menu

Games / Toplijsten en favorieten / Verandering in je persoonlijke top 10; meld het hier!!

zoeken in:
Om een of andere reden heeft Drake's Fortune meer indruk gemaakt op mij dan Drake's Deception. Among Thieves is idd wel ook voor mij met een beet afstand de beste.

Zelfde sentiment met Phoenix Wright, hoewel wel ooit aan deel 1 begonnen, maar vond de direct de tweede zaak al niet logisch in elkaar steken. Maar zal wel aan mij gelegen hebben.

Heavy Rain heeft bij mij wel een streepje voor of Life is Strange, maar bieden zeer goed.

Winkelwagentje schreef:
Daarbij was Among Thieves één van mijn grootste multiplayer verslavingen ooit! Vooral Elimination was geweldig (dat was al een soort van mini- 'battle royale'). En juist die is verdwenen in Drake’s Deception. Ook de introductie van perks was ik geen fan van. Ik mis de Uncharted 2 multiplayer nog wel eens...

Mooie top 10 verder met Life is Strange en Heavy Rain! De Phoenix Wright games staan ook al lang op mijn must-play lijst. Nog nooit iets van gespeeld. Heb je Ghost Trick wel eens gespeeld? Vond ik één van de beste games die ik op de DS heb gespeeld. Zelfde director, en ligt volgens mij een beetje in het straatje van de Phoenix Wright games.

Ik heb ook zeker genoten van de multiplayer uit Among Thieves! Het schietsysteem werkte verrassend voor online co-up en competitieve potjes. Ik merkte bij Drake's Deception dat ik al zoveel tijd had gestoken in de online mode van Among Thieves dat ik uitgekeken was op online, tegen de tijd dat dit del uitkwam.

Phoenix Wright is zeker aan te raden eens geprobeerd te hebben, zelfs al vind je het uiteindelijk niets. Persoonlijk raad ik aan te beginnen bij deel 1, Ace Attorney, en chapter 1 eens te proberen. Dit eerste hoofdstuk duurt ongeveer 30 minuten waardoor het lekker doorspeelt en het geeft een goede indruk van wat te verwachten voor de rest van de game. Ghost Trick heb ik helaas niet gespeeld omdat mijn DS al een tijdje overleden is, maar het staat wel op mijn lijstje! (toevallig ook The World Ends With You misschien moet ik mijn kans bij de Switch port eens grijpen)

Grovonion schreef:
Zelfde sentiment met Phoenix Wright, hoewel wel ooit aan deel 1 begonnen, maar vond de direct de tweede zaak al niet logisch in elkaar steken. Maar zal wel aan mij gelegen hebben.

Kan me hier zeker iets bij voorstellen. Persoonlijk vond ik de 2e zaak de minst goede uit het eerste deel en je word plots uit de rechtszaal getrokken om detective-achtig werk te doen. Ikzelf bleef geïnteresseerd genoeg om door te spelen, waarna de 3e zaak een stap omhoog werd. In de 3e zaal kwamen de vreemde plottwisten waar Phoenix Wright bekend om is geworden. Vanaf dat punt werd ik een fan en speelde met plezier de rest van de reeks door (Dual Destinies en de Layton crossover helaas niet kunnen doen ivm dat ik geen 3Ds heb).

Iedere user met Life is Strange in zijn top 10 vind ik sowieso al cool.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:54 uur

geplaatst: vandaag om 15:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.