menu

Platforms / Overigen / Netflix

zoeken in:
avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Voor nu louter steeds luider wordende geruchten, maar Netflix zou van plan zijn uit te breiden naar games!

o.a.: Tweakers - Wij stellen technologie op de proef


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Inmiddels biedt Netflix aardig wat games aan, o.a. Moonlighter en Exploding Kittens.

Iemand al eens wat geprobeerd?

Hier volledige lijst: Full List of Mobile Games on Netflix: June 2022 - What's on Netflix - whats-on-netflix.com

avatar van Princess Piranha
Oh wauw Moonlighter staat er gewoon op? Moet eerlijk zeggen dat ik steeds vergeet dat de app een aantal games aanbied haha. Veel ervan toch een beetje generic puzzelspelletjes.

This is a True Story ziet er artsy uit, die wil ik misschien wel eens proberen

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Gisteren Netflix Mahjong Solitaire gespeeld op de telefoon. Werkt toch wel mooi hoor!
Beste Mahjong game die ik ooit heb gespeeld en volledig zonder ads

Inmiddels ongeveer 35 games en voor eind van het jaar moeten dit er 50 zijn.

Even lijssie:
Arcanium: Rise of Akhan
Asphalt Xtreme
Before Your Eyes
Bowling Ballers
Card Blast
Dominoes Café
Desta: The Memories Between
Dungeon Dwarves
Dragon Up
Exploding Kittens
Heads Up!
Hextech Mayhem: A League of Legends Story
Into the Breach
Into the Dead 2: Unleashed
Knittens
Krispee Street
Lucky Luna
Mahjong Solitaire
Moonlighter
Nailed It! Baking Bash
OXENFREE
Poinpy
Relic Hunters: Rebels
Rival Pirates
Shatter Remastered
Shooting Hoops
SpongeBob: Get Cooking
Stranger Things: 1984
Stranger Things 3: The Game
Teeter (Up)
This is a True Story
Townsmen - A Kingdom Rebuilt
Wild Things: Animal Adventures
Wonderputt Forever

Ook even een videootje gekeken met wat korte reviews en lijken kwalitatief stuk voor stuk prima titels.
Bekenden zijn natuurlijk: Oxenfree, Moonlighter en Into the Breach. Maar ook de Stranger Things spellen schijnen erg leuk te zijn.

avatar van Princess Piranha
Toevallig, ik was gister door de Netflix app aan het scrollen en zag inderdaad Oxenfree in de gamesectie. Die heb ik op PC wel een stukje gespeeld ooit.

En ik zie dat Kentucky Route Zero en Spiritfarer ook nog op de planning staan. Ook Raji: An Ancient Epic, die heb ik een klein stukje gespeeld toen ik de GamePass trial had, vond het interessant!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:47 uur

geplaatst: vandaag om 16:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.