Games / Koop en Ruil / Conker's Bad Fur Day (N64) kopen als verzamelaar?
zoeken in:
2
geplaatst: 9 juli 2020, 01:07 uur
Ik zit al heel lang te wikken en te wegen om deze te halen voor mijn verzameling hij zit zo rond de 250 en 300 euro (op internet). Is dit een aanwinst of een verlies, en waarom is deze zo ontzettend duur ?.
Nintendo zal niet zo heel snel over gaan op alleen digitaal maar als die tijd wel aanbreekt...
Of heeft iemand Conker's Bad Fur Day (compleet) hier nog te koop?.
Nintendo zal niet zo heel snel over gaan op alleen digitaal maar als die tijd wel aanbreekt...
Of heeft iemand Conker's Bad Fur Day (compleet) hier nog te koop?.
0
geplaatst: 9 juli 2020, 16:55 uur
300 euro...eens kijken...voor 200 heb je een Xbox One S en een 10tje extra of zo de Rare Collection met Conker's Bad Fur Day op...en 20 of zo andere spellen.
Voor 300 heb je 1 vergeelde cartridge die met wat pech geeneens werkt.
You do the math.
Anno 2020 is de retro collecting hype weer een beetje voorbij. Besides. Nog altijd kans dat er een N64 mini aankomt met desbetreffende game op. Of op de Switch in de shop beland.
Voor 300 heb je 1 vergeelde cartridge die met wat pech geeneens werkt.
You do the math.
Anno 2020 is de retro collecting hype weer een beetje voorbij. Besides. Nog altijd kans dat er een N64 mini aankomt met desbetreffende game op. Of op de Switch in de shop beland.
1
geplaatst: 9 juli 2020, 17:13 uur
2
geplaatst: 9 juli 2020, 22:21 uur
Tja als je een verzamelaar bent en je wilt heel graag deze game voor je collectie dan moet je je afvragen of dat het echt waard is voor jou. Rationeel gezien is het natuurlijk veels te duur maar in dit soort kwesties kun je dat rationele best es laten varen en het gewoon doen naar mijn mening.
Rationele wat wel altijd intact moet blijven: kan je je het veroorloven? Werk je jezelf niet in de schulden, krijgen je eventuele kinderen dan nog wel te eten, etc
Zelf koop ik regelmatig originele big box Amiga games en Amiga CD32 games. Prijzen van de meeste Amiga games schommelen tussen de 10 en 60 euro. Duurste wat ik voor 1 game heb uitgegeven is rond de 100 euro maar dat waren dan wel games die in mijn top10 Amiga games staan en waar ik al jaren op zat te azen. Als je dan ziet dat die games nooit goedkoper worden dan is het op den duur: f*ck it en buy now
Rationele wat wel altijd intact moet blijven: kan je je het veroorloven? Werk je jezelf niet in de schulden, krijgen je eventuele kinderen dan nog wel te eten, etc
Zelf koop ik regelmatig originele big box Amiga games en Amiga CD32 games. Prijzen van de meeste Amiga games schommelen tussen de 10 en 60 euro. Duurste wat ik voor 1 game heb uitgegeven is rond de 100 euro maar dat waren dan wel games die in mijn top10 Amiga games staan en waar ik al jaren op zat te azen. Als je dan ziet dat die games nooit goedkoper worden dan is het op den duur: f*ck it en buy now
2
geplaatst: 10 juli 2020, 11:28 uur
helemaal mee eens, mrdig. Een conker's bad fur day koop je niet omdat het moet, dat is met geenenkel game het geval. Je koopt het omdat je het wil. En daar moet iedereen voor zichzelf uitmaken of het het waard is en of hij het zich kan permiteren. Coke is daarentegen NOOIT de juiste optie om je geld te besteden, stop daar aub mee o-confused-one.
0
geplaatst: 28 januari 2022, 18:46 uur
Ik heb nu toch de cartridge van Conker's Bad Fur Day gekocht voor 200 euro maar ook alleen dat..
Ik mis dus nog het boekje en het doosje van dit spel hopelijk heeft iemand deze nog liggen voor mij? je weet het maar nooit. Ik merk trouwens wel dat mijn hele verzamel drang van het compleet maken van N64 games en dan in een box protector bewaren heel erg veel voldoening geeft. Het is gewoon een mooie hobby met in het achterhoofd wetend dat de waarde de komende tijd toch echt omhoog gaat. De Gamecube daarin tegen blijft heel laag maar je hebt zeker wel uitzonderingen.
Ik mis dus nog het boekje en het doosje van dit spel hopelijk heeft iemand deze nog liggen voor mij? je weet het maar nooit. Ik merk trouwens wel dat mijn hele verzamel drang van het compleet maken van N64 games en dan in een box protector bewaren heel erg veel voldoening geeft. Het is gewoon een mooie hobby met in het achterhoofd wetend dat de waarde de komende tijd toch echt omhoog gaat. De Gamecube daarin tegen blijft heel laag maar je hebt zeker wel uitzonderingen.
0
geplaatst: 28 januari 2022, 19:34 uur
200 euro damn boy! ja respect man!
Je mist het boekje, ja dat is shit man. Meestal als ik dure games koop, krijg ik er een boekje bij.
Ja conkers bad fur day heb ik met mijn everdrive n64 cardridge. Geen originele cartridge en alles dus.
Sorry man! anders had ik je het wel gegeven.
Ja ik gaf ooit een vriend een ps4 slim en ps3 super slim cadeau, xone s voor te weinig en ineens kreeg ik de ps2 slim met gigantisch veel games, aardig wat psp games en tassen voor het opbergen van consoles en games.
Je mist het boekje, ja dat is shit man. Meestal als ik dure games koop, krijg ik er een boekje bij.
Ja conkers bad fur day heb ik met mijn everdrive n64 cardridge. Geen originele cartridge en alles dus.
Sorry man! anders had ik je het wel gegeven.
Ja ik gaf ooit een vriend een ps4 slim en ps3 super slim cadeau, xone s voor te weinig en ineens kreeg ik de ps2 slim met gigantisch veel games, aardig wat psp games en tassen voor het opbergen van consoles en games.
* denotes required fields.