menu

Games / Toplijsten en favorieten / top-lijsten (centraal topic)

zoeken in:
Van mij mag RE4 weer eens op 1.
Plaats 13 is iets wat te laag naar mijn zin.

Hij staat al in de top 250 , daar ben ik blij mee

Is Fallout 3 dan echt beter als Oblivion en Morrowind?? Vind het beetje onterecht op nummer 3....

Beter dan Oblivion absoluut. Morrowind kan ik me nog wel in vinden dat daar de meningen over verdeeld zijn .

Ik vind Oblivion en Fallout 3 even goed En tja., ik vind Fallout 3 ook wel erg hoog staan, maar het is ook een goede game, dus ik erger me er niet aan.

LimeLou schreef:
ik vind Fallout 3 ook wel erg hoog staan.

Je hebt 'm zelf hoger staan

Mhm , maar dat is een persoonlijk iets, Fallout 3 is niet echt van groot belang voor de game wereld. En dat moet het wel zijn voor zo'n hoge notering

Nee hoor, want het is de top 250, niet de 250 meest belangrijke games.. toch?

Mhm, klopt. Maar ik probeer gewoon te zeggen dat de top 250 te weinig games heeft die revolutionair of vernieuwend waren voor die tijd. Of trendsetters waren.

Waarom is er geen tip lijst ?

Omdat bij games er een minder grote scheiding is tussen de mainstream en onbekende games. En er zijn ook minder games dan boeken en films, dus zo'n extra lijst met 250 kandidaten maakt het allemaal nogal krap, neem ik aan.

Binnenkort komt er een nieuwe top-10. Uncharted 2 is al bijna 2 jaar oud net als andere toppers uit 2009 ,maar ik zou liever wat meer oud spul in de top-10 zien.

lol, ik ga voorlopig geen grote aanpassingen doen in mijn top 10. Anders raak ik alleen maar verward. Dan hou ik het liefst bij de games waarmee ik opgegroeid ben of die écht 'mijn ding' zijn. Als mensen echt geïnteresseerd zijn in je mening over sommige games, moeten ze maar je stemmenlijst aanklikken en dan bij de games kijken die je 5 sterren gaf.

Ik bedoel de top10 in de top-250.

Ach , mensen stemmen liever zeer positief over nieuwe games en als het oude games zijn , moeten ze vaak erg bekend zijn om een (goede) positie te krijgen in de top 250 (Final Fantasy 7) Uiteindelijk is dit een site waarbij het gaat om stemmen. En de meeste stemmen gelden hier.

IK vind het gewoon dan meer lijken op de aankooplijsten van de Intertoys ,maar dat ben ik dan.

Nou, de games in jouw top 10 zijn toch ook aardig mainstream en nieuw Ook al ben ik er van overtuigd dat er wel wat meer 8-bit mag op GamesMeter.

Ik ben wat NES en MSX aan het toevoegen die ik vroeger heb gespeeld.
Denk aan Devil World , Mappy , Binary Land etc.

En ik ga mijn top10- eens herbekijken. Ik moet toch eens nadenken wat ik vroeger allemaal deed.

Shadow of the Colossus op nummertje 6

Wat mij verbaast is dat Metal Gear Solid 4 op nummer 3 staat, terwijl Metal Gear Solid op nummer 11 staat.

Nu nog niet gaan klagen , het ergere komt nog. Ik kijk even naar de 2009-2011 gemiddeldes.

Ja die zijn belachelijk hoog,maar die zullen nog wel dalen.

Wanneer komt de nieuwe nr. 1 binnen als een BOM? 4,54 bij 195 stemmen, een spel uit 2009!!

Inderdaad, Uncharted 2 is de nieuwe nummer 1 van de top 250

Maar eerst komt Batman : Arkham Asylum nog over de toplijst vliegen. De vleermuis is denk ik een maand jonger.

Er komen dus een hoop nieuwe titels binnen, ook is leuk om te zien!

Leuk, maar ook wel zonde. Over een paar jaar staat er geen klassieker meer in...

Idd, leuke game dat Uncharted, maar zie toch liever een paar titels bovenaan de top die ook echt wat hebben betekend in de gamewereld.

Sorry hoor, maar F.E.A.R ( 2005) hoort toch echt wel in de top 250 !

God Of War 3 kan er nu wel inkomen lijkt mij ?

jirachi04 schreef:
Nu nog niet gaan klagen , het ergere komt nog. Ik kijk even naar de 2009-2011 gemiddeldes.

Brains schreef:
Leuk, maar ook wel zonde. Over een paar jaar staat er geen klassieker meer in...

Haha wow dat wordt een aardig shift. Hebben we straks een add on van GTA IV in de top 5 (aller tijden). Kunnen we inmiddels de top 250 het minimaal aantal stemmen niet gaan verhogen? (naar 75 a 80 stemmen of zo?)

Gast
geplaatst: vandaag om 15:35 uur

geplaatst: vandaag om 15:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.