Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2025
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2025, 10:51 uur
Noorse archeologe/oud-student moet trouwens Zweedse zijn. Maak dezelfde fout als Indy in de game haha
.
.
8
geplaatst: 30 december 2025, 11:18 uur
Eigenlijk had ik nog een game in de planning om af te ronden deze weken, maar vrouwlief verraste mij met een weekje Istanbul. Volgend jaar weer een kans, onderhand wel mijn lijstje kunnen nalopen dus bij deze. Zoals gewoonlijk weer 2 lijstjes.
Games uit 2025:
- Doom: The Dark Ages - Xbox | 5*
Een nieuwe Doom betekend een nieuwe combatloop, nieuwe setting en vooral weer heel veel brute en over de top actie. En dat doet The Dark Ages als geen ander. Het is weer zo heerlijk over de top dat ik dit eigenlijk constant wel met een grijns zit te spelen. De serie blijft een heerlijke shooter en ik blijf me fascineren dat ze elke game toch weer zo anders weten te maken. Het is wel een stukje minder dan Eternal, maar dat komt vooral door mij voorkeur van die speelstijl en uitstraling. Wel past de relaxtere speelstijl van The Dark Ages beter bij mij. Maar het is opnieuw een van de beste shooters die er is.
- PowerWash Simulator 2 - Xbox | 4*
Meer van hetzelfde als deel 1, maar dan net wat fijner uitgewerkt. Er zitten een aantal fijne quality of life verbeteringen in die het nog net wat ontspannender maken. Ook zitten er weer een aantal leuke levels in. Fijn ook om dit in splitscreen te kunnen spelen. Heb me er goed mee vermaakt en ben benieuwd hoeveel DLC hiervoor gaat komen.
- Keeper - Xbox | 4*
Leuke walking sim die het vooral moet hebben van het artwork. En dat zit goed in elkaar. Met wat kleine verrassingen vliegt de korte speelduur snel voorbij. Erg vermakelijk hoewel het wel wat vaag is op momenten.
Oudere games voor het eerst gespeeld:
- Indiana Jones and the Great Circle - Xbox | 4,5*
Geweldige game, heerlijk avontuur, leuke en mooie omgevingen en vooral heel erg typerend Indy. Bijzonder knap hoe ze dit zo voor elkaar gekregen hebben, Je zit echt naar naar de Harrison Ford Indy te kijken. Ik hoop zeker dat ze hier een vervolg op maken, want dit zijn de avonturen games die ik graag zie. De DLC wil ik komend jaar eens oppakken.
- Max Payne - Xbox | 4*
Erg toffe game en ik begrijp alle lovende woorden. Hoewel het zeker een oude game is, is deze wel goed oud geworden. Dat komt ook door het sterk uitgewerkte verhaal en setting. De remake heeft grote schoenen om te vullen.
- Max Payne 2: The Fall of Max Payne - Xbox | 4*
Het vervolg moest natuurlijk ook gespeeld worden en ook dit is weer een klassieker die alle lovende woorden verdiend. Deze doet een aantal dingen beter dan deel 1, vooral in gameplay. Maar mist in het verhaal weer wat impact. Echter ook weer een geweldige game.
- Road 96 - Xbox | 4*
Bijzondere game dit, lijkt op het begin vrij simpel maar openbaart op den duur toch best een bijzonder sterk opgezet verhaal en interacties. Lekker overdreven personages en sterke muziek maken dit geheel erg fijn. Zeker een aanrader wat mij betreft.
- Forza Horizon 2 - Xbox | 4*
Leuk om deze ook eens te spelen, mist wel wat afwisseling maar weet het racen goed te doen. Qua locatie niet zo exotisch als andere delen, maar wel erg mooi. Wel duidelijk een ouder deel uit de serie en sommige gemakken mis ik wel. Maar het was wel weer erg vermakelijk.
- The Expanse: A Telltale Series - Xbox | 3*
Vermakelijk voor de liefhebbers, maar in het genre zeker niet de top. Wel een leuk tussendoortje en het universum van The Expanse blijft wel erg gaaf.
- Slime Rancher - Xbox | 3*
Geinige ‘cozy’ game die makkelijk op te pakken is. Het is allemaal vooral relaxen, rustig aan doen en genieten. De vormgeving is erg vriendelijk en moeilijk wordt het nooit. Ik had iets meer farming verwacht, maar dat is hier echt minimaal.
Toch wel weer wat toffe games gespeeld dit jaar. Niet het beste jaar, maar dat komt ook door mijn eigen veranderde situatie en interesses. Voor komend jaar best wel wat games op de planning staan, maar eens zien of dat gaat lukken.
Games uit 2025:
- Doom: The Dark Ages - Xbox | 5*
Een nieuwe Doom betekend een nieuwe combatloop, nieuwe setting en vooral weer heel veel brute en over de top actie. En dat doet The Dark Ages als geen ander. Het is weer zo heerlijk over de top dat ik dit eigenlijk constant wel met een grijns zit te spelen. De serie blijft een heerlijke shooter en ik blijf me fascineren dat ze elke game toch weer zo anders weten te maken. Het is wel een stukje minder dan Eternal, maar dat komt vooral door mij voorkeur van die speelstijl en uitstraling. Wel past de relaxtere speelstijl van The Dark Ages beter bij mij. Maar het is opnieuw een van de beste shooters die er is.
- PowerWash Simulator 2 - Xbox | 4*
Meer van hetzelfde als deel 1, maar dan net wat fijner uitgewerkt. Er zitten een aantal fijne quality of life verbeteringen in die het nog net wat ontspannender maken. Ook zitten er weer een aantal leuke levels in. Fijn ook om dit in splitscreen te kunnen spelen. Heb me er goed mee vermaakt en ben benieuwd hoeveel DLC hiervoor gaat komen.
- Keeper - Xbox | 4*
Leuke walking sim die het vooral moet hebben van het artwork. En dat zit goed in elkaar. Met wat kleine verrassingen vliegt de korte speelduur snel voorbij. Erg vermakelijk hoewel het wel wat vaag is op momenten.
Oudere games voor het eerst gespeeld:
- Indiana Jones and the Great Circle - Xbox | 4,5*
Geweldige game, heerlijk avontuur, leuke en mooie omgevingen en vooral heel erg typerend Indy. Bijzonder knap hoe ze dit zo voor elkaar gekregen hebben, Je zit echt naar naar de Harrison Ford Indy te kijken. Ik hoop zeker dat ze hier een vervolg op maken, want dit zijn de avonturen games die ik graag zie. De DLC wil ik komend jaar eens oppakken.
- Max Payne - Xbox | 4*
Erg toffe game en ik begrijp alle lovende woorden. Hoewel het zeker een oude game is, is deze wel goed oud geworden. Dat komt ook door het sterk uitgewerkte verhaal en setting. De remake heeft grote schoenen om te vullen.
- Max Payne 2: The Fall of Max Payne - Xbox | 4*
Het vervolg moest natuurlijk ook gespeeld worden en ook dit is weer een klassieker die alle lovende woorden verdiend. Deze doet een aantal dingen beter dan deel 1, vooral in gameplay. Maar mist in het verhaal weer wat impact. Echter ook weer een geweldige game.
- Road 96 - Xbox | 4*
Bijzondere game dit, lijkt op het begin vrij simpel maar openbaart op den duur toch best een bijzonder sterk opgezet verhaal en interacties. Lekker overdreven personages en sterke muziek maken dit geheel erg fijn. Zeker een aanrader wat mij betreft.
- Forza Horizon 2 - Xbox | 4*
Leuk om deze ook eens te spelen, mist wel wat afwisseling maar weet het racen goed te doen. Qua locatie niet zo exotisch als andere delen, maar wel erg mooi. Wel duidelijk een ouder deel uit de serie en sommige gemakken mis ik wel. Maar het was wel weer erg vermakelijk.
- The Expanse: A Telltale Series - Xbox | 3*
Vermakelijk voor de liefhebbers, maar in het genre zeker niet de top. Wel een leuk tussendoortje en het universum van The Expanse blijft wel erg gaaf.
- Slime Rancher - Xbox | 3*
Geinige ‘cozy’ game die makkelijk op te pakken is. Het is allemaal vooral relaxen, rustig aan doen en genieten. De vormgeving is erg vriendelijk en moeilijk wordt het nooit. Ik had iets meer farming verwacht, maar dat is hier echt minimaal.
Toch wel weer wat toffe games gespeeld dit jaar. Niet het beste jaar, maar dat komt ook door mijn eigen veranderde situatie en interesses. Voor komend jaar best wel wat games op de planning staan, maar eens zien of dat gaat lukken.
1
geplaatst: 30 december 2025, 20:18 uur
Verdoome. Heeft er toch nog iemand deze op zijn lijstje gezet. Nu moet ik andere nieuwjaarsgrap verzinnen

1
geplaatst: 4 januari, 13:02 uur
Net terug van vakantie, zal van de week even de gedachten berusten op een eindlijstje.
7
geplaatst: 5 januari, 13:29 uur
Nou hier gaan we dan, aantal games ben ik nog mee bezig, derhalve een voorlopige top 10 en vermoedelijk eindlijstje 
1. Hollow Knight: Silksong 4,5*
Absoluut GOTY voor mij. Geniaal!!
2. Ghost of Yotei 4,0 *
Doorheen gevlogen, zo mooi en entertainment ten top
3. Lies of P: Overture 4,0 *
Nog beter dan de base game en die was al top
4. COD BO7 3,5 *
Blijft toch my guilty pleasure. Speel hem veel (Online MP) en geniet ervan.
5. Mario Kart World 3,5 *
Zeker niet de beste en aardig wat op aan te merken. Maar de kwaliteit staat als een huis.
6. Ninja Gaiden: Ragebound 3,5*
Heerlijke 2d side scroller
7. Kirby and the Forgotten Land - Switch 2 Edition + Star-Crossed World 3,5 *
Laten liggen op de Switch. Gelukkig maar, want de upgrade was het meer dan waard.
8. Assassin's Creed Shadows 3,0 *
Was niet heel best, maar toch aardig wat uren inzitten, dus dat zegt ook wel wat mbt plezier dat ik erin had.
9. Fast Fussion 3,0 *
Verrassend goede racer voor een budgetgame.
10. Sonic Racing: CrossWorlds 3,0 *
Absoluut de mindere (kart) racer game in dit lijstje, maar ondanks dat wel geinig om zo nu en dan op te starten
Buiten de boot vallen dan:
Super Mario Party Jamboree: Switch 2 Edition + Jamboree TV 2,5
Doom: The Dark Ages 2,5
Donkey Kong Bananza 2,5
Nintendo Switch Welcome Tour 2,5
Two Point Museum 3,0
EA Sports FC26 3,0
Nog aan het spelen:
Metroid Prime 4: Beyond
Schat in dat deze mijn nummer 3 word
Terminator 2D: No Fate
Deze is ook echt dope, maar top 10 waardig......twijfel.
Marvel Cosmic Invasion
Deze is fun, maar voor mij niet top 10 waardig
Shinobi: Art of Vengeance
Deze zal ook ergens in het midden eindigen
Dus mijn uiteindelijk top10 schat ik op deze wijze in:
2. Ghost of Yotei 4,0 *
3. Metroid Prime 4 Beyond (4,0*)
4. Lies of P: Overture 4,0 *
5. COD BO7 3,5 *
6. Mario Kart World 3,5 *
7. Shinobi: Art of Vengeance (3,5*)
8. Ninja Gaiden: Ragebound 3,5*
9. Kirby and the Forgotten Land - Switch 2 Edition + Star-Crossed World 3,5 *
10. Assassin's Creed Shadows 3,0 *
Absoluut een mooi gamejaar. Dat blijkt alleen al dat ik nog bezig ben met een aantal spellen. Het jaar had voor mij te veel te bieden en dat gebeurd me niet vaak.

Absoluut GOTY voor mij. Geniaal!!
2. Ghost of Yotei 4,0 *
Doorheen gevlogen, zo mooi en entertainment ten top
3. Lies of P: Overture 4,0 *
Nog beter dan de base game en die was al top
4. COD BO7 3,5 *
Blijft toch my guilty pleasure. Speel hem veel (Online MP) en geniet ervan.
5. Mario Kart World 3,5 *
Zeker niet de beste en aardig wat op aan te merken. Maar de kwaliteit staat als een huis.
6. Ninja Gaiden: Ragebound 3,5*
Heerlijke 2d side scroller
7. Kirby and the Forgotten Land - Switch 2 Edition + Star-Crossed World 3,5 *
Laten liggen op de Switch. Gelukkig maar, want de upgrade was het meer dan waard.
8. Assassin's Creed Shadows 3,0 *
Was niet heel best, maar toch aardig wat uren inzitten, dus dat zegt ook wel wat mbt plezier dat ik erin had.
9. Fast Fussion 3,0 *
Verrassend goede racer voor een budgetgame.
10. Sonic Racing: CrossWorlds 3,0 *
Absoluut de mindere (kart) racer game in dit lijstje, maar ondanks dat wel geinig om zo nu en dan op te starten
Buiten de boot vallen dan:
Super Mario Party Jamboree: Switch 2 Edition + Jamboree TV 2,5
Doom: The Dark Ages 2,5
Donkey Kong Bananza 2,5
Nintendo Switch Welcome Tour 2,5
Two Point Museum 3,0
EA Sports FC26 3,0
Nog aan het spelen:
Metroid Prime 4: Beyond
Schat in dat deze mijn nummer 3 word
Terminator 2D: No Fate
Deze is ook echt dope, maar top 10 waardig......twijfel.
Marvel Cosmic Invasion
Deze is fun, maar voor mij niet top 10 waardig
Shinobi: Art of Vengeance
Deze zal ook ergens in het midden eindigen
Dus mijn uiteindelijk top10 schat ik op deze wijze in:
2. Ghost of Yotei 4,0 *
3. Metroid Prime 4 Beyond (4,0*)
4. Lies of P: Overture 4,0 *
5. COD BO7 3,5 *
6. Mario Kart World 3,5 *
7. Shinobi: Art of Vengeance (3,5*)
8. Ninja Gaiden: Ragebound 3,5*
9. Kirby and the Forgotten Land - Switch 2 Edition + Star-Crossed World 3,5 *
10. Assassin's Creed Shadows 3,0 *
Absoluut een mooi gamejaar. Dat blijkt alleen al dat ik nog bezig ben met een aantal spellen. Het jaar had voor mij te veel te bieden en dat gebeurd me niet vaak.
7
geplaatst: 5 januari, 21:38 uur
En hierbij, laat als altijd, ook een overzicht met mijn game jaar 2025:
Ik heb weer een solide 510 uur aan gaming kunnen besteden met de meeste tijd op de PS5 (260u) maar ook behoorlijk wat op de Switch (111u), de Switch2 (56u) en de PS4 (50u).
Zoals altijd heb ik het grootste deel van mijn tijd RPG's gestoken (253u) gevolgd door Strategy-games en Shmups.
In totaal heb ik in 2025 "slechts" 72 games gespeeld waarvan ik er 12 ook daadwerkelijk heb uitgespeeld.
Mijn favorieten van 2025:
1. Clair Obscur: Expedition 33 (PS5)
2. The Hundred Line: Defense Academy (SWI)*
3. Donkey Kong Bananza (SWI2)
4. Dispatch (PS5)
5. Monster Train 2 (SWI)
6. Ball X Pit (SWI2)
7. The Alters (PS5)*
8. Fantasy Life i (PS5)
9. Blue Prince (PS5)*
10. Fatal Fury: City of Wolves (PS4)*
Mijn favorieten van games verschenen vóór 2025:
1. Yakuza Kiwami 2 (PS4)
2. Metaphor: Re Fantazio (PS5)
3. Indiana Jones and the Great Circle (XBsX)
4. Animal Well (PS5)
5. Paper Mario: The Thousand-Year Door (SWI)
6. Baldur's Gate III (PS5)*
7. Monster Train (SWI)
8. The Making of Karateka (PS5)*
9. Horizon Chase 2 (SWI)*
10. Emio - The Smiling Man (SWI)
(* heb ik nog niet uitgespeeld, maar ik vind dat ik genoeg ervan gespeeld heb om een voldoende zicht erop te hebben)
Ik heb weer een solide 510 uur aan gaming kunnen besteden met de meeste tijd op de PS5 (260u) maar ook behoorlijk wat op de Switch (111u), de Switch2 (56u) en de PS4 (50u).
Zoals altijd heb ik het grootste deel van mijn tijd RPG's gestoken (253u) gevolgd door Strategy-games en Shmups.
In totaal heb ik in 2025 "slechts" 72 games gespeeld waarvan ik er 12 ook daadwerkelijk heb uitgespeeld.
Mijn favorieten van 2025:
1. Clair Obscur: Expedition 33 (PS5)
2. The Hundred Line: Defense Academy (SWI)*
3. Donkey Kong Bananza (SWI2)
4. Dispatch (PS5)
5. Monster Train 2 (SWI)
6. Ball X Pit (SWI2)
7. The Alters (PS5)*
8. Fantasy Life i (PS5)
9. Blue Prince (PS5)*
10. Fatal Fury: City of Wolves (PS4)*
Mijn favorieten van games verschenen vóór 2025:
1. Yakuza Kiwami 2 (PS4)
2. Metaphor: Re Fantazio (PS5)
3. Indiana Jones and the Great Circle (XBsX)
4. Animal Well (PS5)
5. Paper Mario: The Thousand-Year Door (SWI)
6. Baldur's Gate III (PS5)*
7. Monster Train (SWI)
8. The Making of Karateka (PS5)*
9. Horizon Chase 2 (SWI)*
10. Emio - The Smiling Man (SWI)
(* heb ik nog niet uitgespeeld, maar ik vind dat ik genoeg ervan gespeeld heb om een voldoende zicht erop te hebben)
1
geplaatst: 5 januari, 21:47 uur
Grovonion schreef:
8. Fantasy Life i (PS5)
8. Fantasy Life i (PS5)
Damn. Dat was ook een potentiele kanshebber voor mijn lijst. Ondanks dat ik hem erg goed vond heb ik er maar een uur of 10 (?) inzitten. Gekocht op release. Meerdere uren gespeeld (was toen catsitten tijdens de warme zomer) en bij terugkomst weken niets meer aangeraakt. Ook eentje waar ik echt verder mee wil gaan.
1
geplaatst: 5 januari, 22:26 uur
Snap. Ik heb dan wel geen Evercade en ben ook niet van plan er een te kopen (ondanks dat ik het erg cool vind) - maar ik ben er na het lezen hiervan pas achter gekomen dat er ook fysieke Neo Geo collecties zijn op de Switch. Tot nog toe 4 van ieder 10 games en er zouden er 6 gepland staan (?). Wel 50€ het stuk maar ik zou haast die dingen for collector's sake nog in huis halen ook. Ondanks dat ik een heel deel van de games al digitaal heb. De Neo Geo blijft echt een geweldig platform.
1
geplaatst: 6 januari, 09:59 uur
Over die Neo Geo collecties voor de Switch heb ik ook al wel eens lopen nadenken. Die zijn wel heel tof. Tegelijkertijd wordt het ook wel weer een duur geintje als je ze allemaal wil gaan verzamelen.
1
geplaatst: 6 januari, 14:26 uur
theo79 schreef:
Over die Neo Geo collecties voor de Switch heb ik ook al wel eens lopen nadenken. Die zijn wel heel tof. Tegelijkertijd wordt het ook wel weer een duur geintje als je ze allemaal wil gaan verzamelen.
Duur geintje inderdaad. Zeker als er om de paar weken aanbiedingen zijn om de games voor 3.49 te scoren in de Eshop. Maar de Neo Geo is wel altijd 'speciaal' gebleven in mijn ogen. Alleen al om het groot aantal geweldige fighters en shoot 'm ups.
1
geplaatst: 6 januari, 15:13 uur
Sinner
Voor mij is Neo Geo ook heel speciaal en dat zal het ook altijd blijven. Vroeger veel op Neo Geo kasten gespeeld. Je zag ze toen vaak in snackbars staan. Games die ik toen veel gespeeld heb zijn bijvoorbeeld Art of Fighting, Soccer Brawl, Super Side Kicks en Ninja Commando. Later toen ik een een Snes kreeg kon ik ook de Fatal Fury en World Heroes games spelen. Uiteraard waren die niet zo goed en mooi als op de Neo Geo, maar het was wel heel tof die games thuis te kunnen spelen. Je zou er haast emotioneel van worden als je aan die tijd terugdenkt.
Wat hebben Capcom en Snk ons toch een mooi stukje jeugd gegeven!
Voor mij is Neo Geo ook heel speciaal en dat zal het ook altijd blijven. Vroeger veel op Neo Geo kasten gespeeld. Je zag ze toen vaak in snackbars staan. Games die ik toen veel gespeeld heb zijn bijvoorbeeld Art of Fighting, Soccer Brawl, Super Side Kicks en Ninja Commando. Later toen ik een een Snes kreeg kon ik ook de Fatal Fury en World Heroes games spelen. Uiteraard waren die niet zo goed en mooi als op de Neo Geo, maar het was wel heel tof die games thuis te kunnen spelen. Je zou er haast emotioneel van worden als je aan die tijd terugdenkt.
1
geplaatst: 6 januari, 15:21 uur
theo79 schreef:
Inderdaad. Arcade kasten en bij ons kon je in de videotheek op de Neo Geo spelen tegen een een kleine vergoeding voor een uurtje. (aangezien het ding zodanig duur was dat niemand het ook echt in huis had). Geweldig dat het kon! En geweldig dat je die klassiekers nu ook nog kan spelen en ze gewoon ook nog de tand des tijds hebben doorstaan. En dat is niet gewoon nostalgie die spreekt - het is iets dat ik merk als ik bijvoorbeeld vrienden over de vloer heb die een jaar of 10-15 jonger zijn en die bijvoorbeeld een Samurai Shodown, Last Blade of King of Fighters spelen en ze zelf net zo hoog inschatten als sommige moderne games. En mensen destijds maar roepen dat het 'maar voor heel even was en je er wel zou uitgroeien'. Blijkbaar niet dus - en blijkbaar zijn er toch ook nog heel wat mensen die de periode niet bewust hebben meegemaakt die het geweldig vinden. Alleen maar mooi.
1
geplaatst: 6 januari, 20:36 uur
Sinner
Dat moet inderdaad fantastisch zijn geweest als je vroeger de mogelijkheid had om op de Neo Geo Aes te hebben kunnen spelen! En inderdaad veel Neo Geo games hebben de tand des tijds goed doorstaan. Sterker nog ik ben bijvoorbeeld helemaal niet zo van de voetbalgames van tegenwoordig, maar Neo Geo games zoals Soccer Brawl en Super Sidekicks vervelen mij nooit.
Trouwens sinds enkele jaren heb ik ook een Aes console in huis. Vroeger was het inderdaad niet te betalen maar nu had ik wel de mogelijkheid om een console met enkele niet al te dure games erbij te kopen. In principe speel ik er nooit op maar het is natuurlijk wel een fantastisch apparaat om in de verzameling te hebben. Overigens is de Neo Geo Pocket ook een aanrader om te hebben. Daar zijn een aantal fantastische fighting games voor verkrijgbaar.
Dat moet inderdaad fantastisch zijn geweest als je vroeger de mogelijkheid had om op de Neo Geo Aes te hebben kunnen spelen! En inderdaad veel Neo Geo games hebben de tand des tijds goed doorstaan. Sterker nog ik ben bijvoorbeeld helemaal niet zo van de voetbalgames van tegenwoordig, maar Neo Geo games zoals Soccer Brawl en Super Sidekicks vervelen mij nooit.
Trouwens sinds enkele jaren heb ik ook een Aes console in huis. Vroeger was het inderdaad niet te betalen maar nu had ik wel de mogelijkheid om een console met enkele niet al te dure games erbij te kopen. In principe speel ik er nooit op maar het is natuurlijk wel een fantastisch apparaat om in de verzameling te hebben. Overigens is de Neo Geo Pocket ook een aanrader om te hebben. Daar zijn een aantal fantastische fighting games voor verkrijgbaar.
1
geplaatst: 7 januari, 00:47 uur
theo79 schreef:
Overigens is de Neo Geo Pocket ook een aanrader om te hebben. Daar zijn een aantal fantastische fighting games voor verkrijgbaar.
Overigens is de Neo Geo Pocket ook een aanrader om te hebben. Daar zijn een aantal fantastische fighting games voor verkrijgbaar.
Ook die skip ik helaas. Mijn plek en mijn budget is al redelijk beperkt. En ik geef toch al vrij veel uit aan gaming hiervan. Maar de twee collecties die op de Switch zijn verschenen hiervan wil ik wel nog in huis halen. Liefst fysiek. Digitaal als ik geen keuze heb.
De enige aankopen qua consoles die er de komende 2 jaar op de planning staan zijn de C64 Ultimate, de A1200 en de Switch 2 wellicht. Daar wil ik gerust nog wel een plekje voor maken.
10
geplaatst: 7 januari, 10:11 uur
Ik was bijna twee weken ziek, dus een lijst maken stond niet heel hoog op de agenda. Bij deze dan alsnog.
Top games uitgekomen in 2025
1. Clair Obscur: Expedition 33 (2025) (5*) - PS5
2. Monster Hunter Wilds (2025) (4,5*) - PS5
3. Gears of War: Reloaded (2025) (4,5*) - PS5
4. FAST Fusion (2025) (4*) - Switch 2
Top games gespeeld in 2025
1. Clair Obscur: Expedition 33 (2025) (5*) - PS5
2. Binary Domain (2012) (4,5*) - Xbox 360
3. Sonic X Shadow Generations (2024) (4,5*) - Xbox Series X
4. Monster Hunter Wilds (2025) (4,5*) - PS5
5. Gears of War: Reloaded (2025) (4,5*) - PS5
6. Cyberpunk 2077: Phantom Liberty (2023) (4,5*) - Xbox Series X