menu

Games / Koop en Ruil / Nintendo Wii te koop

zoeken in:
spelfreak
Is er iemande geinteresseerd om mijn wii over te kopen? Een omgebouwde wii waar zeker 30 gekopieerde spellen bijzitten (zal morgen helemaal tellen) Inclusief wiimote+nunchuck+ Classic controller, sensor bar,Wii balance board en nog een paar originele games die ik niet meer hoef; Zoals wii fit. Alles werkt nog perfect, en elk aannemelijk bod word geaccepteerd, natuurlijk wil ik er nog wel zo veel mogenlijk mee verdienen Zal het woensdagmiddag uitgebreid op marktplaats zetten, maar zeg het hier alvast

spelfreak
Doe eens een leuk bod, Ik kijk wel. Hij is nog niet verkocht, maar er zijn sowieso wat zaken veranderd:

Ik had gedacht dat ik mijn wii-remote toch niet meer nodig had met de wii u, maar die heb ik nu toch wel nog nodig, en mijn 2de wii-mote is kapot gegaan, ook de classic controller kan ik eigenlijk nog wel gebruiken.

Qua 30 games had ik me een beetje vergist, het zit meer rond de 20, inclusief super mario galaxy, zelda twilight princess, ... Balance Board zit er nog bij.

Ik heb ook het liefste dat je het ophaalt als je hem wilt, stuur niet graag op...

Maar doe maar eens een bod;)

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.