menu

Games / Toplijsten en favorieten / Beste 'Death-Scene' in een Game

zoeken in:
avatar van Manny Calavera
De dood van Roman in GTA 4!
Je gaat je toch een beetje hechten aan personages he.

gamelord
Nu ik voor de 3de keer SH 4 aan het gamen ben...spookt deze deathscene (de dood van Chyntia) me de hele tijd door het hoofd voor dit topic...brr.. spine-tingling
(Heb niet voor niets het nummer op cd gezet )



avatar van kaholiic
...Bloody...

Dr. Salvador
Inderdaad prachtig Roger ( niet de moord ), maar de muziek, en de algehele sfeer!

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Idd indrukwekkende scene, met prachtige score !

gamelord
Thanks Buddy's ...krijg je echt kippenvel van..maar niet door spanning.

Dr. Salvador
Ik kreeg kippenvel van die Rubberface monsters, die in de appartementen, in de 4de wereld rondhuppelen!. Erg vet, en mooi gemaakt!

gamelord
Ik kreeg geen kippenvel van hen Emilio...dacht meteen..eet lood en blijf liggen gedrocht!!

Dr. Salvador


Maar de eerste keer dat ik die game speelde was ik 12, en ik had geen ammo meer, en toen ze me allemaal op de trap van een appartement achterna zaten met die apen geluiden, toen dacht ik erg vet, maar ook griezelig!

gamelord
Ja dat klopt, Als je bij die trappenhuizen nog eens uitdaging zoekt (qua controls) speel hem dan maar eens op de pc zonder controller.
Had de game tot aan de kamer van de huisbaas met muis en keyboard gegamed. Pff dat valt niet mee zeg, maar ik had wel fun.

gamelord
Deze intro van Bloodrayne blijft ook supervet:




Bij de eerste keer gamen in 2003 was ik meteen overdonderd door deze intro-(death) scene!!
Bij de eerste keer had ik al zoiets van...een lekkere mooie bloederige variant op Lara Croft.

avatar van Evil Eye
De dood van Schafer in Uncharted 2 kwam met een wel erg mooie cutscene

avatar van equalizersound
ik vind het einde van bioshock waar Atlas word neer gestoken door little sisters erg leuk

kiriyama
De dood van Hercules in God of War 3.

Game_Kaza
nieuwste mortal kombat



Dr. Salvador

avatar van LimeLou
andnino schreef:
Hoe heette die dude met die bril in Brothers in Arms nou ook alweer iig was die erg indrukwekkend

Leggett ofzo.


kiriyama
Pfff.

Dat is voor mij toch wel de sterfscene van Emily in Deadly Premonition. Ze is zojuist (vermoedelijk) gedrogeerd en verkracht terwijl Kaysen vrolijk als altijd erbij staat en York die haar verteld dat ze nog steeds mooi is. Erg ongemakkelijke scene! Om het nog erger te maken kan York het uiteindelijk niet verkroppen om haar uit haar lijden te verlossen en is ze genoodzaakt zelfmoord te plegen door de stam uit haar buik (baarmoeder?) te trekken. (Hallo symbolisme!)

God wat had ik op dat moment een hekel aan die Kaysen zeg! En zelfs York kwam ietwat 'verkeerd' over.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Die vond ik idd ook erg impressive, I've been soiled..., best heavy scene. Die hele sins of the father/abusive past/red seed themas cool gedaan, erg mooi einde ook. Game blijft toch behoorlijk naspoken, verhoog 'm 'n halfje....

Taken


avatar van JustMike
vond het ook wel een mooie scene toen Mona dood ging in Max Payne 2
...I am reborn...


avatar van Spirit_Catcher
Lisa's Death Scene (Silent Hill 1)

begint op 1:05


Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.