menu

Platforms / Overigen / Welke game console moet ik kopen

zoeken in:
Geralt of rivia
Ik werdt door mijn moeder met een vraag geconfranteerd de xbox 360 die ik heb is enorm verouderd er worden geen nieuwe spellen meer gemaakt ma wou een xbox one of een ps4 voor me kopen welke is de beste ben 14 enorme assasins creed fan en fan van fanatasy games welke console denken jullie dat nog een beetje overzichtelijk is ma is niet zo goed met electronica welke is de beste heb een wii u maar merk dat die spellen heel erg kinderachtig worden groet geralt of rivia p.s. hoe ingewikeld zit een ps4 in elkaar mijn moeder heeft al moeite met een xbox 360

avatar van Grovonion
Ten eerste moet je natuurlijk geen console kopen, het zou altijd een kwestie van willen moeten zijn.

Mijn persoonlijke voorkeur terzijde, kun je met zowel Xobox One alsook PS4 niks verkeerd doen. De laatste had de laatste een paar speciale aanbiedingen, maar weet niet of die nog geldig zijn.

Beide consoles zijn redelijk makkelijk te bedienen, en zeker niet meer complex dan een X360 al was.

De 'winnaar' van de huidige generatie is de PS4, maar de meest recente console, de Switch is een reuze inhaalbeweging bezig, hoewel je deze niet genoemd hebt is het ook een uitstekende keuze.

Qua spellenaanbod is het ook de PS4 of de switch die het beste opgesteld zijn, de Xbox One loopt daar een beetje achter in mijn mening. Assassin's creed vind je zowel op PS4 alsook XOne veelvuldig terug, terwijl deze franchise op de Switch volgens mij nog niet verschenen is. Tenslotte, de fantasy games die je noemt, is een heel brede categorie, maar ik denk dat hier de PS4 en Switch voordelen hebben.

avatar van Confusie
Een man en zijn moeder.

Weester maar zuinig op jong.

Niet veel die zo eentje hebben krijg ik zo'n beetje het idee.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Idd, cool mom .

Dan zou ik voor een gewone PS4 gaan met 1Tb harde schijf, een bundel zoals dit de beste deal...

Hetzelfde als de 360 qua ingewikkeldheid en een iets groter spellen aanbod dan de Xbox One.

Geralt of rivia
Dankje voor de reacties ik denk dat ik voor een ps4 kies kennen julie nog leuke spellen voor deze console ben fan van assasins creed en fantasy games groet geralt of rivia

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
De nieuwe ass creed delen dan natuurlijk. Verder Horizon: Zero Dawn, Final Fantasy XV, Shadow of the Colossus... en natuurlijk de beste PS4 game: Persona 5!

Anders gewoon even door de toplijsten en andere lui hun stemmen neuzen...

Horizon Zero Dawn! Lijkt me om meerder redenen een meer dan prima aanrader.
Tenzij je natuurlijk The Witcher 3 mag kopen van jouw moeder

avatar van Confusie
Mag nie die.

Alleen ASS creed.

Geralt of rivia
Ben nu beowulf an het spelen en de prince of persia ook bijde aardige spellen

Gast
geplaatst: vandaag om 03:16 uur

geplaatst: vandaag om 03:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.