menu

Games / Toplijsten en favorieten / Welke games uit 2018 zou je nog graag spelen?

zoeken in:
avatar van Sinner
Een vraag die ik me eigenlijk al een weekje stelde - aangezien de eindejaarslijsten er al weer doorheen zitten. Ik heb de titel ook netjes ingekort want oorspronkelijk ging het topic niet zo heel kort maar wel duidelijk heten 'Welke games uit 2018 zou je nog graag spelen maar ben je vanwege diverse redenen helemaal niet aan toegekomen'. Het blijf me namelijk opvallen hoeveel mensen uit mijn omgeving relatief weinig games uit 2018 gespeeld hebben maar wel bijzonder veel nog 'in de wacht' of op een wenslijstje hebben geparkeerd staan.

Die van mij zijn - (en met stip bovenaan - daar hoef je niet zo heel lang over te denken):

1. Red Dead Redemption 2
2. Far Cry 5
3. Vampyre
4. Unavowed
5. PIllars of Eternity 2
6. Frostpunk
7. Moonlighter
8. Battletech
9. Ultimate Mario Smash
10. God of War
--------------------------------------
Soul Calibur 6
Forza Horizon 4
Ni No Kuni 2
Valkyrie Chonicles 4

...in het kort dan. Nou heb ik dan natuurlijk geen PS4 en Switch dus vallen automatisch 2 games af. Maar de rest is vrij simpel in huis te halen (zeker de Indie games). Overigens zie ik me op relatief korte termijn Vampyr en Far Cry 5 wel ergens oppikken aangezien je die toch vrij vaak voor een euro of 20-25 wel in de schappen tegenkomt. (relatief korte termijn - lees 1-3 maanden).

Momenteel zit ik echter nog volop in Assassins Creed Odyssey. Maar 2018 had toch echt wel een paar erg goede games die ik me helaas niet heb kunnen aanschaffen tot op heden maar die wel vrij hoog op het hele lijstjesgebeuren staan.

All Seeing Fish
Ik heb nog steeds Shadow of the Tomb Raider liggen dat is de enige titel die aan mijn eisen voldoet, maar ik heb het gewoon te druk om te gamen, en als ik het niet druk heb heb ik geen zin om te gamen

avatar van Sinner
Oh right... Shadow of the Tomb Raider is er nog eentje, maar Rise of the Tomb Raider heb ik ook nog niet gespeeld. Overigens mag ik Detroit en Deliverance Kingdom Come ook nog toevoegen aan mijn lijstje.


avatar van Sinner
Oops. En daar staat er dus weer eentje die ik vergeten ben. Call of Cthulhu. Nog eentje die ik eigenlijk met stip op mijn wishlist mag plaatsen. Het is er ook eentje die grotendeels over het hoofd lijkt zijn gezien door de grote massa - maar de hele Lovecraft / Cthulhu lore / mythos maakt de game weer net heel aantrekkelijk voor mij persoonlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:52 uur

geplaatst: vandaag om 02:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.