menu

Games / Toplijsten en favorieten / Welke games van 2021 kijk je het meest naar uit?

zoeken in:
avatar van Mithrandir
Welke game ik echt naar uitkijk, de game moet 1 dezer dagen verschijnen via de Blizzard app: Diablo II Remake!



avatar van Sinner
Diablo 2 ik ook, hoewel dat een Switch aankoop zal worden. Als hij net zo goed speelt als de port van 3 dan is het een geheide hit. En aankoop.

avatar van Mithrandir
Ja Sinner is wel tof dat Diablo II ook op de consoles uitkomt, maar ik ga toch voor 'm op de pc te spelen. Weet niet of de geweldige mods die er voor de originele Diablo II zijn, toegelaten gaan worden, zoja dan zal deze Remake de oude diablo van de pc afgooien, die er altijd sinds 2000 op mijn pc's gestaan heeft...al zal ik wel de befaamde Median XL mod gaan missen.

avatar van Sinner
Oh van mij mag dat. Mods blijven het voordeel van de PC. Ik bedoel alleen maar - ik was verrast hoe aangenaam het speelde op een Switch en Console met controller ipv muis. Dat had ik van tevoren nooit gedacht aangezien ik ook sinds deel 1 idd al op de PC speel. Bij een RTS is dat nooit gelukt maar hier heeft Blizzard (bij 3) erg hun best gedaan. En met 2 spelers op 1 tv couch co-op of gewoon buiten of boven spelen heeft voor mij dus erg zijn charmes. Dus is 2 net zo'n goede port dan ben ik er meteen voor te vinden.

avatar van Sinner
Eentje waar ik nog niet eens van gehoord heb maar na het zien van de trailer wel erg benieuwd naar ben. Ja - het is weer een beetje een retro-shooter - maar wel ala Blood dit keer - wat me toch al heel erg bevalt.

Forgive Me Father - Game Announcement Trailer [Retro FPS]

Gast
geplaatst: vandaag om 11:01 uur

geplaatst: vandaag om 11:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.