menu

Games / Toplijsten en favorieten / Verandering in je persoonlijke top 10; meld het hier!!

zoeken in:
Dr. Salvador
[quote]War-Ultima schreef:
7. Devil May Cry (2001)
Ik ben een groot fan van john woo (stijlvol met kogel balletten en 2 guns) en resident evil.
Het mooie is, DMC is een combinatie van beiden en dat gaat goed gepaard.
De actie, de muziek, de setting, de vijanden, het verhaal en de sfeer is gewoon perfect allemaal.

Ben ik het 100% mee eens!

War-Ultima
[quote]Dr. Salvador schreef:
(quote)


mooi zo sorry dat ik je steeds vernoem in berichten trouwens maar je valt gewoon op en bent de enigste op dit moment die ik volg dus vandaar.

Dr. Salvador
Haha, is al goed!

Dat vat ik ook op als een compliment!

Heb trouwens net een volle review bij DMC geschreven!

War-Ultima
Heb world at War, GTA3&vice city, uncharted 2 eruit gehaald en heb shadow hearts covenant, shadow of rome, resident evil 1&4 erin gedaan (plus de top10 een beetje een draai ingegeven).
Ik snap wel waarom je RE4 op je nr.1 hebt staan Dr.Salvador, het blijft een topper, persoonlijk niet mijn topper nr.1 maar wel in de lijst van de toppers.
Wat mij ook opvalt is dat ik veel meer fun (verslaving vooral) heb met de wat oudere games (ps2 voornamelijk) en de next-gen games van tegenwoordig doen mij maar bar weinig qua game-play (maar er zijn uitzonderingen zoals uncharted 2,BC2,cod4&5,yakuza3 etc.).

Dr. Salvador
War-Ultima schreef:
Heb world at War, GTA3&vice city, uncharted 2 eruit gehaald en heb shadow hearts covenant, shadow of rome, resident evil 1&4 erin gedaan (plus de top10 een beetje een draai ingegeven).
Ik snap wel waarom je RE4 op je nr.1 hebt staan Dr.Salvador, het blijft een topper, persoonlijk niet mijn topper nr.1 maar wel in de lijst van de toppers.
Wat mij ook opvalt is dat ik veel meer fun (verslaving vooral) heb met de wat oudere games (ps2 voornamelijk) en de next-gen games van tegenwoordig doen mij maar bar weinig qua game-play (maar er zijn uitzonderingen zoals uncharted 2,BC2,cod4&5,yakuza3 etc.).


Wow goed nieuws! , en je zei nog wel dat RE4 niet zo goed was als de oudere delen, mijn persoonlijke mening is: RE4 is niet alleen de beste RE, maar voor mij ook de Beste game ooit gemaakt!

Vette top10 War! , je hebt ook 2 games erin staan die ik ook in mijn top10 heb.

Ik heb denk ik over het algemeen ook meer plezier met de PS2 games gehad, kijk maar naar mijn top10! . PS3 is meer realistisch en volle spectacel, ik hou er van!.

Maar sommige ps2 games hebben iets magisch dat ik zelden nog op de ps3 ben tegengekomen!. Behalve dan Batman Arkham Asylum!

gamelord
War & Emilio

Gaf het een tijd geleden ook al aan dt games tot 2005 veel sfeervoller waren dan de games erna...wat nog niet wil zeggen dat ik ze bagger vind. maar met vernieuwing komen er ook irritante aspecten bovendrijven.
DRM om er één te noemen. Ze weten dat er van die nerds zijn die alles weten te omzeilen en leggen de schuld dan bij de eerlijke gamers..(buyers).

Ben toevallig weer even met next-gen bezig..Conflict Denied Ops. Maar de XBOX 1 of ps1 zeurt alweer in mijn hoofd..dus als ik weer tijd heb begeef ik me weer achter één van die controllers.

War-Ultima
Ik verander mijn top10 te vaak maar na lang nadenken, zo hoort mijn top10 te zijn en voorlopig word ie niet veranderd tenzij alpha protocol of red dead redemption daar verandering in kan brengen maar dat denk ik niet.
Metroid Prime is wel een zeer goed spel maar die moet ik eerst maar eens uitspelen samen met Metroid prime 2.

avatar van Naomi Watts
Jammer dat Persona 4 eruit is W-U.

War-Ultima
Naomi Watts schreef:
Jammer dat Persona 4 eruit is W-U.


Persona 4 is al heel lang uit mijn top10 (een dikke maand volgens mij).
Persona 4 is samen met shadow hearts covenant de beste rpg ooit gemaakt maar persona 4 heeft zo'n traag begin dat er gewoon een halve ster af gaat.
Naomi probeer maar eens shadow hearts covenant want ik zie dat jij zeer gek bent op rpg's.

Resonance of Fate ben jij ook mee bezig zie ik, wat een taai spel is dat maar wel een erg vermakelijke rpg, ben een john woo fan maar om te zeggen dat ie een zeer hoog cijfer van mij krijgt, nee dat niet, Resonance of Fate krijgt van mij op dit moment een 3,5* .

avatar van Naomi Watts
En het valt me nu pas op .

RoF erg pittig al mis ik wel een beetje een pakkende storyline. Al ben i ker toch wel zeer over te spreken, dit gaat bij mij wel hoge ogen gooien denk ik. Shadow Hearts covenant zal ik eens oppikken, het eerste deel vond ik erg goed iig. Thanks voor de tips .

avatar van kaholiic
GoW 1 eruit, en GoW 3 erin. 3de plaats.

Dr. Salvador
kaholiic schreef:
GoW 1 eruit, en GoW 3 erin. 3de plaats.


Goeie keus, en terecht, nu heb je een nog vettere top10!

avatar van jellecomicgek72
Doom 2: Hell on Eath is er bij mij in gerold. Beste Old-school first person shooter op de pc naar mijn mening. Natuurlijk moet je tegen belachelijk slechte graphics kunnen maar games als Doom speel ik al vanaf me 6e (wat dus eigenlijk niet mocht hehe ) dus ben met die games opgegroeid. Paar jaar geleden had ik de eerste Doom nog voor de PS1 maar dat speelde voor geen meter met een controller. (Niet dat het op de pc allemaal top werkt maar toch)

gamelord
Leuk Kaholiic & Jelle...heb al wat wan GOW3 bij een kennis gezien...Jelle Doom is erg goed voor in die tijd van toen...ook altijd graag gespeeld..heb hem nog voor de ps1..geniet er maar van.

avatar van jellecomicgek72
Ik zal ook maar eens mijn top 10 mening/beschrijvingen gaan geven.

1.Half-Life 2 (2004)
Nog niet zo'n tijd geleden uitgespeeld, maar wat een episch avontuur. Het verhaal boeit van A tot Z en Half-Life 2 gebruikt een engine dat vandaag de dag ook nog steeds gebruikt wordt door First Person shooters. Ik werd tijdens het spelen helmaal opgezogen in de wereld van HL2 en voelde me soms daarna zelfs misselijk omdat het allemaal zo echt leek. Het schijnt dat andere mensen hier ook last van hadden.

2.Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
Toen ik in 2006 cod kocht voor me ps2 was ik zwaar teleurgesteld. Alles wat cod2 zo goed maakte zat niet in cod3. Cod4 was hele andere koek en binnen de kortste keren was ik verslaafd aan de multiplayer. Cod4 is naar mijn mening ook 3x zo goed als MW2 zowel in singleplayer als multiplayer.

3.Grand Theft Auto: Vice City (2002)
Ik speel al vanaf me 5e games en toen ik Vice City speelde was ik een jaar of 10 en wat een sfeer. Het verhaal was goed en de jaren 80 sfeer in VC zorgde ervoor dat ik niet wilde stoppen met spelen. Naar mijn mening de beste GTA.

4.Deus Ex (2000)
Ben hem nu weer opnieuw aan het gamen dankzij rpger Maar dat is ook echt zo'n game die je niet meer loslaat. Had hem als eens eerder gespeeld een aantal jaar geleden op de ps2 maar toen was het nog te moeilijk voor me. Zelfs nu is het een pittig spel maar die hele matrix-achtige look en sfeer die het spel heeft is echt top. Een geniale mix tussen een RPG en een FPS.

5.Max Payne 2: The fall of Max Payne (2003)
Toen ik deel 1 had gespeeld dacht ik echt zovan: 'kan het nog vetter?' Dat bleek dus te kunnen want de actie was bruut de dialogen waren sterk en tegelijkertijd was de game bikkelhard. Beste action/third person shooter die ik ken.

6. Star Wars: Knights of the Old Republic (2003)
Ben al me hele leven fan van Star Wars en ook KOTOR is een heel goed spel. Met name dat hele universum van KOTOR vind ik echt vet omdat dat zoveel potentie heeft om daar hele vette dingen mee te doen. Ik moest alleen in het begin nog wel wennen aan het combatsysteem maar het verhaal is sterk en tegelijkertijd is de gameplay erg verslavend.

7.Tom Clancy's: Splinter Cell (2000)
Als ik zou moeten kiezen qua stealth games tussen Splinter Cell en Metal Gear Solid is het toch echt Splinter Cell. Het is alweer een aantal jaar geleden dat ik hem heb uitgespeeld maar ik hoor m'n hart nog bonken in m'n keel. "That's one alerm too many, The Mission is over!. Geweldig spel en ook de beste van de serie.

8. Doom II: Hell on Earth (1994)
Heb lang zitten twijfelen welke Doom ik nou in me top 10 zou doen maar uiteindelijk is dat toch Doom 2 geworden. Waarom? Omdat Doom 2 nog beter uitgewerkt is dan het eerste deel. Niet alleen zijn de graphics een stuk beter maar er zitten ook meer nieuwe guns en monsters in en daarvoor speel ik Doom.

9. Elder Scrolls IV: Oblivion, The (2006)
Naar mijn mening stukken beter en sfeervoller dan Fallout 3 maar dat is een persoonlijke mening. Het ene moment loop je in een prachtige kleurrijke wereld en het andere moment loop je in en ondergrondse hel vol met wezens, demonen en anders gespuis. Sfeervol en verslavend tegelijkertijd.

10. System shock 2 (1999)
Een game waar ik op dit moment mee bezig ben maar dat is ook al zo'n spel dat druipt van de sfeer. Qua sfeer en verhaal doet het me ook een beetje denken aan de film Alien uit 1979. Dus ik vind dat die ook zeker een plekje verdient in mijn top 10.

avatar van kaholiic
Ziet er goed uit, Jelle!

avatar van jellecomicgek72
Sorry, toch nog maar een (kleine) aanpassing in mijn top 10. Het is snel maar eigenlijk ging ik vanmiddag eens terug denken wat nou de titels waren die ik echt heel tof vond en toen was ik (bijna) God of War 2 vergeten. GOW3 schijnt nog beter te zijn maar omdat GOW2 mijn eerste GOW game was die ik speelde vind ik dit die een plekje verdient in mijn top 10 inplaats van System Shock 2. Toelichting: Ik vind SS2 een hele vette game ben er op dit moment mee bezig maar in m'n top 10? kweenie mischien als ik hem heb uitgespeeld dat ie er weer in komt maar bij GOW2 had ik zoiets van, oké dit is zo vet, de actie was bruut de game was bikkelhard en heb me er goed mee vermaakt. GOW3 zal er ook zeker snel komen.

Dr. Salvador
Jij verandert je top10 nog wel eens Jelle!

Persoonlijk vind ik GOW 3 de beste van een fantastische serie!

War-Ultima
Heb Hitman 2: Silent Assassin erin gedaan, paar jaar geleden was het mijn nr.1 van de top10 maar na een paar jaar vergeet je wel eens wat dingen maar na het opnieuw uitspelen van deze game, genoot ik er weer enorm van.

avatar van jellecomicgek72
Zet Half-Life 2 weer bovenaan in je top 10!

War-Ultima
jellecomicgek72 schreef:
Zet Half-Life 2 weer bovenaan in je top 10!


Weer bovenaan? nee man, het is altijd al mafia geweest uiteindelijk, half-life 2 is episch maar mafia is legendarisch.

avatar van jellecomicgek72
Maar ik kan me herinneren dat toen je je imperial figure acc had Half-Life 2 bovenaan je top 10 stond..

War-Ultima
jellecomicgek72 schreef:
Maar ik kan me herinneren dat toen je je imperial figure acc had Half-Life 2 bovenaan je top 10 stond..


Dat zou wel eens kunnen maar toen had ik mafia nog maar 1 keer uitgespeeld, nu heb ik hem al meer dan 3 keer uitgespeeld en hij werd steeds beter dus mafia blijft gewoon mijn nr.1.

avatar van kaholiic
Misschien moeten jullie erom vechten.

avatar van jellecomicgek72
@kaholiic jij bent nu toch ook met Half-Life 2 bezig? hoe vind jij die game? Wat ik wel weet is dat Half-Life 2 voor altijd mijn nr 1 blijft!

avatar van kaholiic
Vind hem tot nu toe goed. Maar moet wel wennen aan de besturing. Van jezelf en het voertuig. Het gaat alle kanten op..

avatar van lisa=10jaar
IK heb mijn top 10 flink veranderd!

Dr. Salvador
Prima top10, lijkt een beetje op die van je broer!

avatar van TonyTHorror
Bij mij is er een aantal verandert:

Shadow of the colossus. Episch spel, werkelijk briljant. Origineel, grafische kracht voor een ps2 game erg fijn.

Yakuza. Japanse vibe is er letterlijk overheen gegoten. Laat ik daar nu net steeds meer van gaan houden. Fantastisch diepe/lange game die je pérfect in een soort yakuzafilm meeneemt en het je gedeeltelijk zelf laat beleven. Filmische games scoren sowieso al erg hoog bij mij (ook in top 10 veel)

En naar aanleiding van een Anti-nintendo topic hier, vond ik het toch spijtig dat ik een aantal N64 niet langer in m'n top10 had staan (eerder nog wel). Nu is het ook mooi in evenwicht met voldoende oude, nieuwe en mid-aged games erin.

Begin tevreden te raken erover .

avatar van kaholiic
Ziet er zeer goed uit, Jeroen.
Een potentiele Top 10 K.O. winnaar als je het mij vraagt!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:13 uur

geplaatst: vandaag om 13:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.