menu

Games / Toplijsten en favorieten / Jouw favoriete level in een game

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Half-Life 2. We don't go to ravenholm.

avatar van LDeVries.
jellecomicgek72 schreef:
Half-Life 2. We don't go to ravenholm.



avatar van Harmonica
Republic Commando: In het begin moet je eventjes alleen doorgaan. Geen enkel spel tot nog toe heeft me meer fun gebracht dan dat leveltje.

avatar van fabblwaps
jellecomicgek72 schreef:
Half-Life 2. We don't go to ravenholm.
Die zal mij ook wel bijblijven ja, creepy sfeertje en lekker spelen met die cirkelzagen. En dan ook die religieuze vent die je daar helpt.

avatar van LimeLou
Hitman 2- Rotterdam
Silent Hill 2- Ziekenhuis
Silent Hill- Lakeside
Silent Hill Origins- Sanitarium (gekkenhuis)
Resident Evil 2- Laatste eindbazen
Donkey Kong Country- Onderwater levels
Deus Ex- Parijs
Star Wars KOTOR- Manaan en op de Ravager
Mass Effect- Citadel
Call of Duty- Stalingrad
Condemned- Het landhuis en de kwekerij daarbij
Half Life 2- Laatste level (Met Breen)
F.E.A.R- Laatste level
Mega Man 2- Wily stages
Resident Evil 5- Wesker eindbaasgevechten
Beyond Good and Evil- Hillys zelf
Resident Evil REmake- Laboratorium en de Tyrant.
Mass Effect 2- Eindbaas
Max Payne- De hallucinatietrip

Sorry, maar ik kon niet kiezen

avatar van Maiky
Ik kan ook niet kiezen welk level echt mijn all time favoriete level is. Dat kan ook bijna niet.

We Don't Go to Ravenholm (Half-Life 2) is het vermelden inderdaad waard. Wat kreeg ik een naar gevoel bij dat stuk. Valve wist actie naadloos over te laten gaan in pure fun, om vervolgens weer naadloos de horror van Ravenholm op je af te laten stormen.

Het treinlevel in Uncharted 2 is ook zeer zeker de moeite waard.

Maar ik denk dat Unreal de meeste indruk heeft gemaakt met sommige levels. Ik gebruikte die levels regelmatig als inspiratie voor mijn verhalen - ik schreef zelfs een verhaal over een van de levels. Qua sfeer en grootsheid is Unreal simpelweg niet voorbijgestreefd (voor zover ik weet).

Ik noem The Sunspire. Op het begin van dat level nader je de enorme toren, die oprijst uit een diepe afgrond met lava. Via een smal pad en dito houten, gammele bruggetjes bereik je de ingang van de toren. Episch - wat een sfeer tezamen met de filmische muziek! Je voelt je zo enorm klein ook. Harobed Village is dan weer heel knus en gezellig - Na Pali Haven is ook zoiets. Verder ook nog Bluff Eversmoking en Nali Castle. Al die levels in Unreal hebben voor mij althans de basis gelegd voor wat ik mooi vind - sfeervolle, herkenbare en avontuurlijke levels.

Edit: Vergeten erbij te zetten - Facing Worlds uit Unreal Tournament. Duizelingwekkend.

avatar van LimeLou
Goede keuzes, Maiky.

Ik moet opeens denken aan het laatste hoofdstuk van eerste Brothers in Arms game. Die was ook intens.

AvMerode
Amnesia: The Dark Descent = Level/missie dat je achterna word gezeten door een onbekend monster en dat je het water moet vermijden.

COD: World At War = Vendetta missie, sniperen en ontsnappen uit een brandend gebouw.

Resident Evil 2 = Escape from Laboratory, self destruct waarbij er soms momenten waren dat tijd verbonden was aan overleven, ja blijft mij nog steeds bij en had er vroeger veel moeite mee (toen ik 14 jaar oud was).

avatar van LimeLou
AvMerode schreef:
Resident Evil 2 = Escape from Laboratory, self destruct waarbij er soms momenten waren dat tijd verbonden was aan overleven, ja blijft mij nog steeds bij en had er vroeger veel moeite mee (toen ik 14 jaar oud was).


Same here, adrenaline was dat!


avatar van LimeLou
Nu snap ik dus waarom zoveel mensen Super Meat Boy zo moeilijk vonden

avatar van jirachi04
Lijkt mij gewoon trial and error. En oude games zijn in mijn ogen lastiger. Dat komt bijv. door de stroeve bestuuring.

avatar van LimeLou
Super Meat Boy is een ode aan de oude games door de hoge moeilijkheidsgraad. En Super Mario is ook behoorlijk trial and error. Dit lijkt me dan toch echt meer een game waarbij je super reflexen nodig hebt.

avatar van Maiky
Toch erg interessant om dat te zien. Om on-topic te blijven - zeker hoe je door zo'n level manoeuvreert. Daar komen toch heel wat gamingskills aan te pas.

avatar van Brains
Het was in ieder geval een vrij moeilijke level, en in combinatie met de epische muziek en bandage girl op de rug een level die ik niet snel vergeet. Het is overigens niet de moeilijkste level in Super Meat Boy...

avatar van LimeLou
Oh god...

avatar van Spock
Hitman Blood Money - House of Cards (kan ik achter elkaar blijven spelen, zoveel verschillende manieren om de moorden uit te voeren)

avatar van jirachi04
God of war 2- Tegen de twee eerste Sisters of Faith op dat zwaard. Geweldig
Uncharted 2: Zoektocht naar de tempel en de weg ernaartoe+erin . Chapter 5 t/m ...
Little Big Planet 1 : Bij dat groot wiel . een van de laatste levels.

avatar van bettafish14
bij super mario galaxy zo'n wereld met caribisch tintje eraan, het gaf een lekker sfeertje dusja.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:03 uur

geplaatst: vandaag om 08:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.