Games / Toplijsten en favorieten / Favoriete game soundtracks
zoeken in:

0
MikeMannuh
geplaatst: 2 januari 2016, 01:14 uur
Dit jaar was de soundtrack van The Witcher echt te gek. Een aantal van mijn favorieten:
The Trail:
The Witcher 3: Wild Hunt - Official Soundtrack #1 ( The Trail ) | 320kbps HD | - YouTube
Silver For Monsters...
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #10 ( Silver For Monsters ) | 320Kbps HD - YouTube
...Steel For Humans:
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #19 ( Steel for Humans ) | 320Kbps HD - YouTube
Widowmaker:
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #15 ( Widow Maker ) | 320Kbps HD - YouTube
Hele ost staat hier:
The Witcher 3: Wild Hunt Soundtrack (Full) - YouTube
Verder vond ik de soundtrack van Metal Gear Rising: Revengeance ook echt supervet.
Rules of Nature:
Metal Gear Rising: Revengeance OST - Rules of Nature Extended - YouTube
Collective Consciousness:
Metal Gear Rising: Revengeance OST - Collective Consciousness Extended - YouTube
Hele ost:
Metal Gear Rising Revengeance Vocal Tracks [Full Album] [HD] - YouTube
En door de DMC soundtrack ben ik naar Combichrist gaan luisteren.
Pull The Pin:
Combichrist - Pull the Pin (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Zombie Fistfight:
Combichrist - Zombie Fistfight (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Feed The Fire:
Combichrist - Feed the Fire (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Never Surrender:
Combichrist - Never Surrender (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Hele ost:
The Official DmC Devil May Cry Combichrist Soundtrack - YouTube
The Trail:
The Witcher 3: Wild Hunt - Official Soundtrack #1 ( The Trail ) | 320kbps HD | - YouTube
Silver For Monsters...
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #10 ( Silver For Monsters ) | 320Kbps HD - YouTube
...Steel For Humans:
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #19 ( Steel for Humans ) | 320Kbps HD - YouTube
Widowmaker:
The Witcher 3: Wild Hunt - Soundtrack #15 ( Widow Maker ) | 320Kbps HD - YouTube
Hele ost staat hier:
The Witcher 3: Wild Hunt Soundtrack (Full) - YouTube
Verder vond ik de soundtrack van Metal Gear Rising: Revengeance ook echt supervet.
Rules of Nature:
Metal Gear Rising: Revengeance OST - Rules of Nature Extended - YouTube
Collective Consciousness:
Metal Gear Rising: Revengeance OST - Collective Consciousness Extended - YouTube
Hele ost:
Metal Gear Rising Revengeance Vocal Tracks [Full Album] [HD] - YouTube
En door de DMC soundtrack ben ik naar Combichrist gaan luisteren.
Pull The Pin:
Combichrist - Pull the Pin (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Zombie Fistfight:
Combichrist - Zombie Fistfight (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Feed The Fire:
Combichrist - Feed the Fire (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Never Surrender:
Combichrist - Never Surrender (OST DmC Devil May Cry) - YouTube
Hele ost:
The Official DmC Devil May Cry Combichrist Soundtrack - YouTube
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 29 januari 2017, 13:29 uur
Persoonlijk ben ik een groot liefhebber van de folk, fantasy/fairytale muziek van de Trine games. Voornamelijk deel 2 heeft een ijzersterke soundtrack. Als iemand games met soortgelijke muziek weet hoor ik het graag!
2
geplaatst: 31 januari 2017, 00:05 uur
Destijds was ik altijd gek op de theme tune van Firelord op de C64.
Overigens is hier ook een heel erg mooie (moderne), symfonische remix van. .
Verder...ik vond de soundtrack van Apidya op de Amiga altijd supervet.
Sowieso zijn heel wat deuntjes uit het c64 en Amiga tijdperk nog altijd geweldig om te horen.
Overigens is hier ook een heel erg mooie (moderne), symfonische remix van. .
Verder...ik vond de soundtrack van Apidya op de Amiga altijd supervet.
Sowieso zijn heel wat deuntjes uit het c64 en Amiga tijdperk nog altijd geweldig om te horen.
1
geplaatst: 1 februari 2017, 23:17 uur
Overigens nog zo'n geweldige soundtrack imo...
Agony (Amiga) - complete soundtrack - YouTube
en
J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I (1990) - Soundtrack - YouTube
...de Amiga was wat muziek betreft wel een absolute topper.
Agony (Amiga) - complete soundtrack - YouTube
en
J.R.R. Tolkien's The Lord of the Rings, Vol. I (1990) - Soundtrack - YouTube
1
geplaatst: 2 februari 2017, 20:34 uur
Sinner schreef:
Hear hear! Apidya en Agony zijn inderdaad tof qua sound, maar mijn all time favorites zijn toch wel Lotus Turbo Challenge 2 en Turrican 2. In de auto luister ik overigens regelmatig naar remixes van deze tunes. Gemaakt door Instant Remedy, erg cool.
1
geplaatst: 3 februari 2017, 12:40 uur
mrdig schreef:
In de auto luister ik overigens regelmatig naar remixes van deze tunes. Gemaakt door Instant Remedy, erg cool.
In de auto luister ik overigens regelmatig naar remixes van deze tunes. Gemaakt door Instant Remedy, erg cool.
Oh cool. Van het weekend eens even naar luisteren.
Sowieso waren zowel de Amiga als C64 ook qua games, aanbod en gameplay geweldige machines imo (een tijd terug een Amiga middag gepland met een vriend, maar de drive deed het helaas nauwelijks meer, dus mss vroeg of laat uitkijken naar vervanging...of gewoon emulatie).
0
geplaatst: 7 maart 2017, 18:19 uur
Zelden heeft een track voor een mobiele game zich zo in mijn hoofd weten te nestelen als deze Sipping Juice van ene Big Giant Circles. Op het eerste gehoor weinig bijzonders, maar de warmte die er na 40 seconden in wordt geïnjecteerd - ik ben er helemaal weg van.
De track is te vinden in de game PuzzleJuice, al krijg ik de muziek niet meer te horen als ik 'm opnieuw download. Gelukkig is de muziek wel te vinden op YouTube en Spotify.
De track is te vinden in de game PuzzleJuice, al krijg ik de muziek niet meer te horen als ik 'm opnieuw download. Gelukkig is de muziek wel te vinden op YouTube en Spotify.
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 7 maart 2017, 20:46 uur
Fijne track Maiky. Ik heb de game onder het genot hiervan gelijk even voor je toegevoegd.
Helaas enkel voor iOS en niet voor Android, anders had ik m zeker eens gedownload.
Helaas enkel voor iOS en niet voor Android, anders had ik m zeker eens gedownload.
0
geplaatst: 8 maart 2017, 18:01 uur
Winkelwagentje schreef:
Fijne track Maiky. Ik heb de game onder het genot hiervan gelijk even voor je toegevoegd.
Dank!
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 28 maart 2019, 09:00 uur
Heb de game zelf niet gespeeld, maar dit is wel echt een prachtig staaltje muziek! Deze houd ik in gedachten voor de KO Soundtracks.
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 6 oktober 2019, 12:02 uur
Ik had een verzoek: zijn er users die goede game OST afspeellijsten op youtube hebben en deze kunnen delen? Momenteel ben ik een fanaat van het luisteren van videogame OST's. Voornamelijk individuele tracks, maar soms ook de gehele soundtracks. Op Youtube ben ik daarom een lijst aan het maken van mijn favorieten game OSTs en een lijst van tracks die op het eerste gezicht goed klinken. Dit topic en het KO Soundtrack topic hebben hier zeker mooie stenen aan bijgedragen en ik vroeg me daarom af of er een playlist is die ik kon afgaan.
Momenteel luister ik voornamelijk de youtuber SupraDarky , die hele goede "Best Of VGM" lijsten heeft samengesteld.
Momenteel luister ik voornamelijk de youtuber SupraDarky , die hele goede "Best Of VGM" lijsten heeft samengesteld.
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 9 oktober 2019, 00:25 uur

Hier nog alle titels in de GM Jukebox en de Winnaars Playlist.
En hier nog een leuke Top 100 met eigen playlist.
0
geplaatst: 6 mei, 21:23 uur
Ben bezig met Super Mario Galaxy en ik durf wel te beweren dat het een van de meest magistrale soundtracks bevat die ik ooit heb gehoord in welke game dan ook.
Hier bijvoorbeeld een video van de echte opnames van een orkest, met Miyamoto erbij die zag dat het goed was.
Maar neem ook de main theme van Comet Observatory. Ik kan er gewoon uren naar luisteren.
Hier bijvoorbeeld een video van de echte opnames van een orkest, met Miyamoto erbij die zag dat het goed was.
Maar neem ook de main theme van Comet Observatory. Ik kan er gewoon uren naar luisteren.
* denotes required fields.