menu

Platforms / Overigen / Steam

zoeken in:
avatar van Sinner
Okay no comment! Ik ben toch bezweken en heb me Ruse, Night of the Rabbit en Demonicon gekocht

En ik denk nog na over Ethan Carter, Dragon Commander en Borderlands Pre-Sequel en Witcher Board game. But that's it! Promise!

avatar van Sinner
Ok ok. Ik heb Might & Magic x ook maar gekocht. Maar hij was maar 6 euro!

avatar van threeohthree
Gaat lekker, al bijna meer gekocht dan ik.

Night of the Rabbit overigens nog wel benieuwd naar, maar heb het tot op heden nog niet aangedurfd maar misschien schaf ik die ook nog wel aan binnenkort.

avatar van Sinner
Voor die 5 pleuro in de sale kan je hem niet laten liggen vind ik. Het ziet er prachtig uit. Heb nog maar een 30 minuutjes gespeeld maar het heeft een mooie, sprookjesachtige sfeer. Meestal zitten de games van Daedelic wel goed vind ik.

avatar van Sinner
How to Survive - een Diablo kloon met zombies. En pretty darn good. Graphics zijn echt wel degelijk, de gameplay is fun en de kills zijn erg cool. En dat voor een hele pleuro. Kom op. Dat kon ik toch echt niet laten liggen. Toch?

avatar van Sinner
So...eh...ja. Panzerkorps en The Witcher adventure game.

avatar van threeohthree
How to Survive ook gefixt, voor een euro kan je hem niet laten liggen nee.

avatar van Sinner
... ... ...

Julie hadden overigens weer netjes gelijk met die 'famous last words' mijn hele budget voor drie maand er weer doorgedraait op een week tijd. Ben ik blij dat ik van vanavond tot morgen weg ben en dan een dag of wat in coma lig tot de sales voorbij zijn.

SouthParkFan
In de Holiday Sale Bully: Scholarship Edition en Sonic Adventure DX gekocht

avatar van JustMike
Zijn er hier al mensen die gebruik maken van broadcast? In de beta versie van steam kan je nu een broadcast hosten en dan kunnen vrienden je zien spelen. Best wel interessante feature

All Seeing Fish
Heeft er iemand ervaring met key code sites waar je indirect codes voor spelen op Steam kan kopen ?

Ik wil namelijk The Talos Principle kopen op Steam 40 euro en via www.AllKeyShop.com varieren de prijzen tussen de 14.45 en 39.99 euro afhankelijk van de regio keuze zoals hieronder aangegeven.

https://lh4.googleusercontent.com/-1Kcn698aBTU/VLKh5XbKQRI/AAAAAAAAJDs/q5BNi8wqWKw/w440-h330-p/steam.JPG

Is dit veilig, werkt het, ligt er een addertje onder het gras ik heb er totaal geen ervaring mee, wel heb ik via deze Site een Steam code voor Sim City gekocht maar niet de manier met Russische ip's vpm en Steam gift's.

avatar van JustMike
Steam gifts en steam keys koop ik wel vaker via exerne websites. En als er staat dat je een Russisch IP adres nodig hebt, moet je hem niet halen, want je hebt geen Russisch IP adres.

Als je een steam gift koopt zal je een link krijgen. Als je op de link klikt krijg je te horen dat iemand je een spel heeft gestuurd. Dat accepteer je dan en dan zeg je dat je het spel in je bibliotheek wilt. Als je een steam key koopt, moet je bij steam klikken op '+ Add a game' en dan vraagt het om de code. In beide gevallen zal je de spellen daarna gewoon kunnen downloaden.

Een goede aanrader voor een keywebsite is trouwens g2play.net, hier staan best wel vaak goedkope spellen op. Let wel op dat je de btw op 21% moet zetten, anders komt dit er nog bij op het einde.

All Seeing Fish
Het is gelukt ik heb er uiteindelijk 29 euro voor betaald, het kon goedkoper via Russische ip's vpm en dan had ik de game ook gewoon in het engels, maar ik durfde het niet aan.

SouthParkFan
Ik koop ook meestal mijn Steam keys op www.g2play.net. Heb daar Sonic Generations voor €7,50 gekocht in plaats van €30,00.

avatar van hitman
Graag wat advies, ik heb een aantal pc spellen gehad, maar zo ie zo 2 ervan kan ik niet via steam spelen omdat de spellen dus al gebruikt zijn. dus de key codes. wat moet ik doen.

avatar van DES-Niels
Steam keys kan je maar één keer activeren.
Dus als je games van een vriend hebt gekregen die al geactiveerd zijn op steam, kan je ze niet nog een keer activeren.

avatar van hitman
ah dus heb er niks aan

avatar van JustMike
Wel is het bij veel games mogelijk ze door middel van Shared Library te krijgen. Dan zijn ze niet echt van jou, maar je kan ze wel spelen.

avatar van Kimmyboy
Aanbieding van de dag: The Stanley Parable nog tot 16 november voor 2,99 euro op Steam. Heb hem zelf al even aangekocht.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Ik heb een Steam-key voor Plague Road (2017) te vergeven.

En een Steam-key voor Rain World (2017).

PM voor freebie - first come, first served.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.