menu

Platforms / Overigen / MSX

zoeken in:
hoi allemaal het zou mij leuk lijken als er op deze site ook wat over retro spelcomputers zou staan zoals bijvoorbeeld de msx


(afbeelding)

groetjes digdug

ik heb een msx 2 model 8250

ben sinds enige tijd bij de msx club in marienberg de:
mvm (msx vriendenclub marienberg)

dat is harstikke leuk 1 keer in de maand word er een clubdag gehouden

waarbij iedereen zijn msx mee neemd

en er is een spelcompetitie

groetjes digdug

avatar van rpger
Ook de MSX heeft in mijn collectie gezeten. Was mijn eerste spelcomputer ...nostalgie.

Ik ben alleen bang dat je op deze forum hier weinig weerklank zal vinden, de gemiddelde leeftijd ligt hier erg laag, en de meeste gaan niet verder terug dan een Playstation 2.

avatar van WeZet
Ik ben 16, ne heb met de MSX gespeeld , Dat wel in de tijd dat windows 95 en 98 al gebruikt werden. Bij ons ging het neit zo snel. In 1999 toen we vanuit Zeewolde naar Kapelle in Zeeland gingen wonen kochten we een 2e hands Windowns 95, wat een vermaak! Sim City 2000 Editor zat erbij, dus kon je alleen bouwen en nisk spelen, genieten!

Nu heb ik inmiddels een inhaalrace gemaakt.

avatar van Status Seeker
Het enige wat ik me herinner van de MSX was een helikopterspel waarmee je je topografische kennis kon testen

Status Seeker schreef:
Het enige wat ik me herinner van de MSX was een helikopterspel waarmee je je topografische kennis kon testen


ja die ken ik ook nog ja, naam alleen vergeten

Dat spel deden we in groep 5 altijd in de klas.

avatar van WeZet
En River Raid dan?

Sims
Ik heb nog zo'n Gameboy hier liggen. Géén Advance! Ook geen color. Nee, dé Gameboy!

avatar van rpger
Sims schreef:
Ik heb nog zo'n Gameboy hier liggen. Géén Advance! Ook geen color. Nee, dé Gameboy!


Wat heeft dat met de MSX te maken?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:07 uur

geplaatst: vandaag om 11:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.