menu

Games / Toplijsten en favorieten / Leuke game over screens en scenes

zoeken in:
Game_Kaza
Meestal bij game over staat er gewoon game over. Soms zit er wel een leuke screen of scene tussen. Wat vind je nou een memborale game over screen of scene? Iets dat ertussenuit springt.

Game_Kaza
Ikzelf,

Scenes:
- Donkey Kong 64 , King K Rool's lachje



- Banjo Kazooie, als je stopt komt er wel een grappig filmpje



- Prince of Persia 3D, als je in het laatste level de princes niet red




Screens:

Disney's Dinosaur & Hype the Time Quest. Die 2 zijn onverwachts en ik schrok er best van. Je ziet ze gewoon niet aankomen.
Ik kon er geen plaatjes van vinden.

avatar van Bahamut Zero
Makkie, de Game Over van Metal Gear Solid is mooi: Eerst gaat je telefoon en daarna hoor je iemand schreeuwen of roepen: Snake, Snake!



avatar van jellecomicgek72
Super Mario Natuurlijk dat Game-over deuntje is legendarisch!





Legandarisch toch?

avatar van Bahamut Zero
Naja, als je het een paar keer hoort blijft ie wel hangen

avatar van Princess Piranha
Toen ik de topictitel las, moest ik gelijk aan die van Banjo Kazooie denken. Maar die heb je al gepost zie ik

avatar van Hadouken
Ik moest meteen aan Curse of Monkey Island denken.



Helaas wel in het Duits.

Guybrush neemt één of ander alcoholisch drankje en gaat dood...denkt het spel..

Dr. Salvador
Zonder enige twijfel Resident Evil 4. Die game
heeft echt prachtige death scenes. YOU ARE DEAD!.
Ik zal nooit vergeten dat Dr. Salvador je in de game
met een kettingzaag onthoofd.

gamelord
Kan geen filmpje vinden van Tomb Raider anniversary.....als ze naar benededen kukelt en ze gaat dan ook nog eens lelijk dood, vooral dat plof geluid vanaf grote hoogte.
is wel indrukwekkend al TR - Lara Fan, je leeft helemaal mee!!

avatar van Rujar
Bahamut Zero schreef:
Makkie, de Game Over van Metal Gear Solid is mooi: Eerst gaat je telefoon en daarna hoor je iemand schreeuwen of roepen: Snake, Snake!


Dit is echt inderdaad de meest irritante game over allertijden

avatar van Brains
Rujar schreef:
(quote)


Dit is echt inderdaad de meest irritante game over allertijden


Precies De eerste keer is misschien nog 'leuk' maar na een aantal keer maakt zo'n game over het nog frustrerender dat je steeds verliest.

avatar van Bahamut Zero
Nou irritant wil ik hem niet noemen, maar het is wel een game over die mij voor altijd bij zal blijven...

avatar van Rujar
Bahamut Zero schreef:
Nou irritant wil ik hem niet noemen, maar het is wel een game over die mij voor altijd bij zal blijven...


Ging je zo vaak game over dan

avatar van Bahamut Zero
Dat viel best mee, alhoewel het op Hard wel slikken was zeg!

Gast
geplaatst: vandaag om 03:35 uur

geplaatst: vandaag om 03:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.