menu

Games / Toplijsten en favorieten / Verandering in je persoonlijke top 10; meld het hier!!

zoeken in:
gamelord
Het zou leuk zij als iedereen laat weten of hij zijn top 10 veranderd,
want de gamewereld staat niet stil.
Als mensen willen kunnen ze op de hoogte blijven van je top 10.

Heb net mijn top 10 veranderd.

Ford KAduuk
Heb net mijn top 10 veranderd.

Wat is er dan allemaal veranderd aan jouw top 10?

gamelord
Heb een paar er uit gegooid en de volgende erin gezet:

1 Diablo
2 Gears of war
3 Neverwinter Nights 2

Deze drie heb ik erin gezet , is trouwens eerste keer dat ik hem veranderd heb.

riczz
gamelord schreef:
Heb een paar er uit gegooid en de volgende erin gezet:

1 Diablo
2 Gears of war
3 Neverwinter Nights 2

Deze drie heb ik erin gezet , is trouwens eerste keer dat ik hem veranderd heb.

de 1e diablo ik loop daar altijd vast mee verschrikkelijk spel vind ik het ...

Ik heb mijn top 10 verwijderd en opnieuw opgebouwd!!
gewoon 5 games eruit ongeveer en ongeveer alles een andere plek gegeven!

Het enige spel dat nog op hetzelfde plekje staat is: Star Wars: The Force Unleashed op nummer 2

gamelord
Ik heb de bovengenoemde games eringezet en de volgend eruit gehaald. Want Diablo vond ik te kort gedaan, aangezien het mijn eerste echte volwassen RPG was.

Deze heb ik verwijderd (hoewel ik ze toch super vind):

Halo 2
Call of Juarez
Medal of honor 1

Heb sinds kort een Top 10 ingevoerd. Staat natuurlijk niet vast omdat ik de meeste van die games nog is moet herspelen.

gamelord
Heb mijn top 10 aangepast, heb frontlines fuel of war
eruit geknikkerd en daarvoor in de plaats..... The Witcher.
Wat een game is dat zeg!!

Halo: Combat Evolved is er sinds vorige week ingekomen. Fantastische Shooter game die ook wel is één van de beste mag genoemd worden.

Heb mijn top 10 weer veranderd, de volgende game er (alweer) in: fifa 09. En heb als nieuw spel er ook in staan: Assassin's Creed.
Heb daarvoor wel 2 games eruit gehaald maar die vond ik toch niet zo super als deze 2. De enige waarvan ik nog weet dat ik hem eruit heb gehaald: Gun. De ander weet ik niet meer.

gamelord
kevin15 schreef:
Halo: Combat Evolved is er sinds vorige week ingekomen. Fantastische Shooter game die ook wel is één van de beste mag genoemd worden.

IS ook de beste sci-fi shooter die er is.
Heb deze in het begin, dus ook veel gegamed.

Als je btw halo wilt spelen op de Xbox, zit er dan een verhaal in dat je dus beter kunt beginnen met halo 2 en dan 3 of maakt dat niet uit?

gamelord
Ik ben iemand die helemaal van voren begint, houd er niet van
om midden in een verhaal te duiken. Halo 2 gaat toch verder
waar deel 1 ophield. Maar beide verhalen zijn wel tof!!

Ja, maar ik heb weer geen Xbox gewoon alleen een 360 (meer dan genoeg trouwens)

gamelord
hehehe Klopt ps3me , stond ik even niet bij stil. Dacht dat je halo 1 op de pc had. Mijn vergissing.

Ik heb mijn top 10 weer is aangepast En nu staat Guild Wars: Factions erin, en is er Dragon Ball Z: Budokai Thenkaichi 2 eruit.
En heb alles een ander plekje gegeven behalve nummer 1, 2, 3 en 4.

gamelord
Mijn top 10 is weer gewijzigd.
Heb LOTR return of the king wat laten zakken en op zijn plaats
staat nu Guild Wars Prophecies.
Was altijd terughoudend over online games...maar samen met Squall
heb ik een supertijd met die game. Ongeloofelijk dat gamen online in zo'n Giga wereld een hele ervaring is.

gamelord
Heb trouwens Gears of war eruit geknikkerd.

Ford KAduuk
Ik heb na vrij lange tijd mijn top 10 weer eens aangepast. F-Zero GX eruit en Mega Man & Bass erin.

Mega man schijnt erg goed te zijn. Maar voor deze site had ik er echt nog nooit van gehoord ¿¿¿???

Imperial Figure
Heb shadow of rome eruit geknald omdat ik de game nooit meer uit de kast haal, in 2006 1 keer uitgespeeld (was een lang spel trouwens) maar daarna nooit meer gespeeld.
Heb bejeweled 2 in me top10 geplaatst vanwege replay-value en verslaving, dit blijft nu mijn top10.
Ben al aan het gamen vanaf mijn 5e jaar, toen nog met de amiga dus heb gigantisch veel games gespeeld in me leven en dan blijft het samenstellen van een top10 vrij moeilijk omdat er zoveel toppers om mijn oren zijn gevlogen.
De enigste games die nu nog verandering in me top10 kunnen maken zijn uncharted 2, mafia 2 of modern warfare 2, maar denk dat modern warfare 2 me top10 wel zal halen.

Ford KAduuk
Heb bejeweled 2 in me top10 geplaatst vanwege replay-value en verslaving, dit blijft nu mijn top10.

Originele keus

gamelord
Heb mijn top 10 enigzins veranderd...heb met pijn toch Fantasy Star universe eruit gehaald...vind de eer voor JRPG toch naar Sudeki gaan.
Hij stond er al in btw.
In plaats van die game heb ik hem geruild voor Supreme Commander
heb de Campaing met de factie Aeon Illuminate uitgespeeld en ben helemaal weg van die game...ben dus ook ff aan het twijfelen of ik met Call of duty 5 begin of dat ik met een andere faction begin aan een nieuwe campaing...hij heeft geen denderende score maar voor mij is het een pareltje geworden...super toffe game!!!

Imperial Figure
Mijn top10 is ook erg veranderd maar dit is de top10 zoals ie hoort te zijn.
De games die mij het meeste deden en doen vanwege sublieme verhaallijn en sfeer staan in me top10, en uiteraard cod4 (die voor altijd mijn nummer 1 blijft) met een sublieme single-player campagne en een verslavende online MP.
Modern Warfare 2 zal vast wel in de top10 komen als ie zijn beloften waar maakt.

Ik verander mijn top 10 zelden tot nooit. Komt ook omdat ik er heel veel classics in staan heb en omdat er tegenwoordig te weinig titels uitkomen die echt top 10 materiaal zijn...

Dr. Salvador
Ik heb ook net een top 10 gemaakt!.

Mooie top 10 Dr. Salvador.
GTA: Vice City!

Dr. Salvador
jellecomicgek72 schreef:
Mooie top 10 Dr. Salvador.
GTA: Vice City!

Dankje, jou top 10 mag er ook wezen!.

Idd leuke top 10 Dr. Salvador! En met zo'n nummer 1 kan het natuurlijk helemaal niet meer fout gaan

Gast
geplaatst: vandaag om 11:45 uur

geplaatst: vandaag om 11:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.