menu

Games / Toplijsten en favorieten / Welke games van 2024 kijk je het meest naar uit?

zoeken in:
Het Steam Endless Replayability Fest heeft best wel wat aardige games in de voorbeschouwing, dit youtube filmpje pikt er 10 uit, waarvan Sandwalkers, Wild Bastards, Nova Roma en Menace me het meest interessant lijken.

Upcoming Indie Games from the Endless Replayability Fest 2024

Nou...vandaag de demo van Mullet Madjack gespeeld. Ook maar op de lijst gezet.

Save 10% on MULLET MADJACK on Steam

Kijk uit naar The Precinct.

Precinct en Withering Rooms staan inderdaad ook beiden op mijn lijstje nu.

Nou weer zo'n upcoming retro JRPG lijstje voor de liefhebbers waar je als fan gegarandeerd gaat van watertanden:

Upcoming JRPG Previews.

Je raakt daadwerkelijk nooit uitgespeeld.

Gewoon uit nieuwschierigheid.

Ben ik de enige persoon die bij deze game een soort Kingdoms of Amalur gevoel krijg? Maar dan online.

Legacy Steel and Sorcery

Wtf...26 nieuwe Indie games komende week en ik kan er zo 20 van op mijn wishlist zetten.

I Dream of Indie Games

Vladik Brutal

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb de hele trailer lang zitten grinniken. Lekker foute boel. Lekker ouderwets aanvoelende shooter. Lekker deze week op PC.

Warhammer 40,000: Speed Freeks

Warhammer 40K Karting. Of eerder Carmaggedon of dergelijks. Ik denk dat we nou echt wel ieder genre gehad hebben die je kan gebruiken in het 40k universum buiten een Cozy game...

Maar het is Free to Play DUS....vanavond even installeren en uitproberen.

Edit: het is dus eerder een soort Twisted Metal e.d / Deathmatch game. Maar best leuk om te doen.

Nog drie voor mijn persoonlijke lijstje...

Een nieuwe Heroes of Might and Magic:

Ubisoft is resurrecting Heroes of Might & Magic for the series' 30th anniversary

En een nieuwe Dark PIctures game:

Directive 8020 is a notable upgrade to the Dark Pictures Anthology's formula

En obviously :

Borderlands 4

Ook al ben ik nog steeds niet klaar met deel 3 en de Tiny Tina spin-off. Het blijft een van mijn favoriete shooters.

Nog eentje die er toch nog bijzonder knap uitziet (jrpg)

Threads of Time trailer

Je houd het letterlijk niet meer bij tegenwoordig.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.