menu

Games / Toplijsten en favorieten / Favoriete Let's Play-series

zoeken in:
Sinds X's Adventures in Minecraft (gemaakt door david64yt) en later Yogcscast (BlueXephos) vind ik het best leuk om af en toe eens een Let's Play-serie op Youtube of ergens anders te volgen. Verbazingwekkend hoe vermakelijk het nog kan zijn om filmpjes te bekijken van andere mensen die een spel spelen. Het leukste is het als er meer dan 1 persoon tegelijk speelt, en ik vind lang niet elke soort spel even geschikt voor een serie.

Wat zijn jullie favorieten? De mijne zijn, naast de al genoemde namen, The Spoony Experiment en PyroFalkon, en sinds kort heb ik quill18 ontdekt. Verder ben ik niet zo bekend met de populairste LP'ers.

spelfreak
voor retro/nintendospellen: Chuuggaaconroy, Nintendocaprisun.
Voor modernere spellen: The creatures (Uberhaxornova, SSoHPKC, Kootra, Gassymexican,...)

Ja ik kijk ook regelmatig op het channel van X en Uberhaxornova, al vind ik dat ze beiden de laatste tijd weinig boeiende dingen meer spelen. Dagelijkse kost voor mij blijft echter de Yogscast, het maakt niet uit wat ze spelen maar ik blijf lachen om Simon. Andere leden van de Yogscast zoals Sips & Sjin, Hannah en Duncan (met ieder hun eigen channel) zijn ook allemaal sympathieke figuren en de moeite om af en toe eens te volgen.

kiriyama
The Let's Plays van Two Best friends Play (RE2, SH:D, FF:S en op dit moment HR.)

En de Giantbomb Endurance Run van Persona 4.

spelfreak
Wat ik btw ook veel kijk is Roosterteeht, maarja dat is niet alleen let's plays.

Winkelwagentje (moderator)
Wat een wrak... de game was in de aanbieding in de PS Store, maar ik denk dat ik maar pas.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=LOZjHb5Hlps

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=wb3K25x6kh4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Lig wel helemaal dubbel na 't zien van part 2

Squall Lionheart (moderator)
Hier nog een playthrough van een verloren PS1 game: Petscop

Gast
geplaatst: vandaag om 11:26 uur

geplaatst: vandaag om 11:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.