Games / Toplijsten en favorieten / Flop 10
zoeken in:
0
geplaatst: 17 mei 2010, 14:10 uur
Wat kwam ik toch telkens gevat uit de hoek he
Was inderdaad een harde discussie. Op een dag zal deze legende terugkeren
Was inderdaad een harde discussie. Op een dag zal deze legende terugkeren
0
geplaatst: 17 mei 2010, 15:31 uur
Vind de Flop 10 van Awake trouwens het zwakst. Zou zo iemand anders zijn top 10 beste games kunnen zijn.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 15:31 uur
Dat is niks minder dan geniaal. Maar nu stoppen anders worden we gebant..
0
geplaatst: 17 mei 2010, 15:59 uur
kaholiic schreef:
Vind de Flop 10 van Awake trouwens het zwakst. Zou zo iemand anders zijn top 10 beste games kunnen zijn.
Vind de Flop 10 van Awake trouwens het zwakst. Zou zo iemand anders zijn top 10 beste games kunnen zijn.
Dus je vindt hem eigenlijk het best
Het zijn echt waardeloze spellen voor mij, geen spellen waar ik met een warm gevoel aan terugdenk, laat staan heb uitgespeeld (alleen Uncharted helaas). Terwijl Uncharted 2 mij allerminst tegenviel (4*)
Edit: O ja, heb Dead Space ook nog uitgespeeld, nadat ik 36 x in slaap was gevallen vanwege de herhaling. Leek wel alsof ik 10 x hetzelfde level aan het spelen was....
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:23 uur
Niet uitgespeeld. Heb bij 2 verschillende vrienden wat levels doorgespeeld. Is totaal niet mijn soort spel, irriteerde me aan de onoverzichtelijkheid, besturing en nog wat zaken.
Nu hou ik sowieso niet van hack n' slash. Heb hem dan ook niet gekocht, noch een beoordeling op deze site gegeven. Zou een beetje flauw zijn. Kan me echter wel voorstellen dat mensen hard gaan op zulk soort spellen, maar ik ben denk ik te oud voor de snelheid en nutteloze bruutheid.
Als ik niet van de spellen hou en niet koop of helemaal doorspeel blijf ik ook van dat spel weg hier op de site. Anders irriteer ik alleen maar mensen ten onrechte en krijgen we weer een ellenlange discussie. Dus bij deze.
Nu hou ik sowieso niet van hack n' slash. Heb hem dan ook niet gekocht, noch een beoordeling op deze site gegeven. Zou een beetje flauw zijn. Kan me echter wel voorstellen dat mensen hard gaan op zulk soort spellen, maar ik ben denk ik te oud voor de snelheid en nutteloze bruutheid.
Als ik niet van de spellen hou en niet koop of helemaal doorspeel blijf ik ook van dat spel weg hier op de site. Anders irriteer ik alleen maar mensen ten onrechte en krijgen we weer een ellenlange discussie. Dus bij deze.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:27 uur
Grappig, want GoW 3 is alles behalve onoverzichtelijk. Heb er misschien 2 keer last van gehad, maar toen had ik me hoofd er gewoon niet bij. Maar je zegt dat die spellen niet flops zijn maar teleurstellende games. Wat ik een beetje raar vind, want waarom zou je hoge verwachtingen hebben over een game wiens genre je toch niet zint. Lijkt mij wat dom. Ga ook niet Little Big Planet in mijn flop 10 zetten omdat het "not my kinda game" is. Dat wist ik al van te voren dus ga ik het op dat gebied ook niet afkraken. Dat het voor mij te kinderachtig is dan.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:29 uur
Awake78 schreef:
Wat is jouw flop eigenlijk Kaholiic??
Wat is jouw flop eigenlijk Kaholiic??
Zal ik even opstellen. Als ik het heb, ben jij de eerste die het te zien krijgt. PM!
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:39 uur
Hahaaa nou ik ben benieuwd, over het algemeen hebben wij geloof ik toch wel dezelfde smaak (3 dezelfde games in de top 10 + Batman, Uncharted 2 en Killzone die ik ook supervet vind)
Nee maar eigenlijk zeg jij hetzelfde als ik, over LBP. Je weet vantevoren dat het jouw spel niet is, dus ga je het ook niet op dat gebied afkraken. Dus doe ik dat ook niet op de site, bij het spel. Kijk, hier wordt er specifiek om gevraagd (door jou) dus dat is dan mijn antwoord. Technisch is het spel superieur en grafisch zit het ook top in elkaar, alleen hack 'n slash heeft mij nooit getrokken. Niet bij Bayonetta, DMC, Darksiders, GoW....ik ben er gewoon geen fan van. Orbs, combo's en rondvliegende poppetjes die alleen maar als schietschijf erbij staan....sorry, niet voor mij.
Ik hou liever van een game waarbij je rustig kunt rondkijken, een verhaal vertellend indien mogelijk. Zoiets als BioShock en Half Life 2 bijvoorbeeld. En Call of Duty natuurlijk
Nee maar eigenlijk zeg jij hetzelfde als ik, over LBP. Je weet vantevoren dat het jouw spel niet is, dus ga je het ook niet op dat gebied afkraken. Dus doe ik dat ook niet op de site, bij het spel. Kijk, hier wordt er specifiek om gevraagd (door jou) dus dat is dan mijn antwoord. Technisch is het spel superieur en grafisch zit het ook top in elkaar, alleen hack 'n slash heeft mij nooit getrokken. Niet bij Bayonetta, DMC, Darksiders, GoW....ik ben er gewoon geen fan van. Orbs, combo's en rondvliegende poppetjes die alleen maar als schietschijf erbij staan....sorry, niet voor mij.
Ik hou liever van een game waarbij je rustig kunt rondkijken, een verhaal vertellend indien mogelijk. Zoiets als BioShock en Half Life 2 bijvoorbeeld. En Call of Duty natuurlijk
0
geplaatst: 17 mei 2010, 16:48 uur
Haha nee ik weet dat ik me op glad ijs begeef. Hoop ook dat niemand dit leest
0
shadowmaster100
geplaatst: 23 mei 2010, 14:31 uur
In Games > Toplijsten en favorieten > Slechtste game ooit...:
MIJN MENING,,,,!!!!!!!!!!!
ik vind prototype echt verschrikkelijk slecht en halo games zijn te saai voor woorden.
ik heb halo 3 en en die laatste ODST gespeeld,en ik vond ze echt zooooooooooooooo saai en slecht
whos next?
MIJN MENING,,,,!!!!!!!!!!!
ik vind prototype echt verschrikkelijk slecht en halo games zijn te saai voor woorden.
ik heb halo 3 en en die laatste ODST gespeeld,en ik vond ze echt zooooooooooooooo saai en slecht
whos next?
0
shadowmaster100
geplaatst: 23 mei 2010, 14:40 uur
hey jelle slechtste game was toch UNDERWORLD ahhaahhaa
0
geplaatst: 23 mei 2010, 14:41 uur
Nee, dat is de 2e slechtse of eigenlijk staan ze beiden op de eerste plaats haha.
* denotes required fields.