menu

Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 Spellen die gemaakt moeten worden

zoeken in:
%%%%%% schreef:

10 Portal 2

%%%%%% schreef:
1 Planet Terror the game
2 Nieuwe God of war ( geen vervolg op deel 3 )
3 Fifa 12
4 Goeie Fallout 4
5 Gears of war op ps3
6 Biohazard 6
7 Update van Little Big Adventure 2
8 Ico en Shadow of the Colossus op de ps3 (In een pakket )
9 FBM nieuwe
10 Portal 2

Mooi lijsje lijkt mij

Verassing : Portal 2 is al af!

En het is ook niet echt koffiedik kijken of Fifa 12 er ooit komt, ik denk dat dat zo verrassend is als elk jaar pasen en kerstmis.

Ze zouden die lui is moeten betalen om geen nieuw Fifa deel te maken. Gatverdamme zeg

pie
Gta 5

Pokemon rpg

vergilante 8 remake of deel 3

Rollercoaster tycoon 4

Mario kart (is toch al weer 3 jaar geleden)

super mario 4

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth 3

Assassins creed 4 (zijn ze mee bezig)

vervolg op red dead redemtion

vervolg op gun

Grovonion schreef:
En het is ook niet echt koffiedik kijken of Fifa 12 er ooit komt, ik denk dat dat zo verrassend is als elk jaar pasen en kerstmis.

Ik maak nu van fifa 12 wel Doom 4.Ik wist op dat momen effe geen titel dus dacht ik laat ik maar fifa 12 zeggen heb ik er in iedergeval 10 spellen er in staan.

jirachi04 schreef:
(quote)

Verassing : Portal 2 is al af!

Toevallig kwam ik er pas geleden ook achter, mooi is dat, geniaal spelletje

Duke Nukem forever 2
God of War 4
The force unleashed 3
Quake 5
Star wars Masters of tera kasi 2

Half Life 3
MGS5
Nieuwe Counterstrike (!!!)
Doom 4
Rollercoaster Tycoon 4
Fallout 4

Is MSG5 niet Rising? Of zie ik dat verkeerd?

Stronghold 3 (deze keer ook op xbox 360)
Planet Terror The Game
Free roam Lord of the rings (xbox 360...Misschien mee bezig)
Dead Rising 3
Vervolg Red Dead Redemption
GTA V

jurassic park operation genesis 2
pirates of the caribbean 2

de rest wat ik wil word al gemaakt:
Gta5
Far Cry3
Amnesia a machine for pigs

'We Are The Mods' Een Game van Rockstar Toronto! (Helaas Geanuleerd ).

Ik vind sowieso dat er nog heel veel JRPGs uit mogen komen. Maar aan de andere kant.. dan komt een groot deel hiervan niet naar Europa...

Een PS3 is toch regio vrij? Zou je ze gewoon in Amerika of Japan kunnen bestellen .

Ik heb alleen ideal en dat accepteren ze niet in het buitenland.

Dan wordt het tijd voor Paypal . Ik zag trouwens dat je een Wii game in je top 10 hebt staan. Heb je ooit Fire Emblem: Radiant Dawn gespeeld? Zeker een aanrader voor elke Wii bezitter en daarbij heeft het de uitstraling van een Japanse game .

1- killer 7 vervolg
2- eternal darkness vervolg
3- super Mario 4
4- red dead redemption vervolg
5- Batman vervolg
6- bioshock ( infinite )
7- alan wake volwaardig vervolg
8- conker bad fur day vervolg
9- portal 3
10- nieuwe Zelda

Een nieuwe Brother in Arms en natuurlijk Sid Meier's Civilization.

Iemand enig idee of er nieuwe uitkomen ?

spelfreak
%%%%%% schreef:
natuurlijk Sid Meier's Civilization.

Iemand enig idee of er nieuwe uitkomen ?

Je hebt Beyond Earth, een spiritual vervolg op Aplha Centauri.

Little Big Adventure 3
Vampire The Masquerade 3
Quake Arena 'sequel'
Theme Hospital 2
Mafia 3
Dead Space 4
Nomad Soul 'remake'

Little Big Vampire Hospital

Maar serieus...die 'Theme' games mis ik heel erg. Die zou ik ook op mijn lijstje gooien voor games die ik graag zou zien. Of de creatieve Sim Iets games. Zoals je in de jaren 90 bv Sim Earth, Sim Ant of zo had. Ik mis met name ook de Theme Parks en de Rollercoaster Tycoons (En nee. Die mobile game of de pc versie ervan hoef ik niet - ik bedoel een echte, nieuwe geupdate versie).

Maar mijn lijstje van dingen die ik opnieuwe zou willen zien.

- Een Marvel Beat 'm Up - in de trant van DC Injustice, van dezelfde kwaliteit met een even cool roster aan fighters. (Met bvb een Punisher, Daredevil, Moon Knight, Ghost Rider etc naast de wat bekendere karakters uit de Avengers serie, Spider-man of X-Men).
- Een Theme iets of een Rollercoaster Tycoon dus. Of een sim rock star of pop star. Maar AAA dus en geen indie titel (hoewel die vaak erg leuk zijn zoals die game developer eh...games).
- Een nieuwe Eye of The Beholder
- Een nieuwe Baldur's Gate (hoewel ik erg veel verwacht van Torment 2 en Project Eternity)
- Een Onimush game
- Een reboot van Bloody Roar
- Een nieuwe Kings Quest of Space Quest!
- Een Lego Transformers game. Lijkt me een ideale franchise hiervoor (wel based op de originele Gen1 - cartoons / toys / comic books, en niet op de kutfilms van Michael Bay)
- Een nieuwe Warhammer Fantasy strategy game - maar goed blijkbaar zit die er aan te komen in de vorm van een Total War-achtige game. Hoewel het akelig stil blijft hieromtrend.
- Een Star Wars beat-m-up in de trend van uh...DC injustice of Mortal Kombat. Er zijn nou toch wel genoeg Jedi's en kick-ass characters (ook in het expanded universe, de tv-cartoons etc) die het de moeite waard zouden maken.

- Eh...en plaats 11. Gewoon eens een echt nieuwe Nintendo Franchise die aanslaat.

Sinner schreef:

- Een nieuwe Eye of The Beholder
- Een nieuwe Baldur's Gate (hoewel ik erg veel verwacht van Torment 2 en Project Eternity)
.
Tripple yay and hurraah to this!!

Sinner schreef:
Little Big Vampire Hospital

versus Mafia Souls from Space!

Een Punisher MAX (marvel) game a lá Mafia/GTA zou me ook wel bevallen

Een Punisher game mag ook wel. Ik vond de shooter van een paar jaar terug op de PS2/PC zeker niet slecht (met name de kills en de ondervragingen waren erg leuk). Maar een nieuwe zeg ik geen nee tegen. Zeker in het MAX universum. Mag idd een beetje richting Mafia of GTA gaan.

Overigens nog eentje: Princess Maker
Ik had vroeger Princess Maker 2 (een translation op PC) en vond het helemaal geweldig. Prinsesje laten studeren, trainen, laten avonturieren en keuze maken in conversaties en kijken welke van de tientallen eindes je kreeg. Dacht hier net aan na het spelen van Long Live the Queen. Dat zowat een soortgelijke opzet heeft. Een beetje een kruising tussen een graphic novel, time-management game en dating sim. (hoewel Long Live The Queen veel random events heeft en het dus ook best moeilijk is om je studiekeuzes te bepalen).

Gast
geplaatst: vandaag om 22:18 uur

geplaatst: vandaag om 22:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.