menu

Platforms / Overigen / PC Engine Mini

zoeken in:
geplaatst:
Dat vind ik nog eens een goede aankondiging. Was altijd al benieuwd naar PC-Engine/TurboGrafix maar heb er toentertijd enkel naar kunnen kwijlen. Nu gaat er eindelijk een (hopelijk) makkelijke mogelijkheid zijn met (hopelijk) een goede emulatie en dito aantal spellen.

PC Engine Core Grafx Mini Announced by Konami - sparkchronicles.com

geplaatst:
Geen idee. Momenteel heb ik er weinig interesse in. Destijds was het iets waar ik ontzettend nieuwschierig naar was maar anno 2017 heb je de meeste van de games wel al gespeeld in 5 verschillende conversies op andere consoles. Ik bedoel maar...R-Type? Hoeveel versies heb ik daar al niet van. (laat staan de twee prima ports op de PS3). New Adventure Island? Eveneens. Ook iets wat ik al sinds de jaren '80 speel. (zelfs al op de C64 - want het is technisch gewoon Wonder Boy).

Maar goed. Alien Crush staat er wel weer op. Devil Crush zou ook aardig zijn. Air Zonk wellicht ook. Tevens de drie Bonk games. En er zijn ook nog wel een paar aardige shooters. Maar echt heel erg veel interesse heb ik er nog niet in. Ik vrees dat de Mini Megadrive momenteel meer mijn interesse heeft. Hoewel ik ook daar twijfel over aanschaf. (tenslotte wil ik nog altijd ooit een Switch in huis halen).

Gast
geplaatst: vandaag om 10:10 uur

geplaatst: vandaag om 10:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.