menu

Games / Toplijsten en favorieten / top-lijsten (centraal topic)

zoeken in:
Dr. Salvador

Uitstekende oplossing!

Als ik nu kijk naar het gemiddelde van een game die niet zo lang uit is zoals Mass Effect 2, Bioshock 2, etc is gewoon te zien dat ze veel positievere stemmen krijgen alleen omdat ze 'nieuw' zijn.

Ford KAduuk
Als ik nu kijk naar het gemiddelde van een game die niet zo lang uit is zoals Mass Effect 2, Bioshock 2, etc is gewoon te zien dat ze veel positievere stemmen krijgen alleen omdat ze 'nieuw' zijn

Ja, nieuwe games krijgen wel eens wat te hoge gemiddeldes op Gamesmeter. Ik heb in ieder geval veel plezier aan Mass Effect 2 beleefd, dus dan is een hoog cijfer nou eenmaal op zijn plaats. Of de game dan nieuw is maakt voor mijn beoordeling van een game in principe niet uit, meestal is het zelfs zo dat ik de game bij een herspeelbeurt beter beoordeel dan voorheen.

Bioshock 2 word trouwens op Gamesmeter minder positief ontvangen dan het eerste deel, het gemiddelde ligt dan ook iets lager. De hype van Bioshock 2 is dus een stuk minder groot dan dat van Mass Effect 2 kijkend naar de stemgemmideldes.

Ford KAduuk schreef:
(quote)

Ja, nieuwe games krijgen wel eens wat te hoge gemiddeldes op Gamesmeter. Ik heb in ieder geval veel plezier aan Mass Effect 2 beleefd, dus dan is een hoog cijfer nou eenmaal op zijn plaats. Of de game dan nieuw is maakt voor mijn beoordeling van een game in principe niet uit, meestal is het zelfs zo dat ik de game bij een herspeelbeurt beter beoordeel dan voorheen.

Bioshock 2 word trouwens op Gamesmeter minder positief ontvangen dan het eerste deel, het gemiddelde ligt dan ook iets lager. De hype van Bioshock 2 is dus een stuk minder groot dan dat van Mass Effect 2 kijkend naar de stemgemmideldes.

Dat denk ik toch wel. Ik kan meerdere voorbeelden geven hoor. Batman Arkham Asylum, God of War 3 etc. Misschien verdienen ze die stemmen wel, maar dat betekent dus dat over een paar jaar die games hoger staan dan de nr 1 of 2 in de top 250. Ze zijn wel fantastische games, maar lang niet zo legendarisch als Ocarina of Time, Metal Gear Solid, Half Life 2 of Grim Fandango

Dr. Salvador
Jawel, GOW3 en vooral BAA zijn beter dan die games

Mwaaaa vind van niet..

Dr. Salvador

Misschien wel, Salvador. Maar Ocarina of Time en Half Life hebben een veel grotere stempel achter gelaten op de game industrie. Da's voor mij een teken om het hoog te achten in de top 250.

Dr. Salvador
Oke, ja begrijp het, en ik vind ook dat veel nieuwe matige games meteen met een 5* beloond worden . Zonder mening, of uitleg.

Maar die 2 games zijn zeker niet mis, integendeel die dikke scores verdienen beide games ook wel, maar inderdaad, over een paar jaar zit de top250 vol met games van 2010 of hoger, en dat is ook belachelijk.

Ps: Waarom staat Carmageddon ( 1997) niet in de top250? Vond die game heel vroeger heel erg leuk op de PC

Ja, de top 250 mist ook een paar klassiekers die ik leuk vind. Meestal omdat ze niet genoeg stemmen hebben. Of te weinig.

Laten we anders een lijstje maken van games die volgens ons in de top 250 moeten!

Mine:
-Prey
-Dragon Quest VIII
- Resident Evil (2002)
-Thief 3
-System Shock 2
- Hitman : Contracts

Dr. Salvador
Ja is goed!

Deze game MOET er gewoon in

Manhunt.

En deze zullen ook niet mistaan in de top250

Mortal Kombat Deception
Carmageddon
Brutal Legend
Silent Hill 4 The Room
Looney Toones ( 1992 )

Zit Mortal Kombat Deception niet in de top 250? Jammer! Beste fighting game voor mij

Dr. Salvador
Ja, voor mij ook, echt UREN plezier meegehad, en Konquest was ook zo verslavend, elk hoekje afzoeken, want ik wilde die nieuwe arena maar vinden, en als ik dan een nieuw character vond, dan was het zo weer 3 uur verder, want ik wilde eerst weer Arcade doen dan, en het character uit proberen

Inderdaad de beste fighting game die er is, en dan zeggen ze nog wel dat de 3D MK games maar saai waren!

Silent Hill 4 vind ik ook de beste van de serie, totaal anders, en daarom zo leuk, net als RE4 heel anders, maar echt beter en leuker vind ik.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=cIZlIQKquNk

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ik heb dit filmpje al wel 10 keer gepost, maar het blijft mooi!

Vreemd dat je Silent Hill 4 zo leuk vind. Ik ben een SH fan. En dat is de enige Silent Hill game die ik nooit gespeeld heb. Meeste mensen vinden ook deel 1 en 2 het beste. (net als ik)

Maarja mij lijkt het concept dat je door muren moet kruipen en dat het spel zich nauwelijks in Silent Hill afspeelt niet zo prettig. Ik heb liever dat Silent Hill zich in Silent Hill afspeelt

Dr. Salvador
Oke, ja maar deze game is heel benouwd, voelt vies aan, en is echt griezelig.

En je bent in deel 4 wel degelijk in de wereld van SH , alleen speeld het maar een kleine rol, echt een niet te missen SH game, ik miste SH niet eens, net als ik in RE4 de zombies niet miste!

Ford KAduuk
laten we anders een lijstje maken van games die volgens ons in de top 250 moeten!

Leuk idee.

Mijn hoogst gewaardeerde games die niet in de top 250 staan:

Van mijn 5* lijst:

Banjo-Tooie
Blood
Bubble Bobble
Conker's Bad Fur Day
Jazz Jackrabbit 2
Midnight Club 3
Paper Mario
Persona 4
Sonic the Hedgehog CD

Van mijn 4,5* lijst:

Another World
Command & Conquer: Generals
Devil May Cry 3: Dante's Awakening
Donkey Kong: Jungle Beat
Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2
Heavenly Sword
Paper Mario: The Thousand Year-Door
Ratchet & Clank: Up Your Arsenal
Rayman
Sky Roads
Star Fox
Ufouria: The Saga
Viewtiful Joe
Wave Race 64
Zombies ate My Neighbours

Goede lijst, nu alleen nog meer mensen zoeken

ik ben bezig met nadenken !

LimeLou schreef:
Ja, de top 250 mist ook een paar klassiekers die ik leuk vind. Meestal omdat ze niet genoeg stemmen hebben. Of te weinig.

-Prey
-Dragon Quest VIII
- Resident Evil (2002)
-Thief 3
-System Shock 2
- Hitman : Contracts

idd, hitman: contracts!

Dr. Salvador schreef:
Ja is goed!

Manhunt.

Mortal Kombat Deception
Carmageddon
Brutal Legend
Silent Hill 4 The Room
Looney Toones ( 1992 )

Manhunt, silent hill 4, die ook natuurlijk!

Laten we anders een lijstje maken van games die volgens ons in de top 250 moeten!

Hmmm... hier zijn er een paar =

* Mafia 2
* Smackdown! Shut Your Mouth!
* Stalker: Shadow of Chernobil

dat zijn er alvast een paar, zodra ik er meer vind, zal ik het zeggen!!

Dr. Salvador schreef:
Ja is goed!

Manhunt.

Mortal Kombat Deception
Carmageddon
Brutal Legend
Silent Hill 4 The Room
Looney Toones ( 1992 )

Euuhh... Looney Toones? Wel een grappig spel natuurlijk maar niet iets voor in een top 250

Dr. Salvador
Nou, zeg!

Looney Toones zijn wel helden he!

Maar die game is Zo ontzettend leuk, echt geweldig die game!

oke, nu ons niet vervloeken of aflachten, michael!

maar, ik heb hem niet gespeeld, dus ik zou het niet weten, maar wat ik wel een heel leuk spel vind die er niet inzit!

* F.E.A.R. 2 Project Origin

Die game is nog niet 2 jaar uit ;0

Fallout 3 op nummer 2 in de top250

Nu ik in de top recent kijk zal dat niet lang meer blijven.

de eerste 10 games in de top 250 hebben allemaal 4,30 !
dus de nummer 10 had ook de nummer 1 kunnen zijn

Haha lekkere top 10 is dat...

4,30 (359)1. Legend of Zelda: Ocarina of Time, The (1998)
4,30 (348)2. Half-Life 2 (2004)
4,30 (300)3. Super Mario 64 (1996)
4,30 (253)4. Fallout 3 (2008)
4,30 (250)5. Metal Gear Solid (1998)
4,30 (194)6. Final Fantasy VII (1997)
4,30 (166)7. Legend of Zelda: A Link to the Past, The (1991)
4,30 (118)8. Grim Fandango (1998)
4,30 (111)9. Secret of Monkey Island, The (1990)
Alternatieve titel: Monkey Island
4,30 (107)10. Kingdom Hearts II (2005)

Dit is echt 1 op de miljoen kans op

rockgamer schreef:
de eerste 10 games in de top 250 hebben allemaal 4,30 !
dus de nummer 10 had ook de nummer 1 kunnen zijn
als ze meer stemmen had gehad wel om aan het gemiddelde cijfer te geraken wel, ja.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.