Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2016
zoeken in:
0
geplaatst: 1 januari 2017, 18:03 uur
Meesten steken ook steeds meer tijd in multiplayers natuurlijk; veel kennissen en collega's die dit jaar enkel Overwatch, Battlefield 1 en/of Pokemon: GO gespeeld hebben maar daar immens veel tijd in hebben gestoken. Dat dergelijke spellen mij al snel vervelen en ik redelijk wat indie-titels speel is dan ook de reden dat ik altijd wel aan tien titels kom.
0
geplaatst: 1 januari 2017, 19:34 uur
Dat MP'S als Overwatch en Heartstone bvb inderdaad (nog altijd) heel fanatiek worden gespeeld merk ik ook ja. Ik doe ook nog dagelijks wel een potje van het tweede dat vaak nogal uitloopt.
Maar ik heb ook echt wel de indruk dat veel mensen echt (of eindelijk) in hun gigantische backlogs duiken en veel wat oudere games gespeeld of herspeeld worden. En dat de interesse voor de zoveelste A+++ sequel of reboot er gewoon niet is. (dit is ook bij mij wel het geval)
En ja...de Indie titels beleven de laatste jaren echt wel een glorie periode. Blijven ook voor mij gewoon de meest interessante titels.
Maar ik heb ook echt wel de indruk dat veel mensen echt (of eindelijk) in hun gigantische backlogs duiken en veel wat oudere games gespeeld of herspeeld worden. En dat de interesse voor de zoveelste A+++ sequel of reboot er gewoon niet is. (dit is ook bij mij wel het geval)
En ja...de Indie titels beleven de laatste jaren echt wel een glorie periode. Blijven ook voor mij gewoon de meest interessante titels.
0
geplaatst: 15 januari 2017, 18:30 uur
Grovonion schreef:
- Ik heb in totaal 67 verschillende games gespeeld, op 11 verschillende platformen
- Ik heb in totaal 67 verschillende games gespeeld, op 11 verschillende platformen
Toch uit nieuwschierigheid - post eens een top 10-15 van meest-gespeelde games met het aantal uren? Ik ben naar goed voorbeeld (en voor de lol) ook eens mijn uren en games aan het bijhouden. Eens kijken waar ik me eind van het jaar het meest aan bezondigd heb.
1
geplaatst: 15 januari 2017, 19:14 uur
Top 10:
The Witcher III: Wild Hunt 124,25
Picross e6 50,5
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime 17,75
Fire Emblem: Fates Limited Edition 17,5
Rhythm Paradise Megamix 17
Threes! 12,75
Song of the Deep 12,5
Table Top Racing: World Tour 11,5
BOXBOXBOY! 11,5
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 11,25
The Witcher III: Wild Hunt 124,25
Picross e6 50,5
Dragon Quest Heroes: Rocket Slime 17,75
Fire Emblem: Fates Limited Edition 17,5
Rhythm Paradise Megamix 17
Threes! 12,75
Song of the Deep 12,5
Table Top Racing: World Tour 11,5
BOXBOXBOY! 11,5
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 11,25
0
MikeMannuh
geplaatst: 17 januari 2017, 00:53 uur
1. The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine / GOTY edition
2. Hitman
3. Dark Souls 3
4. Deus Ex: Mankind Divided
5. Killer Instinct - Season 3
6. Batman - The Telltale Series
7. DOOM
8. Titanfall 2
9. Dishonored 2
10. Battlefield 1
2. Hitman
3. Dark Souls 3
4. Deus Ex: Mankind Divided
5. Killer Instinct - Season 3
6. Batman - The Telltale Series
7. DOOM
8. Titanfall 2
9. Dishonored 2
10. Battlefield 1
0
geplaatst: 17 januari 2017, 07:56 uur
Wow, MikeMannuh, jij hebt zo goed als alle AAA titels van 2016 gespeeld. Chapeau!
0
geplaatst: 17 januari 2017, 17:27 uur
Bij Games > Toplijsten en favorieten > Top 10 van 2015:
Mijn lijst bestaat uit games en uitbreidingen die ook echt in 2016 zijn uitgekomen. Heel toevallig zijn dit er precies tien.
01. The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine
02. Gears of War 4
03. Forza Horizon 3
04. Deus Ex: Mankind Divided
05. Dark Souls III
06. Doom
07. Call of Duty: Infinite Warfare
08. Call of Duty 4: Modern Warfare Remasterd
09. Dark Souls III: Ashes of Ariandel
10. Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
Mijn lijst bestaat uit games en uitbreidingen die ook echt in 2016 zijn uitgekomen. Heel toevallig zijn dit er precies tien.
01. The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine
02. Gears of War 4
03. Forza Horizon 3
04. Deus Ex: Mankind Divided
05. Dark Souls III
06. Doom
07. Call of Duty: Infinite Warfare
08. Call of Duty 4: Modern Warfare Remasterd
09. Dark Souls III: Ashes of Ariandel
10. Deus Ex: Mankind Divided - System Rift
0
geplaatst: 17 januari 2017, 17:47 uur
Nou ja...dan mis je er toch een hoop. Watchdogs 2, Mafia 3, Overwatch, Uncharted 4, Final Fantasy XV, Last Guardian, Forza Horizon 3, The Division, Far Cry Primal, Street Fighter V, Gears of War 4....
Ik bedoel maar. De lijst van AAA titels is echt wel langer dan een handvol. En ik mis er vast nog wel een paar denk ik zo.
0
MikeMannuh
geplaatst: 17 januari 2017, 18:14 uur
Haha ik mis er inderdaad nog een paar. Mafia 3 heb ik wel al uit, maar vond ik toch erg matig. Misschien dat deze enigszins gelijk staat met BF1.
Forza Horizon 3 gaat er ook nog komen en had waarschijnlijk een redelijk hoge notering in deze lijst behaald, maar ik ben nog steeds bezig aan de Forza Motorsport 6 grind . Far Cry Primal twijfel ik al een hele tijd over. FFXV gaat er ook vast komen. GoW4 ook overwogen maar geen zin in de multiplayer grind. Watch Dogs 2 misschien als ie in de bargain bin ligt. The Division meh... Overwatch ziet er wel leuk uit, maar ik ben even uitgeshooterd geloof ik.
Verder heb ik geen PS4 dus geen Last Guardian, Uncharted 4 of SF5 voor mij... al ben ik daar niet zo rouwig om. En ik mis natuurlijk de ultieme hit... No Man's Sky
Forza Horizon 3 gaat er ook nog komen en had waarschijnlijk een redelijk hoge notering in deze lijst behaald, maar ik ben nog steeds bezig aan de Forza Motorsport 6 grind . Far Cry Primal twijfel ik al een hele tijd over. FFXV gaat er ook vast komen. GoW4 ook overwogen maar geen zin in de multiplayer grind. Watch Dogs 2 misschien als ie in de bargain bin ligt. The Division meh... Overwatch ziet er wel leuk uit, maar ik ben even uitgeshooterd geloof ik.
Verder heb ik geen PS4 dus geen Last Guardian, Uncharted 4 of SF5 voor mij... al ben ik daar niet zo rouwig om. En ik mis natuurlijk de ultieme hit... No Man's Sky
0
geplaatst: 17 januari 2017, 18:21 uur
MikeMannuh schreef:
En ik mis natuurlijk de ultieme hit... No Man's Sky
En ik mis natuurlijk de ultieme hit... No Man's Sky
Ja ik ook. Ik wacht vol spanning op een eventuele Steam sale waar ik hem voor een euro of 5 kan opvissen. En moet je dan zien dat ik er waarschijnlijk tegen alle verwachtingen in (of gebrek aan) best plezier aan beleef
* denotes required fields.