menu

Platforms / Overigen / Hoe vaak heb jij je controller al laten vallen / uit frustratie kapot gesmeten?

zoeken in:

31x in mn hele leven

in me hele leven ook zoeits

Vaak bij het afwikkelen van het snoer knallen ze op de grond. Zeker al twee controllers mee om zeep geholpen...

Ik heb met Ninja Gaiden 2 controllers gesloopt en eentje doet het nog half. Heel vervelend want de rechtertrigger blijft nu soms vast zitten Niet echt handig bij race games dus

redelijk vaak laten vallen

2x tegen de muur gesmeten

BoordAppel (moderator)
Even verplaatst naar platforms > overigen.

Interessanter is misschien de vraag, hoeveel controllers heb jij uit pure frustratie kapot gesmeten en waarom? Ik nog geen een maar heb bij Ninja Gaiden ook af en toe de nijging gehad. FRUSTRATIE, schreeuwt dat spel namelijk af en toe.

Hoe moet je de titel veranderen dan of moet je een hele nieuwe topic maken?

BoordAppel (moderator)
Ik heb de titel even aangepast.

Laten vallen: Eigenlijk niet zo heel vaak nu ik zo na denk. Ben vrij netjes en voorzichtig wat dat betreft.

Hmm... kapot gemaakt al helemaal niet dus. Wel 1 keer een controller weggetrapt van de N64 omdat ik echt ongelooflijk boos werd tijdens Donkey Kong 64. Dus dat valt reuze mee ^__^

Nog nooit volgens mij. Ik hou altijd in m'n achterhoofd dat als ik de controller weggooi ik waarschijnlijk een nieuwe kan dokken. Dus tot zover kan ik me wel redelijk in bedwang houden. Natuurlijk ben ik ook wel eens gefrustreerd maar dat blijft bij flink schelden XD

Vroeger bij NES spellen wilde de frustratie nog wel te groot worden, vooral omdat er toen nog nauwelijks games met savepoints waren en je een spel aan één stuk door uit moest spelen. Kwam ik net bij een trial-and-error stuk waar ik mijn laatste levens aan kwijtraakte of ik moest weer een pixel perfect sprong uitvoeren, die niet wilde lukken.....

1 keer tijdens een ruzie met mijn zus vroeger over wie op de SNES mocht spelen. Beide controllers gemold tijdens de ruzie inc. de SNES zelf. Een donkere dag uit mijn leven....

Game_Kaza
Wel een paar keer op het toetsenbord geramd, was niet sterk genoeg om het te slopen Ramde omdat deze het slecht deed terwijl ik in een boze bui was.

Ohja, dat heb ik ook wel eens, maar dan met de muis XD Paar keer op de tafelgeslagen. Hij leeft nog wel

Ik was erg boos omdat ik Call of Duty 3 aan het spelen was op medium, het laatste level was in die moeilijkheidsgraad verdomd moeilijk om uit te spelen...
Ik was blijkbaar zo boos dat ik erg hard de controller tegen de mat heb gesmeten dat ik de controller in twee had geslagen, gelukkig werkte de controller toch niet echt naar behoren... Ochja, ik heb mijn lesje ondertussen wel geleerd, ik heb toch maar weer € 34,99 moeten betalen, daarom houd ik mijn frustraties bij momenten beter achterwege en eventjes stoppen met spelen kan wonderen verrichten.

3 of 4x keer mijn controller laten vallen want mijn broer wint steeds van me van een FIFA-07-wedstrijd. Ik was het steeds zat als hij met een grote uitslag van me won. Maar ik liet ook soms mijn controller vallen als ik een moeilijke level van een game opnieuw moet spelen, vooral dat laatste missie van Medal of Honor: Vanguard moest ik wel 7 keer opnieuw spelen. Na 4e keer heb ik mijn controller tegen de grond gesmeten zonder dat mijn ouders het wisten. Ze hoorden het wel, maar ik zei dat het de deur van mijn kamer was, en dat kwam wel door dat ik die missie opnieuw moest spelen. Maar eigenlijk was het mijn controller, en gelukkig leefde hij nog.

Raken jullie echt zo agressief, eenmaal gefrustreerd? Controller valt per ongeluk wel eens, maar wanneer ik gefrustreerd ben schreeuw en grom ik er gewoon wat op los. Helemaal geen behoefte aan het constant moeten kopen van nieuwe controllers.

Had een oude toestenbord beetje vernield. Het toestenbord waren niet echt meer recht. En het f9 knop was afgebroken. En had ook een muis eeh ik weet niet hoe het heet. Maar de midden van het muis kan je scrollen is kapot Gelukkig heb ik nieuwe pc gekregen dus alles is weer nieuw en nu moet ik ff wat voorzichtig ermee doen.

En waaorm heb ik dat vernield heb ik geen idee. Was ook een jaar geleden.
Bij ps2 controller heb ik altijd voorzichtig gedaan. Geen schrammetje:P

Die van mij ligt aan alle kanten open, maar ik kan er nog mee spelen, daar gaat 't uiteindelijk toch om .

Toen ik elf jaar was heb ik de joypad van mijn sega mastersystem kapot gesmeten. Het laatste level van Alex Kid en toen was ik GAME OVER!
Dat was ook meteen de laatste keer dat ik zoiets heb uitgehaald, aangezien ik nergens een losse controller kon krijgen.
We hadden toen geen internet, geen ebay, dus het was zoeken in de gouden gids en bellen, maar nergens een controller.
Mijn pa heeft nog een poging gedaan om een nintendo controller om te bouwen , alleen de jump button deed het niet, dus dat schoot ook niet op...

Natuurlijk laat ik nog wel eens een controller vallen, maar als ik game over ben, hoe vervelend het ook is, de controller houd ik stevig vast, ook al hebben we nu ebay!

ik heb toen ik wat kleiner was een keer een erg goedkope en on originele (piranha) ps2 controler kapot gegooit.....
en heb ze heel veel laten vallen ps3 controler al een paar keer en ps2 controler ben ik de tel al van kwijt:P

Met de NES was de frustratie enorm en was ik 5 jaar. Vermenigvuldig dat en je komt op zo'n 4 kapotte controllers.

Verder ook weleens gehad met de PSX. Met de PS2 en PS3 nooit.

Ik ben zo verstandig om mijn spulletjes waar ik geld voor heb betaald niet kapot te maken vanwege een spelletje
Bij mij is het dus nooit gebeurd

Knap hoor.

Nooit. Die krengen zijn te duur om zo mee om te gaan, dus dan doe ik het ook niet. Het is mij wel eens gebeurd dat iets uit mijn handen glipte of van een tafel viel. Maar nooit op een manier dat ik het ding molde.

Nooit eigenlijk. Geef soms wel een beuk op de bank of tegen de kussen. Gaat dan vaak gepaard met een brul/schreeuw.

neo (crew)
Voor mij blijft het bij gescheld en getier, of gewoon een diepe zucht. Ik ben hoe dan ook al flink wat jaren niet meer gefrustreerd geraakt door welke game dan ook.

Ik gooi mijn ps3 controller regelmatig tegen de muur aan. Killzone 2 op hard is ook echt HARDCORE

Gast
geplaatst: vandaag om 09:35 uur

geplaatst: vandaag om 09:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.