menu

Games / Toplijsten en favorieten / Beste Splitscreen Multiplayer van het moment!

zoeken in:
Ik ben zelf nog een beetje opzoek naar vette Splitscreen MP modes zodat ik lekker met wat vrienden samen kan playstationen. In de meeste nieuwe games zit alleen een online multiplayer wat ik erg jammer vind. De twee leukste splitscreen MP spellen die ik heb zijn:
1. Modern Warefare 2
2. Fifa 10

Welke recente spellen vind jij leuk die ook een splitscreen bevatten?

Call of duty 4: Modern Warfare

Fifa 10 splitscreen

Game_Kaza
Volgens mij bedoelt ie gewoon recente multyplayer games die je met je vrienden kunt doen. Dus geen online. Hier ff een lijstje

Army of Two
Army of two the 40th Day
Fifa 09 \ 10
LittleBigPlanet
Modern Warware 1 of 2
Skate 1 2 of 3
Virtua Tennis
Street Fighter IV
Capcom vs...
Naruto ultimate ninja storm
Worms

Dr. Salvador
Resident Evil 5

Nadeel van splitscreen is dat je zo slecht zicht hebt. (wat ik er van weet) Er worden stukken weggesneden. En ik irriteer mij mateloos aan het scherm van de ander (zeker bij een shooter)

Maar goed beste game dan zou ik zeggen Forza 3

Borderlands natuurlijk
En naar mijn mening een zeer leuke multiplayer game is Castle Crashers, niet splitscreen maar wel op 1 scherm met 1 tot 4 spelers. Volgens mij zou die ook op de playstation komen, of dat is 'ie al.

Winkelwagentje (moderator)
Dit (klik) is wel een handige site als je wilt weten of een spel in co-op/versus -splitscreen of online gespeeld kan worden, en met hoeveel spelers.

Niet echt een recente game maar ik vind Time Splitters Future Perfect nog steeds de leukste game om splitscreen met wat gasten te spelen', coöp en versus mode.

Dr. Salvador
Ik speelde vroeger altijd Darkwatch met een vriend, en dat was echt geweldig!. Heb vaak dubbel gelegen van het lachen!.

Singleplayer was ook erg vet, maar tegen het einde heel iets minder.

Met zijn tweeën was het echt lol ten top!

Tsjo-Wi schreef:
Niet echt een recente game maar ik vind Time Splitters Future Perfect nog steeds de leukste game om splitscreen met wat gasten te spelen', coöp en versus mode.

Sluit ik me helemaal bij aan. Toen ik mijn xbox nog had speelden we dat echt op elk feestje

Dr. Salvador schreef:
Ik speelde vroeger altijd Darkwatch met een vriend, en dat was echt geweldig!. Heb vaak dubbel gelegen van het lachen!.

Singleplayer was ook erg vet, maar tegen het einde heel iets minder.

Met zijn tweeën was het echt lol ten top!
Darkwatch, ja!
Echt veel lol gehad met die game! Ik en een vriend hadden het spel in maar liefst twee dagen uitgespeeld! Maar het was wel dikke fun, dat zeker. Army of Two is ook een geniale game om co-op te spelen. Teamwork is noodzakelijk, anders redt je het gewoonweg niet. Dat siert Army of Two wel.

Ford KAduuk
Timesplitters: Future Perfect is echt leuk in co-op. Ook Jazz Jackrabbit 2 heeft een leuke splitscreen multiplayer.

Game_Kaza schreef:
Volgens mij bedoelt ie gewoon recente multyplayer games die je met je vrienden kunt doen. Dus geen online. Hier ff een lijstje

Army of Two
Army of two the 40th Day
Fifa 09 10
LittleBigPlanet
Modern Warware 1 of 2
Skate 1 2 of 3
Virtua Tennis
Street Fighter IV
Capcom vs...
Naruto ultimate ninja storm
Worms

dat was inderdaad wat ik bedoelde, bedankt voor de aanvulling

Weet iemand of er bij Dirt 2 / NFS Shift / Gran Turismo 5 (of een andere "nieuwe" racegame) een multiplayer mode zit die je met vrienden kan spelen.

Alle 3 nee. Ik zoek ook nog een leuke race game met splitscreen modus. Het gesleep met de playstations heen en weer is ook zon werk. Bovendien moet je zonder split screen alles 2 keer hebben.'

Ik zou in ieder geval deze eens proberen, 1 van de leukste split screen spellen die ik ooit gespeeld heb, er is een demo van te vinden in de playstation store. Leuke kruising tussen voetbal en racen. (en ik hou niet van voetbal! )

Haha, ik hou van voetbal en van racen ik ga eerst maar is de demo downloaden, bedankt

Winkelwagentje (moderator)
WipeOut HD is toch wel één van de beste splitscreen racers voor de PS3. En volgens mij bevat Motorstorm: Pacific Rift ook splitscreen multiplayer.

@ Martijn

Ik heb de demo gedownload, nu nog spelen

Motorstorm heeft inderdaad tot 4 spelers Multiplayer. Erg leuk.

Left 4 dead is ook split-screen.. Online of offline..

Inderdaad, L4D Geniaal!

Maar die is er niet voor de ps3

kiriyama
Hij is al een aantal keren genoemd maar Timesplitters: Future Perfect blijft de koning onder de splitscreen FPS spellen. De SP altijd erg saai gevonden maar de MP is echt fantastisch!

Heeft nog iemand een update van dit topic, eventueel ook aangevuld van goede multiplayer titels op PS4 en Switch? Ik ken natuurlijk MArio Kart 8 en party etc. maar zoek ook naar wat andere mogelijkheden.

Grovonion schreef:
Heeft nog iemand een update van dit topic, eventueel ook aangevuld van goede multiplayer titels op PS4 en Switch? Ik ken natuurlijk MArio Kart 8 en party etc. maar zoek ook naar wat andere mogelijkheden.

Haha? Op de PS4? Op slechts 1 scherm? Grapjas. Dat era is gekomen en gegaan. Helaas. Je zit trouwens niet met het beste publiek. 2 motorisch gehandicapten die geen shooters kunnen spelen (en waarvan eentje wellicht een halve dag om of a) fighters zal zeuren of b) een potje magic en wellicht zal weigeren om sportspellen te spelen), een persoon die alleen naar een televisie kan staren, en eentje die zeer skeptisch is. Wordt moeilijk!

Maar. Doen het goed:

- Overcooked (ook al was de vorige try-out een flop)
- Gauntlet - korte dungeon runs met twee spelers op een scherm,
- Slice, Dice & Rice - 1 hit one kill vechtspel. Erg leuk en sfeervol. Budgettitel. 3 aanvallen en een blokknop.
- Broforce (Installeren als je hem hebt - pure menace - altijd leuk)
- Everybody's Golf (kom op - daar moet je zelf al aan gedacht hebben - weet wel niet hoeveel spelers)
- Helldivers & Alienation (shooters, alleen bij vrienden gespeeld maar wel leuk)
- Worms (want Worms blijft Worms)

...en anders dig je de WiiU maar op en speel je BoomBlox en Mario Tennis - gegarandeerde hits. Maar eh...ik dacht dat julie sowieso gingen Smash Bros spelen..

Nu, voor morgen doen ook nog mee, volgende consoles:

PS3 (Motorstorm, Skate, NBA Jam, Buzz!, Grand slam tennis, Burnout paradise (geen 4 player op PS4...)
WiiU (Smash Bros)
Switch (Runbow maybe, tbd)

Voor PS4 heb ik nog volgende gevonden (die aangeven tot 4 player local):
- Puyo Puyo Tetris
- Playlink games (als iedereen een smartphone heeft en meebrengt)
- Trackmania turbo

Grovonion schreef:
- Playlink games (als iedereen een smartphone heeft en meebrengt)

Het zal je verbazen maar ik meen dat er nog steeds 1 holbewoner is die er geen heeft...

Gast
geplaatst: vandaag om 15:33 uur

geplaatst: vandaag om 15:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.