menu

Games / Toplijsten en favorieten / Wie zijn jouw favoriete Super Smash characters?

zoeken in:
Leek me leuk als er een topic was waar mensen over hun favo SSB karakters kunnen praten.

Mijn favo's zijn:

Samus (die bommetjes )
Marth (sterk, groot melee bereik en snel)
Diddy kong (geen idee waarom, vind ik gewoon leuk)
Young Link (was vroeger mijn favoriet en nog steeds nu en dan leuk)
Solid Snake (speel ik bijna nooit mee maar hij is wel erg vet)

Game_Kaza
Dat verschilt per deel want ze zijn steeds anders.

N64,
Kirby want die is overpowered
Fox want die is snel
Link want die heeft long range power

Melee
Marth. Gewoon Marth want hij werkt het lekkerst mee.

Brawl.
Ike, want die is heel sterk.
Wolf want die heeft goeie technieken.

Ik vind Ike maar vervelend, hebben ze veel te sterk gemaakt net als Metaknight. Wolf ben ik niet zo goed mee, maar kunnen sommige mensen idd erg hard mee ownen.

alle soorten links vind ik het best link young link en toon link

verder vind ik het altijd wel grappig met yoshi

Yoshi is heerlijk inderdaad, lekker eitjes gooien.

Ik speelde in Melee altijd met Samus. Die kon heel veel. Was top met afstandswapens (raketten, opgeladen bom) en van dichtbij idem met de vlammenwerper en de punch. Ideaal!

Kirby was ook lachen met het overnemen van gaves en het meppen met de hamer.

Origineel N64

1. Kirby (Mensen Opzuigen!)
2. Pikachu (pokemon gek vandaar)
3. Fox (heel snel)
4. Luigi (leuker dan mario vond ik)
5. Captain Falcon (FALCON PUNCH!)

Melee

1. Roy (kent sterke aanvallen)
2. Bowser (gewoon omdat ik altijd al een keer bowser had wilen zijn..)
2. Fox (vanwege zijn snelheid)
3. Kirby (mensen opzuigen!)
4. Ganondorf ( gewoon sterk)

Brawl

1. Wolf ( heel erg sterk en best snel)
2. Meta knigth (erg snel)
3. Luigi (Weet niet waarom maar ik own wel met luigi..)
4. Kirby (mensen opzuigen!)
5. Zelda ( weg teleporteren en dan die bestuurbare vuurballen gebruiken )

Mooi lijstje, alleen Roy vind ik maar niks, komt denk ik omdat Marth mijn favo karaktertje is.

Ik speelde altijd met Kirby omdat ik die gewoon het sterkst was, want die kon toch ook een soort vliegen?
Ik wachte altijd in een hoekje en als anderen naar me toekwamen zoog ik ze op!

Meestal kies ik Link en als alternatief soms DK. Beiden hebben zo'n leuke en effectieve draai aanval. In de volgende Smash Bros. word hoogstwaarschijnlijk Mega Man mijn favoriet. Niet alleen vanwege pure nostalgie (wapens van o.a. MM2, Skull Castle met bijhorende muziek, 8-Bit ren/spring/schiet animatie met bijpassende geluidjes...damn!) maar ook vanwege de brute Metal Blade die wederom in alle richtingen geschoten kan worden.

.Brawl:

1. Zelda (Ze speelt ontzettend lekker, niet snel maar haar sterke spreuken maken dat goed. Farore's Wind vond ik ook altijd een geweldige move)
2. Ice Climbers (Unieke characters, goeie vechters, leuke en sterke aanvallen, je kunt goede strategieën gebruiken. Wat zou ik deze twee veteranen graag terug zien in SSB. Wii U! Sakurai had toch wel een uitzondering kunnen maken...)
3. Pit (Geweldige aanvallen, en de Melee Attacks hebben ook een aardig goed bereik, lekker snel en een geweldig goede recovery)
4. Lucas (Hij voelde toch wel heel anders dan Ness aan. Hoewel ik Ness ook gaaf vind, vond ik Lucas veel makkelijker te gebruiken. Zijn Standard Special was bijvoorbeeld veel sneller en had een veel groter bereik, en zijn Smash Attacks waren ook heel erg sterk. Lucas zou ik ook heel graag weer terug willen zien in de nieuwe SSB)
5. Peach (Ze speelt heel erg fijn. Ik vond het altijd heel erg leuk om iemand met die pan, golfclub of tennis racket te slaan. En dan nog die Side Special, geniaal!)

Wii U/3DS

1. Zelda (Ze speelt nog altijd super lekker, en haar Farore's Wind en Din's Fire hebben een goeie verbetering gehad. Ook de Phantom vind ik een goeie move! Nayru's Love is geweldig, en het is leuk om projectielen af te weren en terug te sturen naar de 'afzender'. Op het moment dat je Nayru's Love op het verkeerde moment gebuikt, of Din's Fire vanaf te dichtbij gebruikt kan het wel cruciaal zijn)
2. Pit (Nog beter geworden! Zijn nieuwe Side Special is veel beter dan in .Brawl, veel meer lanceer kracht. Ik vind zijn Up Special ook heel goed, alleen vond ik die van .Brawl wel wat fijner. Smash Attacks zijn ook goed, en hebben een aardig ver bereik)
3. Palutena (Wat fijn om haar erin te hebben! Een perfecte keuze van Sakurai! Ze is aardig snel, haar moves zijn sterk, en ook de enige character (naast de Mii's dan) die een grote variatie aan custom moves heeft. Speelt erg lekker)
4. R.O.B. (Ik vond hem in .Brawl al geweldig, maar hier heeft hij me toch echt gestolen. Het is en blijft een speciale toevoeging. Ik vind hem zo geweldig, zijn moves zijn heel sterk, en die recovery is ook wel één van de besten. Ook leuk is om de laser te gebruiken vind ik!
5. Peach en Robin (Ik kon echt niet kiezen, want ik vind ze beide geweldig! Peach nog altijd om dezelfde redenen, ze is en blijft superleuk! Robin heeft zo'n prachtige moveset, hij/zij is wel sloom, maar net zoals bij Zelda maken zijn/haar spreuken dat helemaal goed. Het duurt wel wat langer om hem/haar goed onder de knie te krijgen)

Wii U:
Luigi!

Als groot liefhebber van Smash, die nog regelmatig het urenlang speelt op game avonden, heb ik een PSD bestand gemaakt met mijn favorieten characters (die om de paar maanden word gewijzigd). Dit is mijn meest recente versie:

http://i.imgur.com/cc4Z2tP.jpg

De top 4 bestaat vrijwel alijd uit deze 4, maar nr 5 tot 10 wil regelmatig wijzigen. Vind alle characters eigenlijk wel leuk. Dit zijn degene waar ik de afgelopen maanden het meeste mee heb gespeeld.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.