menu

Platforms / Overigen / Evercade - Retro Handheld Hybrid

zoeken in:

Zijn er hier mensen die de Evercade al hebben? Ik heb hem inmiddels al een tijdje, en ik vind het een geweldig leuk apparaat. De Evercade ligt perfect in de handen, en de d-pad is echt bijzonder goed te noemen. Zo vind ik zelf de Evercade een stuk fijner dan bijvoorbeeld de Nintendo Switch en de PS Vita. Uiteraard is de Evercade wel voor een andere doelgroep. Indien je van retrogames houdt vind ik de Evercade een dikke aanrader!

theo79 schreef:
Zijn er hier mensen die de Evercade al hebben? Ik heb hem inmiddels al een tijdje, en ik vind het een geweldig leuk apparaat. De Evercade ligt perfect in de handen, en de d-pad is echt bijzonder goed te noemen. Zo vind ik zelf de Evercade een stuk fijner dan bijvoorbeeld de Nintendo Switch en de PS Vita. Uiteraard is de Evercade wel voor een andere doelgroep. Indien je van retrogames houdt vind ik de Evercade een dikke aanrader!

Ja ik! Inderdaad een fijn apparaat maar niet echt vergelijkbaar met de Switch en de Vita wat mij betreft. Evercade doet goed waar het voor bedoeld is: 8 a 16bit retro games. Nu heb ik er tot mijn spijt nog niet veel op gespeeld, heb jij nog aanraders voor bepaalde games? Wat zijn must plays?

Nu heb ik de nieuwe Evercade cartrigdes ook in de pre-order staan, waaronder Xeno Crisis. Dat is bijv een game die je eigenlijk beter kan spelen op een vita, switch, xbox, ps omdat die wel 2 analoge thumbsticks hebben.

mrdig

Zelf ben ik gek op Fighters History en Joe&Mac 2 die op de Data East collectie staan, en op de verschillende Double Dragon delen die op de Technos collectie staan. Zelf speel ik vrij regelmatig op de Evercade omdat ik hem gewoon erg fijn vind spelen. Volgens mij is de Evercade tot nu toe ook een redelijk suxes, en naar mijn mening is dat ook terecht.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:08 uur

geplaatst: vandaag om 14:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.