menu

Games / Toplijsten en favorieten / Favoriete game soundtracks

zoeken in:
Nieuwe avatar???

dat is toch die meid uit Chuck? (Sarah geloof ik...)

kiriyama
Yup. Stond ook model voor Miranda uit Mass Effect 2.

Ah, goede muziekkeuze Dat eindlied van ME1 was echt een welkome afwisseling.

Die symphonic versions van oude Dragon Quest liedjes zijn

Geweldige theme, bij het verhaal van het spel krijg ik hier gewoon rillingen van.

Jesper Kyd is idd een goede componist

Ja inderdaad.

Te mooi!

AvMerode

kiriyama
Hoe kan je hier nou niet vrolijk van worden?

Of kalm.

Droevig.

Of hyped as shit!

Hoe kan je hier nou niet vrolijk van worden?

Leuke tracks hoor.

AvMerode
The Woods And The Goddes heb ik ook al eens 3x gepost dat is zo'n lekkere tune.
De game was echt geweldig en dat nummer liet me gewoon niet los, nog steeds niet.
Director's Cut mag van mij wel snel voor ps3 komen, wil hem weer herspelen.

kiriyama
Haha ja. Heb van de week ook maar eens de hele soundtrack gedownload. Jammer dat hij niet op CD te krijgen is want er zitten echt gave tracks tussen. Man wat hoop ik dat dit spel nog eens een vervolg gaat krijgen. Als ze hier en daar wat aanpassingen maken kan het echt een fantastisch spel worden! Vooral de hele (semi)real-time dag/nacht cyclus en personages die hun eigen schema hebben is ontzettend sterk gedaan. Daar kan zo'n beetje elk ander open-world spel nog wat van leren.

@AvMerode. Die 3.5 kan echt niet hoor. SH: Downpour heeft trouwens ook gave tracks, al proberen ze soms wel heel erg om Yamaoka na te doen.

AvMerode
Je hebt gelijk kiriyama, ik had de game vorig jaar 2x achterelkaar uitgespeeld en een 3,5 is inderdaad te laag.
Ben ook fan van Pulp, Cult en B-films dus Premonition is echt een natte droom uiteindelijk.
Dacht er gister ook al aan, wist niet meer dat ik hem zo laag had gegeven, dus zet hem nu op 4 ster.
Componist Daniel Licht (verantwoordelijk voor de Dexter soundtracks) probeerd Akira Yamaoka inderdaad na te doen. Maar zijn sound is wel prachtig gelukkig.

Hehe, classic. Veel mensen vonden de soundtrack van SH1 de minste, maar het is en blijft fantastisch. Vooral Claw Finger is angstaanjagend, brr.

Hier ook wat mooie tracks:

Spel: 'Super Mario Galaxy'
Track: 'Wind Garden'

Spel: 'Tomb Raider'
Track: 'Main Theme'

Spel: 'Turok 2: Seeds of Evil'
Track: 'River of Souls'
- Mooiste stuk begint vanaf: 2:42

Spel: 'Gauntlet: Dark Legacy'
Track: 'Sky - Shipyards'

Spel: 'Mario Kart 64'
Track: 'End Credits'

Spel: 'Final Fantasy IX'
Track: 'Feel My Blade'

Spel: 'The Legend of Zelda: Skyward Sword'
Track: 'Romance in the Air'

Spel: 'Castlevania: Sympony of the Night'
Track: 'Dracula's Castle'

Geweldige songs

LimeLou schreef:
Geweldige songs

Bedankt voor je compliment Gamen doe ik nauwelijks nog maar als ik weer wat van die prachtige tracks hoor dan krijg ik weer de game-kriebels

jirachi04 schreef:
(embed)

Mooie en rustige soundtrack Wat voor soort game is het eigenlijk? En is de afbeelding direct uit de game of is het artwork? Ziet er wel stijlvol uit moet ik zeggen.

Hier nog wat meer tracks:

Game: 'Ecco the Dolphin: Defender of the Future'
Track: 'Aquamarine Bay'

Game: 'Battalion Wars'
Track: 'Plan of Attack'

Game: 'Tomb Raider: Legend'
Track: 'Bolivia' (Part 1)

Game: 'Ace Combat 6: Fires of Liberation'
Track: 'Invasion of Gracemeria'
- Mooiste gedeelte begint vanaf: 2:07

Mega Man schreef:
(quote)

Bedankt voor je compliment Gamen doe ik nauwelijks nog maar als ik weer wat van die prachtige tracks hoor dan krijg ik weer de game-kriebels

(quote)

Mooie en rustige soundtrack Wat voor soort game is het eigenlijk? En is de afbeelding direct uit de game of is het artwork? Ziet er wel stijlvol uit moet ik zeggen.

Hier nog wat meer tracks:

Game: 'Ecco the Dolphin: Defender of the Future'
Track: 'Aquamarine Bay'
(embed)

Game: 'Battalion Wars'
Track: 'Plan of Attack'
(embed)

Game: 'Tomb Raider: Legend'
Track: 'Bolivia' (Part 1)
(embed)

Game: 'Ace Combat 6: Fires of Liberation'
Track: 'Invasion of Gracemeria'
- Mooiste gedeelte begint vanaf: 2:07
(embed)

De afbeelding is echt rechtstreeks uit het spel. Het hele spel is zo stijlvol en dit gedeelte van het spel is al erg goed ,maar het is toch een van de minste stukjes in mijn ogen.
Oja dit is nou zo'n game die je meer moet ervaren. Waar je gewoon van de omgevingen muziek en verhaal moet genieten. Gameplay is simpel hierin ,maar wel goed uitgewerkt.

AvMerode
Komt gamespot ineens met een 9 aanzetten voor een indie pc game.
Muziek viel gelijk op en download alle nummers nu via ManiacTools Youtube to MP3 (download helemaal onderaan)

AvMerode
Ben nu weer eens met Divinity 2: The Dragon Knight Saga bezig. (mooie tijd opvulling totdat Diablo 3 er is)
Geweldige RPG en naar mijn mening de best in het genre (vergelijkbaar met Wrpgs zoals dragon age, elder scrolls, Risen, the witcher etc.).
Ik vind de meeste Wrpg's vrij saai, maar Divinity 2: dragon knight saga (pc versie) is juist het tegenovergesteld. Zeer innoverend en nog steeds erg interessant.
De muziek blijft ook geweldig, maar niet zo goed als de Elder Scrolls ost's natuurlijk.

De nieuwe muziek van Jeremy Soule voor Guild Wars is ook weer meesterlijk!

kiriyama
Iedereen kent ze natuurlijk allang, maar ik blijf het de beste game Themes allertijden vinden:

Ook prachtig is het verschil tussen de twee. De eerste is duidelijk die van een man op wraaktocht die overal waar hij komt een spoor van destructie achterlaat. De tweede is triester, meer ingetogen. Van een man die niets meer heeft. De woede is verdwenen, de pijn is gebleven.

AvMerode

kiriyama
Max Payne? Dan mag ook deze niet ontbreken natuurlijk:

Die gasten van Remedy hebben wel smaak.

Deze vind ik zo gruwelijk mooi, echt niet normaal. Een van de mooiste dingen die ik heb gehoord. En verder Ezio's Family, dat al is geplaatst, die is ook erg mooi.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.