menu

Games / Toplijsten en favorieten / Wat is jou Top Race Game (PS3)

zoeken in:
avatar van Nick.
Vertel hier wat jou favoriete race game(s) is voor de playstation 3.

284
Ik ben een Ridge Racer fan helaas worden deze alleen bij de release van een console gereleased
Een ps3 versie van Destruction Derby of Demolition Racer zou wel leuk zijn.
Tot nu tie heb ik me alleen nog maar kunnen vermaken met Wipe Out HD, en ik hoop dus dat Gran Turismo 5 een topper gaat worden.

Dr. Salvador
Ik heb er maar 1, omdat dat de enigste racegame was naar mijn smaak. Motorstorm!.

Ik hou niet van racegames in een saaie baan rondjes rijden. Of dat gangster achtige tunnen enz.

Motorstorm is off road racing door de wilde natuur, en woestijn.

Spektakel verzekerd!

avatar van Hadouken
Burnout Paradise! Lekker uitgebreid, kan er urenlang doorheen rijden.
De rest doet er niet veel toe, Burnout all the way!

Burnout Paradise is de beste racegame ooit geworden voor mij. Zelden zolang aandacht besteed aan een racer als deze. Ondertussen heb ik er al 57 uur opzitten. Vervelen doet het ook niet, het blijft een relaxt spel om zo eens af en toe opnieuw uit de kast te halen. Dikke fun verzekerd!

Ravnoss
Op dit moment leidt Forza Motorsport 3 bij mij, maar ik hoop dat GT er binnenkort weer overheen komt

avatar van kaholiic
Jammer genoeg ben ik niet zo van de Race Games...Maar als ik er nog 1 ga kopen word dat waarschijnlijk...Burnout Paradise..

Dr. Salvador
Motorstorm kan ik je ook aanraden kaholiic!

avatar van kaholiic
Omdat jij het zegt..Zal ik het doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:25 uur

geplaatst: vandaag om 07:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.