menu

Games / Toplijsten en favorieten / De 'Tales of' serie

zoeken in:
Voor diegenen die ze gespeeld hebben ben ik benieuwd hoe de toplijstjes eruit zouden zien. Ik heb zelf tot nog toe alleen Tales of Vesperia uitgespeeld, ook al liggen alle Ps3 games in mijn kast, maar ik vind het een zwaar onderschatte reeks die de laatste jaren Final Fantasy of Dragon Quest het nakijken geeft.

Winkelwagentje (moderator)
Tot nu toe alleen Graces F en Xillia uitgespeeld. Dan wint Graces F het, met name door het 'title' -systeem, item fusion en sterke verhaallijn en chars.

Xillia pas enkele weken terug uitgespeeld, nadat ik m voor een lange poos heb laten liggen. Het battlesysteem is wel interessant (ondanks één van de slechtste final bossfights), en het verhaal trekt zeker in de tweede helft van de game wel iets aan. Maar exploratie is toch wel erg beperkt. En de gameplay mechanics zijn allemaal net iets minder dan in Graces. Maar ik heb goede hoop voor Xillia 2. Storyline trailers zien er lekker uit.

Ik baal er nog altijd van dat Vesperia in het Westen een xbox exclusive is. Heb al eens overwogen om voor die game een 360 in huis te halen - maar naarmate andere 'interessante exclusives' wel de overstap naar PS3 maakte (Sine Mora, Deadly Premonition, e.d.) is er steeds minder reden voor...

Spijtig, want de game staat nog altijd hoog op m'n wishlist.

Tales of Xillia 2 en Tales of Hearts R haal ik dit jaar zeker nog!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:05 uur

geplaatst: vandaag om 16:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.