menu

Platforms / Overigen / Google Stadia

zoeken in:
avatar van Confusie
Denk als een controller zo ongeveer letterlijk het enige is wat je te bieden hebt in tastbare en onderscheidende zin je wel echt uit mag gaan pakken op dat gebied, en laat dat nou net zijn waar ze naar mijn idee uitzonderlijk mager uit de verf komen.

Totaal oninteressant dit systeem.

Mij ontgaat de toegevoegde waarde geheel en zie niet in waarom iemand hier ooit voor zou willen kiezen.

avatar van mrdig
Nou, Stadia schijnt wel de beste en goedkoopste manier te zijn om bijv Cyberpunk in al haar glorie te spelen.
5 Reasons You Should Play ‘Cyberpunk 2077’ On Google Stadia - forbes.com

Stadia doe ik zelf nooit meer in elk geval (ook geen abbo meer) maar stadia, xcloud, geforce now, ps now etc is wel de toekomst imho

avatar van Banjo
Google Stadia Is Shutting Down On January 18, 2023 - GameSpot


Het is officieel, de kogel is door de kerk.. ze hadden te veel concurrentie las ik..

avatar van Grovonion
weer ene voor de Google Graveyard
Maar ge kunt ze niet verwijten dat ze niet blijven proberen.

avatar van Sinner




Goh wat een verrassing overigens. Het verbaast me dat het bijna vier volledige jaren heeft volgemaakt trouwens. Jammer voor de mensen die uberhaupt ergens geld aan uitgegeven hebben. Sta je dan met je setje en game(s) die je niet meer kan streamen.

avatar van Banjo
Sinner schreef:
Jammer voor de mensen die uberhaupt ergens geld aan uitgegeven hebben.


"All Stadia hardware purchases made through the Google Store will be refunded, including games and add-on content purchased from that storefront."

avatar van Sinner
Banjo schreef:
(quote)


"All Stadia hardware purchases made through the Google Store will be refunded, including games and add-on content purchased from that storefront."


Overheen gelezen. Stond blijkbaar meteen op het begin zie ik nu inderdaad. Dat is dan wel weer erg netjes. Ik ben en zal echter nooit een fan van streaming-only diensten worden. Of ze die techniek nu beschikbaar stellen of niet (en nu dus ook hun gebruikers terugbetalen). Game kopen = minstens de mogelijkheid bieden het ergens op te kunnen opslaan. Maar goed.

avatar van mrdig
Ja dit zat er dik aan te komen, gelukkig hebben we de controller en de 4k chromecast nog.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
weer ene voor de Google Graveyard
Maar ge kunt ze niet verwijten dat ze niet blijven proberen.


Mja als je zoveel geld hebt...Throw shit at the wall and see what sticks

avatar van Banjo
Misschien dat Google zich nu op de handheld met dock systeem gaat richten

avatar van mrdig
Voor wie net als ik ook nog een stadia controller heeft liggen, ff voor het eind van het jaar er een Bluetooth controller van maken:
Google maakt tool beschikbaar om Stadia-controller van bluetooth te voorzien - Gaming - Nieuws - Tweakers

Inmiddels is ook alles gerefund trouwens: stadia aankoop, tweetal games. Goede afhandeling wel, ook al is het falen van weer een Google project treurig

avatar van Princess Piranha
Wel netjes hoe ze alles afhandelen inderdaad. Maarja, Google kan dat zich ook prima veroorloven natuurlijk haha

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.