menu

Games / Toplijsten en favorieten / Mooiste Fifa Goal

zoeken in:
avatar van -marco-
Post hier je mooiste, leukste, beste, lulligste etc etc etc Fifa10 Goal

Ik zal beginnen met mijn mooiste vrijetrap:

ADO Den Haag 0 - 4 Ajax | EA SPORTS Football World - easportsfootball.co.uk

avatar van Feyenoord100jaar
ajax

wel prima goal! lijkt me een goed topic

Schiet meestal vanaf 40 meter tegen de lat, en dan staan ze te kijken

maar hoe upload je een video?

avatar van -marco-
Feyenoord100jaar schreef:
ajax

wel prima goal! lijkt me een goed topic

Schiet meestal vanaf 40 meter tegen de lat, en dan staan ze te kijken

maar hoe upload je een video?


Ja Ajax!!! Haha, ach ieder zijn voorkeuren he!

Je moet ingeschreven staan bij easports(fifa10). Heel simpel

Ik speel op de xbox360, als je dan scored en herhaling selecteerd, dan kan je upload selecteren. Vervolgens komt hij automatisch bij je profiel op ea!

Ps: heb me maar ff uitgelogd bij mijn video, voor de grapjassen onder ons

avatar van Hadouken
Mooi goal. Ik heb ook wel een goal geupload, maar ik kan het filmpje niet afspelen. Hij duurt zeg maar een halve seconde, erg vaag.


avatar van Hadouken
Hier die van mij. Echt een wereldgoal met Henry! Is mijn eerste filmpje, dus helaas nog niet zo mooi gefilmd. Maar hij ging in elk geval onderkant lat ( je hoort de boink nog) en de bal ligt bijna meteen stil achter de doellijn. Eindstand 5-0 tegen een maat

Hier

PS. Hoe kan je een filmpje verwijderen uit je profiel? En kan je ergens het filmpje bewerken en verschillende camerahoeken maken of zo?

avatar van mrdig
Prachtig, alleen jammer dat ik de bal na het schot niet goed meer kan zien. Maar zo te zien vliegt ie er mooi in!

avatar van Kos
Kos
Goed topic. .

avatar van Hadouken
@mrdig
Ja we zaten met open mond te kijken Maar idd, het was mijn eerste upload dus ik dacht dat je je filmpje misschien nog kon bewerken of zo. Zonde, maar goed, vandaar mijn vraag:

Hoe kan je een filmpje verwijderen uit je profiel? En kan je ergens het filmpje bewerken en verschillende camerahoeken maken of zo?

Weet je daar misschien iets meer over?

avatar van mrdig
Geen idee hoe je ze verwijdert. Volgens mij kan het niet op de site van EA.
Je hebt in elk geval maximaal 5 slots om een video te uploaden vanuit de game zelf. Wellicht dat je dan ook vanuit de game de slots leeg kan maken? Voordat je gaat uploaden?

Eenmaal geupload kan je er overigens niks meer mee qua camerahoek of wat dan ook. (zou wel tof zijn als dat achteraf nog kon maar dan duurt de upload denk ik iets langer dan nu )

avatar van Feyenoord100jaar
@mrdig,

Hoe schiet je onder de muur door?
Door de schietknop heel ligt in te drukken?:P

Ook jij fantastisch doelpunt hadouken

Kun je ook via online de herhaling bekijken en uploaden?

avatar van Hadouken
Dank je! Onder de muur door schieten moet je L1 inhouden en dan schieten (PS3).

avatar van mrdig
Wat Hadouken zegt idd, op de XBOX 360 is het dan dus de LB knop en juist niet te hard schieten anders gaat ie niet over de grond. Die andere vrije trap van mij (recht toe rechtaan) was ook met de LB knop met wel bijna maximale schietkracht. Dankzij de LB knop gaat ie dan hard strepen/peeren ipv een laffe boogbal.

avatar van Hadouken
Hier nog een goaltje. Niet erg speciaal, maar het leukste is dat dit in Prof mode was en ik met mijn eigen prof scoorde. Dan zie je hem er zo mooi in vliegen

avatar van mrdig
Nou vind het anders best een mooie goal!

avatar van Hadouken
Bedankt
En om er nóg maar één te doen, ook met mijn eigen prof. Ziet er misschien niet zo bijzonder uit, maar in dat stiftje zat zóveel gevoel

avatar van Feyenoord100jaar
Mijn eerste upgeloade doelpunt
actie vooraf was beetje slordig, maar perfect afgerond
http://www.easportsfootball...

avatar van wii
wii
had vandaag nog een mooie goal gemaakt van dichtbij de middelijn geschoten en zit er nog in ook !

avatar van wii
wii
eigenlijk gister het is alweer half 1

avatar van wii
wii
Feyenoord100jaar schreef:
Mijn eerste upgeloade doelpunt
actie vooraf was beetje slordig, maar perfect afgerond
http://www.easportsfootball...


alle respect hoor, maar die goal is toch redelijk standaard of niet? niet gemeen bedoeld hoor maar waarom speel je op amateur

avatar van Feyenoord100jaar
Ik vind de schoonheid van het doelpunt:

-binnekant paal
-hakje (duh)
-keeper staat erbij te kijken.

Maar als jij ze zo iedere dag maakt heb ik er geen problemen mee

Ik speel op amateur niveau omdat de rest voor mij te moeilijk is

avatar van wii
wii
oeps sorry ik had niet gezien dat het met hakje was xD hij is toch wel mooi eigenlijk

avatar van FDB92
Geen geweldig doelpunt, maar het is pas mijn eerste upload.

http://www.easportsfootball...

avatar van gemaster
Kun je met die herhalingen niet de goal nog eens zien vanuit een ander camerastandpunt? Nu is het vaak wel erg moeilijk te zien wat er gebeurd.

avatar van mrdig
Voor het uploaden kun je nog de camerastandpunt bepalen. Na het uploaden (uiteraard) niet meer.

@FSB92: leuk lobje hoor, maar vind die lobjes wel een minpunt van fifa10, je scoort ze veels te makkelijk en daarom veels te vaak.

avatar van Feyenoord100jaar
@FDB92,

Waarom post je die niet tegen Utrecht want die was prachtig

avatar van FDB92
Feyenoord100jaar schreef:
@FDB92,

Waarom post je die niet tegen Utrecht want die was prachtig


Bedankt ! Die zat er wel lekker in ja.

Hier het doelpunt tegen FC Utrecht.
http://www.easportsfootball...

avatar van wii
wii
nice goal idd : )

avatar van mrdig
Arg weer een lobje! Maar wel een mooie.

avatar van ancientTom
Ik snap niet hoe je voldoening kunt krijgen uit een dergelijk lobje wanneer je hem zelf niet eens 'echt' gescoord hebt. Ik speel altijd 'fully manual' en dan is het echt moeilijk om dergelijke goals te scoren. Met name lobben is bijna onmogelijk en dan van zo'n afstand... Het is zo jammer dat bijna iedereen altijd met volledige hulp van de cpu speelt...
Met cpu hulp hoef je maar een keer te schieten en met een beetje geluk (maar meer door de hulp van de cpu) vliegt hij er dan op miraculeuze wijze in.
Ik raad iedereen aan een keer te proberen hoe het is om manueel te spelen en je zult merken dat wanneer je team goed loopt en er mooie acties gemaakt worden, er veel meer voldoening uit het spel te halen is.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.