menu

Games / Toplijsten en favorieten / Flop 10

zoeken in:
shadowmaster100
haha

misterwhite
Runescape!

avatar van Starmaster501
Big rigs, ik snap niet dat Superman op Nr.1 staat. In superman kan je tenminste nog tegen gebouwen aanvliegen...

kiriyama
We hebben al de flop 10. Weer een topic dat gesloten kan worden en hou in godsnaam op met die schreeuwtitels, mijn hemel.


kiriyama
Wow, goede redenering zeg.

avatar van Mega Man
Daikatana op de Nintendo 64. Wapens leken op kartonnen plaatjes die op 't beeld waren geplakt, animaties van vijanden waren stijf en de muziek herhaalde zich te snel.

Dr. Salvador
GTA SA

Ik spring nog liever in een kuil met ratelslangen dan dat ik die game nog eens ga spelen!


gamelord
Dr. Salvador schreef:
GTA SA

Ik spring nog liever in een kuil met ratelslangen dan dat ik die game nog eens ga spelen!



Hehe Emilio, da's een goede...

Dr. Salvador
Haha, thanks!

avatar van kaholiic
Het wordt ook steeds slechter hier. Ga alsjeblieft eerst goed zoeken, voordat je een topic opent die er al is. Ik word er ziek van.

misterwhite
Ik heb al een flop 3:

Op 1 staat het meest belachelijke spel ooit gemaakt:
Texas Chainsaw Massacre, The

Op 2: RuneScape

En 3: Playboy: The Mansion

Deze 3 spellen zijn echt vreselijk, ik kan gewoonweg niet begrijpen dat ze ooit gemaakt zijn!

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Slechtste game ooit topic kan wel hier, komt ongeveer op hetzelfde neer.

avatar van rockgamer
top 10 weet ik niet, wel weet ik dat golden eye rogue agent en het spel rogue warrior de kutste games ooit zijn, toevallig allebij met het woord rogue erin

avatar van youngtick
Ik heb zelf geen flop 10 maar er is een game die echt, maar dan ook echt kut en dat is "The Sniper 2". Nou niet normaal verrot, man.

avatar van jirachi04
Op de GBA: Catwoman. Afschuwelijk! Ik had 'm van mijn vader gekregen omdat ie in de kortingsbakken zat van de Bart Smit.
Iemand had het doosje flink mishandeld.(3x raden waarom)

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.