menu

Games / Koop en Ruil / Super BC Kid

zoeken in:
avatar van finalman
Hallo iedereen.

Na opruiming bij mijn oude kamer, heb ik een videospelletje gevonden. Het gaat op deze: Super BC Kid (SNES). Het is compleet in doosje, boekje, cartridge,...

Ik heb het opgezocht op internet om het spel naar waarde te kunnen schatten. Ze vragen nogal veel geld.
Duitsland
Italië

Waarom zijn ze zo duur? Ik schrik er eigenlijk wel van. Ik ben van plan om het te verkopen. Ik speel geen spelletjes meer.

Groeten
Christophe

avatar van Grovonion
geen idee misschien geldt dit voor een speciale editie of regio-versie, maar je vind ze net zo goed voor een "normale" prijs:

ebay uk

hoewel ik er nog meer gevonden heb voor dat hoge prijs-kaartje, zou wel eens kunnen dat je een juweeltje op je oude kamer hebt gevonden.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Lastig om in te schatten hoeveel je ervoor kunt krijgen. Enkel de cartridge zie ik regelmatig voor € 15-20 voorbij komen. Maar als je de game compleet met doosje en boekje hebt, is dat zeker van invloed op de prijs! Zeker als beide nog in goede conditie zijn.

avatar van Grovonion
maar 250 dollar compleet tov 20 voor de cartridge alleen is toch opvallend. Kan natuurlijk dat er een paar op ebay proberen mensen af te zetten.



avatar van Grovonion
dus uiteindelijk toch besloten dat het maar een normaal prijskaartje heeft?

avatar van finalman
Ik heb geen flauw idee hoeveel ik ervoor moet vragen. Prijzen schommelen van 30 euro naar 260 euro. Vandaar het bieden. Ik zie wel.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
€ 50 is toch al een mooie prijs voor iets dat je toevallig tijdens het opruimen tegenkomt. Denk dat het ook wel een reële prijs is.

Het doosje ziet er overigens nog puntgaaf uit, daar gaat iedere verzamelaar wel blij mee zijn.

avatar van Grovonion
Ja, een kartonnen doos in near-mint conditie te vinden is een van de grootste uitdagingen van de verzamelaar. Vooral gameboy en snes spellen zijn daarin berucht, gescjat 90% van de spellen vind je helemaal zonder of met hoes van slechte kwaliteit.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Tja, waar is de tijd van de kartonnen dozen gebleven. Heb er ook ooit eens een hele zooi weggegooid omdat die dingen zoveel ruimte innamen. Merendeel PC games, maar toch. Nadien natuurlijk enorm veel spijt van gehad...

avatar van finalman
Ter info: ik vraag er 57,5 euro voor (verzending kiala inbegrepen).

Gast
geplaatst: vandaag om 08:50 uur

geplaatst: vandaag om 08:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.