menu

Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 Spellen die gemaakt moeten worden

zoeken in:
01. Warcraft 4, WoW is leuk maar ik ga toch weer graag naar de veldslag
02. Legend of the Dragoon 2
03. Chrono Trigger, Chrono Cross en ....... ??? maak meteen een trilogie van En breng Chrono Cross naar EU dammit
04. Power Stone 3 Dit was zo'n super spel. Ik heb geen zin om elke keer naar een arcade kast te gaan. Om nog deel2 te spelen
05. Gradius 6 of 7 in iedereen geval een Gradius die op de ps3 of xbox360 aan kan VOOR EU
06. Remake alle Final fantasy's wat al gebeurt is behalve ff7 ff8 ff9 Dat zou wat zijn.
07. Age of Wonders 3 zit al 7 jaar te wachten Hallo......
08. Zone of Enders 3
09. Homeworld 3
10. Secret of Mana 3 VOOR EU
11. Starwing 3 voor de Wii

Ze hebben niks met trilogieën
Maar jah.......

gamelord
1 Kult 2 ( was zo'n lekker rpg'tje)
2 C-12 final resistance 2 of remake
3 Lionheart 2
4 Delta force (krijg er geen genoeg van, moet wel beter zijn dan Black Hawk Down: terug naar de kwaliteit van de eerdere games)
5 Conflict Desert Storm 3
6 Forgotten Realms adventure (zoals Demon Stone)
7 Prey 2
8 Drakan ( in de trend van The Ancient Gates)
9 Rogue Trooper 2
10 Titan Quest 2 (Ironore is falliet, dus de eer aan THQ , Voor de fans)

Deze zou ik graag wel willen zien komen in de gamestores.

Ford KAduuk
1. Cannon Fodder 3 voor op de Nintendo DS
2. Black 2, nog meer vernietiging en nu wel met een multiplayer
3. Een vervolg op F-Zero GX, met nog mooiere graphics en hogere snelheden
4. Een vervolg op Star Fox, maar dan dit keer in de stijl van het origineel
5. Een vervolg op Speedball 2: Brutal Deluxe
6. Een nieuw deel van Jazz Jackrabbit
7. Timesplitters 4
8. Mercenaries 3
9. Wacky Wheels 2
10. Hydro Thunder 2

Taken
1. Remake Silent Hill

2. Nieuwe Soul Reaver

3. Nieuwe Zelda die The Occarina Of Time overtreft

4. Shadow Of Memories 2

5. Mario Party 9

6. Mario Party Remix Verzameling minigames en boards van voorgaande delen in Wii Graphics.

7. Nieuwe Full Spectrum Warrior

8. C.R.U.S.H. nieuw deel, PS3, 360, WII versie + online level editor.

9. Nieuwe Ace Combat is altijd welkom, ben bang dat H.A.W.X . Ace Combat niet gaat overtreffen.

10. Remake of rerelease Dreamfall.

1 - Jak 4
2 - GTA V
3 - The Elder Scrolls V
4 - Dungeon Siege 3
5 - Nieuwe The Settlers
6 - Nieuwe Age of Empires
7 - LittleBigPlanet 2:)
8 - Spyro gemaakt door Insomniac Games
9 - Nieuwe Tomb Raider
10 - RollerCoaster Tycoon 4

Een Turok game voor de 360/PS3 die wel trouw is aan de originele serie en de elementen (Life Force, Wapenwiel, Lost Land, super overdreven wapen..etc) behoudt om Turok te onderscheiden van de andere FPS games. Een remake van Turok 2 zie ik ook wel zitten.

Glover 2 voor de Wii. De eerste op de N64 heeft echt z'n charmes en een zeer eigenzinnige sfeertje.

Een vervolg op Super Mario Galaxy met grotere planeten en meer vrijheid zoals bij Super Mario 64.

Timesplitters 4: Na de val van Free Radical Design, waarvan de helft een studio is begonnen genaamd Pumpkin Beach, en de andere helft door Crytek is overgenomen, hoop ik nog steeds dat TS4 werkelijkheid gaat worden.

Een Rush game in de trend van Rush 2: Extreme Racing USA. En geen pimp-my-ride achtig deel zoals L.A. Rush. Gewoon wagen kiezen en over de daken heen vliegen met syntetische popmuziek op de achtergrond. Old school Arcade Racing!

Snowboard Kids remake voor op de Wii of gewoon een vierde deel. De eerste was echt verslavend, de tweede heb ik nooit gespeeld en de DS versie viel tegen.

Een remake van Perfect Dark voor de 360 uiteraard. Zero was een goeie shooter opzich maar duidelijk inferieur ten opzichte van 't meesterlijke en memorabele origineel.

Mega Man in 3D en niet zoals MM: Legend op de PS. Meer zoals Metroid Prime: First Person, gelikte besturing en in plaats van cybermuziek en vreemde wezens, typische MM deuntjes en vijanden als Bubble Bat, Sniper Joe en Med. Het werkte met Metroid (was immers ook een 2D platform shooter) en ik ziet het ook wel zitten met Mega Man.

Een nieuwe F-Zero game met de opties en geliktheid van GX en de muziek en Death Race van X.

Remake van Shadow Man (N64). Meer zeg ik niet.

Metroid Prime 4 of een Prime deel die de foucus legt op (online) multiplayer zoals Quake III en Turok Rage Wars destijds.

Een Zelda game die Ocarina of Time overtreft (Ik moet wel zeggen dat Twilight Princess een close-one is) en orkest muziek gebruikt a lá Mario Galaxy.

De remake van Tomb Raider waar Core Design destijds mee bezig was maar gecanceld werd, waarna Crystal Dynamics later hun versie van de remake ontwikkelden.

Een GTA game voor de Wii als 't kan. Driver Parallel Lines was een toffe game op dit systeem en met de Wii als market leider zie ik niet in waarom er geen GTA voor ontwikkeld kan worden. De DS krijgt er immers ook één.

Vervolg op Lost Kingdoms II (Gamecube) met nog meer kaarten, een online multiplayer en met de Wii-mote bepalen hoe ver de kaarten in 't veld worden gegooid.

Een degelijke Star Fox game (Assault's looplevels waren slecht afgewerkt) of nog beter: een remake van Lylat Wars.

Mario Kart vervolg met een Free-Roaming Single Player a lá Crash Team Racing en Diddy Kong Racing.

Een remake van Tomb Raider II en dit keer niet met missende secties, verkleinde ruimtes en lineaire gameplay zoals bij Anniversary 't geval was.

Taken
Mega Man in 3D en niet zoals MM: Legend op de PS. Meer zoals Metroid Prime: First Person, gelikte besturing en in plaats van cybermuziek en vreemde wezens, typische MM deuntjes en vijanden als Bubble Bat, Sniper Joe en Med. Het werkte met Metroid (was immers ook een 2D platform shooter) en ik ziet het ook wel zitten met Mega Man.

Metroid Prime 4 of een Prime deel die de foucus legt op (online) multiplayer zoals Quake III en Turok Rage Wars destijds.

Idd een goed idee, dit zou ik zo kopen

Een degelijke Star Fox game (Assault's looplevels waren slecht afgewerkt)

Zat ik ook aan te denken de eerste twee delen waren echt vet.

Een Zelda game die Ocarina of Time overtreft (Ik moet wel zeggen dat Twilight Princess een close-one is) en orkest muziek gebruikt a lá Mario Galaxy.

Nee zeker geen close one, bij de Twilight princess had ik te veel het gevoel dat ze het op The Occarina of Time wilden laten lijken alleen dan groter, ik vond het niet echt een vernieuwing en had ook het gevoel alsof het spel één riching op ging waardoor ik mijn vrijheid in het spel misde.
En de vernieuwing die er was het spelen als een wolf verpeste de fun van het link zijn, wat een misser was dat zeg.
de battles waren wel fun
ik wil niet zeggen dat het een slechte game is maar meer een teleurstelling, Twe Windwaker was ook al niet mijn ding normaal overtrof elke zelda titel de ander, of misschien ligt het wel aan mij en ban ik verandert.

Game_Kaza
Een top lijst kan ik niet maken, maar ik zou deze graag willen zien:

- Remake van Final Fantasy VII. Al is het alleenmaar voor de graphics en cutscenes.

- Vervolg op Donkey Kong 64. Dat met een controler speelbaar is.

- Nieuw deel van Super Smash over 10 jaar, met misschien wel 50 characters. We zullen zien wat voor concoles er die tijd uit zijn.

- Een nieuw deel van Orphen (Scion of Sorcery). Met de kleine fouten verbeteren als cutscenes, betere graphics, langere speelduur, moeilijkere vallen ontwijking en puzzels. Nattuurlijk als er een nieuw deel zou komen, mag Quinton Flynn niet ontbreken als stem voor Orphen.

- Kingdom Hearts: Keyblade War. Het idee is er wel.... maar word nog niet gemaakt

- New New Super Mario Bros. Een nieuwe Mario-game in de oude 2D stijl.

Taken schreef:
(quote)

(quote)

Idd een goed idee, dit zou ik zo kopen

(quote)

Zat ik ook aan te denken de eerste twee delen waren echt vet.

(quote)

Nee zeker geen close one, bij de Twilight princess had ik te veel het gevoel dat ze het op The Occarina of Time wilden laten lijken alleen dan groter, ik vond het niet echt een vernieuwing en had ook het gevoel alsof het spel één riching op ging waardoor ik mijn vrijheid in het spel misde.
En de vernieuwing die er was het spelen als een wolf verpeste de fun van het link zijn, wat een misser was dat zeg.
de battles waren wel fun
ik wil niet zeggen dat het een slechte game is maar meer een teleurstelling, Twe Windwaker was ook al niet mijn ding normaal overtrof elke zelda titel de ander, of misschien ligt het wel aan mij en ban ik verandert.

Dat kan . Ik was in elk geval blij dat er weer een Zelda aan kwam in de trend van OOT. Ik heb ook zeker genoten van MM en WW maar beide weken toch te veel af naar mijn mening. MM's gameplay was tijdgebonden en ik had weinig eer van m'n werk als ik na een behaalde tempel elke keer weer de zelfde handelingen moest verrichten om een tempel te laten verschijnen. Ik vond het ook niet fijn om bij een bepaalde route eerst een paar dagen moest wachten eer die rots van z'n plek was. Het mooie van Zelda games vind ik juist dat je op elk moment overal kunt komen.

En het feit dat MM maar vier tempels bevatte vond ik toch wel wat minder. WW's stijl heeft zo z'n charmes en daar reken ik de game ook niet op af. Wel vanwege het feit dat er maar bar weinig grote eilanden waren die ook nog eens iets groter hadden gemogen. Plus het ronddolen over de oceaan zonder een kip tegen te komen en de lame Tri-Force quest aan 't einde die een geschrapte tempel moest vervangen. TP is misschien dan geen originele Zelda wat gameplay en stijl betreft en voelt wellicht minder solide aan dan OOT, toch vind ik 't een prachtige game. Een update van OOT...maar wel een zeer waardevolle update.

Vanaf onderwater de Zora's sierlijk zien zwemmen, lekker met je paard door Ordon Ranch galloperen, relaxt vissen met of zonder bootje in een magische plas, de verschillende Hyrule Field's verkennen, je laten betoveren in Ordon Woods met die melangolische muziek en een magische shrine, de Gorons bezoeken die aan 't genieten zijn van een stoombad...etc. Ik keek in elk geval m'n ogen uit hoe deze Zelda game was uitgewerkt. Geen enkele (Zelda) game kan tippen aan OOT naar mijn mening maar TP komt verdomd dicht in de buurt.

Bij Majora's Mask speelde je zelfs met meer dan één transformatie: Goron Link, Zora Link en Deku Link. Wolf Link is dan geen uitzondering lijkt me

Ik wacht al jaaaaren op een vervolg (of remake) van Dungeon Keeper. Heerlijk spel, deel 2 viel iets tegen, maar ik genoot van deel 1. Lijkt me heerlijk, een nieuwe DK met de technieken van vandaag de dag.

Een remake van Goldeneye is ook wat ik graag zou willen zien. Gelukkig schijnen mensen daarmee bezig te zijn. Benieuwd wat het wordt.

Een echt goede Pro Evolution Soccer na matige delen 2008 en 2009. Haal die oude fans terug naar PES!

Halo 4. Als het net zo prachtig is als de voorgaande delen, bring it on.

Gears of War 3. Moet ik nog zeggen waarom? Deel 1 en 2 zijn pure klassiekers geworden.

Een vette game van de serie 24. Heb geen PS2 gehad dus heb 24 the game nooit gespeeld maar het scheen tegen te vallen. Ik wil een vette 24 game zien! Met stemmen van de acteurs met de graphics die we verdienen vandaag de dag!

Als ze toch bezig zijn, een game van Prison Break? Maar dan niet geheel het verhaal volgen, zodat je op eigen manier je uitbraak kan verzinnen.

En ik heb nog wel meer ideeen....

1. Vervolg op Super Smash Bros Brawl .

2. Nieuwe pokémon RPG op de wii.

3. GTA op de wii (mischien met nog een remake van SA).

4. Eindelijk weer een goede NFS.

5. Een Sonic game waarin je alleen maar rent (zowel in 3D als in 2D).

6. Een nieuwe Zelda.

7. Een nieuwe Mario.

8. Burnout op de wii .

9. Een nieuwe Star Fox.

10. Een remake van: Star Wars: Knights of the old republic 1+2 (ook op de wii) .
Doe er gewoon nog een paar .
11. Een remake van republic commando op de wii.

12. Een remake van Jedi outcast voor de wii (zou er perfect voor zijn).

13. Een remake van Star Wars Battlefront 1+2.

14. Mischien nog een keer een spel maken over de serie: Star Trek Voyager .

riczz
1. Vervolg op echt sim city.. dus alleen een stad bouwen en niet al die andere rommel erom wat je dus in socities ziet.
2.Vervolg op rollercoaster tycoon 3.
3.Vervolg op dNukem
4.Vervolg op doom.
5.Vervolg op return to castle wolfenstein.
6.Vervolg op star wars battlefront!!!!
7.vervolg op Dungeon Siege
8.vervolg op Homeworld
9.Vervolg op worms.
10.Vervolg op Earthworm Jim.!!!

riczz schreef:
6.Vervolg op star wars battlefront!!!!

Ja die ben ik vergeten. Dit zou ik ook graag zien .

Game_Kaza
Ik heb er nog eens over nagedacht, en ditmaal echt een top 10 gemaakt.

1. Kingdom Hearts III
2. Donkey Kong 64 II
3. Rayman II. Een Rayman in de leuke 2D stijl van 1.
4. Orphen 2 : ...
5. Earthworm Jim 3
6. Super Smash Bros 4
7. LEGO Alpha Team 2, of een game in die stijl.
8. Final Fantasy VII (PS3 Remake)
9. Super Mario Bros 4
10. Rayman 4. Een Rayman zoals in de stijl van deel 2 en 3.

GTA V, die er ongetwijfeld komt. Zou leuk zijn als het dit keer in Azië of Europa zou afspelen.

Een PES die eindelijk weer een keer goed gaat worden.

Carmageddon 4. Grafische pracht, bruut geweld en online gameplay.

Final Fantasy VII remake voor PS3.

Nieuwe Monkey Island in 2D.

En laat Runaway 3 eindelijk eens komen!

Shadow of the Colossus op de ps3 hoe bruut zou dat zijn

GTA 5 inderdaad in europa zij ik ook al eens op het forum lekker in France of Rome

Fifa 10

Fahrenheit 2

F.E.A.R 3

verder weet ik er niet 1.2.3 geen meer

Voordat GTA V komt zullen we nog wel een paar GTA IV's krijgen.

Wat mij betreft maar twee opties of ze gaan opnieuw naar Vice City of ze maken een stad gebaseerd op de meest magische stad ter wereld; Las Vegas.

BoordAppel (moderator)
Las Vegas hebben we al gezien. Tijd voor wat nieuws.

Waar dan? Dat gamble part in SA komt nog niet eens in de buurt van Las Vegas.

1. Verder met GTA 4 (uitbreidingen)
2. Half-Life 2 Episode 3
3. Half-Life 3
4. Prey 2
5. Nieuwe Hitman
6. Nieuwe Unreal Tournament die beter is dan die flut 3....
7. GTA 5

Naomi Watts schreef:
Waar dan? Dat gamble part in SA komt nog niet eens in de buurt van Las Vegas.

Las Venturas uit SA had anders wel alle bekende Las Vegas gebouwen, dus lijkt me ook sterk dat ze dat nog een keer gaan doen.

Timesplitters 4 (Free Radical-Wii)
Perfect Dark (Rare+Free Radical-360/PS3)
Star Fox (Nintendo-Wii)
F-Zero (Sega-Wii)
Mega Man 10 (Capcom-WiiWare/XBLA/PSN)
Snowboard Kids (Atlus-Wii)
Lost Kingdoms III (From Software-Wii)

Top 10 ga ik niet maken gewoon willekeurig:
- settlers
-Simcity (maar dan niet zoals de laatste)
-Zoo tycoon (vooral voor mijn vriendin )
-Dungeon keeper
- Dune (in richting van de 2 liefst)
-Hidden & Dangerous ( kijk ik wat het meest naar uit maar vrees er voor)
- Call of duty ( zijn ze aan bezig)
- Gta ( liefst in san andreas stijl)

riczz
Dead01 schreef:
Top 10 ga ik niet maken gewoon willekeurig:
- settlers
-Simcity (maar dan niet zoals de laatste)
-Zoo tycoon (vooral voor mijn vriendin )
-Dungeon keeper
- Dune (in richting van de 2 liefst)
-Hidden & Dangerous ( kijk ik wat het meest naar uit maar vrees er voor)
- Call of duty ( zijn ze aan bezig)
- Gta ( liefst in san andreas stijl)

mooie lijst ben het helemaal met je eens!

Danku

Dr. Salvador
1. Een gloednieuw BLOEDERIG en perfect Mortal Kombat deel.
2. Resident Evil 6. Maar dan wel weer eng, en weer eens met de vertrouwde zombies.
3. Een remake van de originele Manhunt(2003).
4. Een erg goede remake van The Punisher(2005).
5. Resident Evil Outbreak File 3, ps3 exclusief.

joeri592
Deatheye schreef:
1 - Jak 4
2 - GTA V
3 - The Elder Scrolls V
4 - Dungeon Siege 3
5 - Nieuwe The Settlers
6 - Nieuwe Age of Empires
7 - LittleBigPlanet 2:)
8 - Spyro gemaakt door Insomniac Games
9 - Nieuwe Tomb Raider
10 - RollerCoaster Tycoon 4

er komt een nieuwe jak!

1 Planet Terror the game
2 Nieuwe God of war ( geen vervolg op deel 3 )
3 Fifa 12
4 Goeie Fallout 4
5 Gears of war op ps3
6 Biohazard 6
7 Update van Little Big Adventure 2
8 Ico en Shadow of the Colossus op de ps3 (In een pakket )
9 FBM nieuwe
10 Portal 2

Mooi lijsje lijkt mij

Een Jak op de PS3 zou wel vet zijn. Met de orginele voice acteurs en Naughty Dog als Developer. Dan mogen ze van mij eerst Uncharted 3 gewoon afmaken

Nee, dat is natuurlijk niet mogelijk. Ik wil erg graag GTA 5 zien. (hopelijk in San Andreas!!)

- Yoshi's Island Wii,, ik zou er zo opnieuw een Wii voor kopen.
- Resident Evil in de oude lompe stijl.
- Plok 2 (Virtual Console)
- Nintendo vs. Sega (als in Marvel vs. Capcom)
- Nieuwe 2D Castlevania
- Nieuwe franchise van Sega die iedereen omver blaast zoals dat vroeger met Sonic gebeurde.
- De terugkeer van Wind Waker Link en dan het liefst in een Majora's Mask achtige setting.
- Super Mario Bros. 4
- Een game over games, waarbij je in alle bekende gamewerelden terecht komt. Het liefst in een Conker's Bad Fur Day setting.
- 3-D pokemon RPG

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.