel is uit men raam geschopt. Voor de rest 7 of 8 keer achter een nieuwe 'controller' moeten gaan als ik het mij goed herinner.

Nooit laten vallen maar wel een ps3 controler die ik net had gehaald kapot geslagen. Voor mijn gevoel sloeg ik er niet zo hard mee op tafel maar hij is wel kapot.

MikeMannuh
Voor de de 360 heb ik inmiddels al 5 controllers versleten, vooral te danken aan Ninja Gaiden 2 en Devil May Cry 4.

Daarnaast nog een stuk of 5-6 gitaren versleten voor de Guitar Hero serie, maar daarvan zijn er geloof ik maar 2 door frustratie kapot gegaan. De andere 3-4 zijn door overmatig gebruik langzaam versleten.

Sinds GH World Tour heb ik ook al 3 drumstellen versleten, maar das ook niet echt door frustratie gekomen, meer door enthousiast drummen en de slechte qualiteit van de controllers. Gelukkig heeft Activision wel een goede garantieregeling, dus voor die drumstellen heb ik helemaal niet hoeven betalen.

Altijd leuk, gamen!

Met die wireless controllers gebeurt het bij mij heel vaak dat ze vallen, gister is mijn controller voor de PS3 alleen al 2x gevallen. Dat komt omdat ik het dan op mijn been leg en dan even wat wil pakken zoals mijn drinken, en dan glijd het er simpelweg gewoon af.

Ik zal nooit mijn controller kapot slaan, maar ik sla altijd mijn zus haar bed kapot

Gister nog in Modern Warfare 2. Zat een stuk of 4, 5 luitjes steeds te campen en nukes af te vuren. En dat de hele tijd door zo'n 6x. Toen ik daarna naar me stats keek zag ik dat het weer was achteruitgegaan. Toen werd ik echt helemaal gek en sloeg zo hard met de controller op de grond dat de R3 knop nu steeds blijft haken. Dat spel wekt echt ontzettend veel frustratie bij mij op.

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
Ik zal nooit mijn controller kapot slaan, maar ik sla altijd mijn zus haar bed kapot

Zo ga je toch niet met vrouwen om!

nog nooit een controller laten vallen !

Dr. Salvador schreef:
(quote)

Zo ga je toch niet met vrouwen om!

nee,, maar wel hun bed..

misterwhite
Daarstraks liet ik mijn controller per ongeluk vallen. Gelukkig is er niks stuk Maar uit frustratie gooi ik het zeker niet stuk. Als ik gek word bij een game zet ik het gewoon even op pauze en ga ik even mijn gedachten op iets anders proberen te zetten.

kiriyama
Vroeger was de controller voor mij een perfecte uitlaatklep, het is dan ook een wonder dat er slechts één naar de klote is geholpen. (Van de PS2)

Heb inmiddels gewoon geleerd tot tien te tellen.

Je bent echt een levenloze game addict wanneer je met je controller gooit als je door een goede gamer ge-owned word. Dan bewijs je dat je geen pro-gamer bent zoals ik (want ik gooi nooit met mijn controller, dat hoeft ook niet want ik word nooit ge-owned zoals jullie).

Echt zonde van je geld zo'n controller kost €40,- a €60,- (als je er een van goede kwaliteit wilt hebben tenminste).

kiriyama
To be continued...

Kijk morgen weer mee met 'Goede Games, Slechte Gamers.'

Squall Lionheart (moderator)
Begint idd een beetje soapy te worden hier...

Off-topic heen en weer gekibbel verwijderd.

wo2-freak schreef:
Je bent echt een levenloze game addict wanneer je met je controller gooit als je door een goede gamer ge-owned word. Dan bewijs je dat je geen pro-gamer bent zoals ik (want ik gooi nooit met mijn controller, dat hoeft ook niet want ik word nooit ge-owned zoals jullie).

Echt zonde van je geld zo'n controller kost €40,- a €60,- (als je er een van goede kwaliteit wilt hebben tenminste).

Ben jij een pro gamer dan? Ik vind mezelf best pro.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.