menu

Games / Toplijsten en favorieten / Wat zijn de beste exclusives?

zoeken in:
spelfreak
Dus ik ga me een xbox 360 kopen, voornamelijk om halo met mijn buddy's te spelen.
Maar ik wil me natuurlijk op den tijd ook wel andere xbox 360 spellen kopen, wat me op de vraag bracht: wat vinden jullie nou de beste exclusives. Niet per se alleen van x360 maar van elke console.
Voor mij is de uncharted serie en de zelda serie, en vooral zelda, het spel geweest waarom ik altijd de console wou.

avatar van Boznaldo
Sowieso de Gears of War reeks moet je spelen.Zeker de moeite waard!

spelfreak
Zal er op letten. Gow 2 krijg ik bij de console en gow is maar 8 euro bij game mania mischien koop ik die wel als gow 2 me bevalt!

avatar van TonyTHorror
Ik zou deel één gewoon sowieso kopen en daar dan lekker mee beginnen. Deze trilogie moet je vanaf het begin meepikken.

Mijn 4* of hoger wat betreft 360 exclusives: Fable, Alan Wake, Halo, Gears of War, Earth Defence Force, Left 4 Dead, Ninja Gaiden en Crackdown. Kan niet klagen met mijn witte doos..

kiriyama
Beste Exclusives 360:

01 - 5.0*- Deadly Premonition (Nú nog een exclusive)
02 - 4.0*- Alan Wake
03 - 4.0*- Gears Of War
04 - 4.0*- Left 4 Dead 2
05 - 4.0*- Mass Effect
06 - 4.0*- Left 4 Dead
07 - 4.0*- Gears Of War 2
08 - 4.0*- Gears Of War 3

En ook spellen als 'The Orange Box' of 'Bayonetta' hoef je alleen op de 360 te spelen.

AvMerode
In de tijd toen ik nog X360 had, waren er ook een paar goede XBLA exclusives zoals Shadow Complex. Ben de rest een beetje vergeten.

Onderstaande games zijn niet voor ps3, maar wel voor X360 en pc (dus niet helemaal exclusive):
Toy Soldiers
Super Meat Boy
Orcs Must Die!
Torchlight

Wat kiriyama opneemt zijn ook niet echt exclusives.
Alleen Gears of War 2&3 zijn puur X360 exclusive, de rest is ook gewoon voor pc. (helemaal Left4Dead vanwege pc steam eigenaar Valve)
En Dead Premonition is ook voor ps3, maar dat is een Japanese edition (maar met engelse taal) onder de naam Red Seeds Profile.
Orange Box is boss op de pc trouwens, beste versie.
Bayonetta voor x360 is wel beter dan ps3 versie.

avatar van jerom1234
Gears of War en Fable moet je inderdaad spelen!

avatar van Boznaldo
Nog eentje vergeten,als je van racen houd moet je natuurlijk ook Forza Motorsport hebben.
Zeker een Must Have als je van racen houd.

spelfreak
Ok dan, genoeg om van te genieten
Nog 1 vraag: Ik heb mass effect 2 voor ps3, zal ik nu weer bij me 1 beginnen en alles opnieuw doen of is dat het niet waard?

AvMerode
Lost Odyssey
Fable 2
Crackdown 1&2
Condemned: Criminal Origins (maar is ook voor pc, dus geen exclusive)

avatar van Brains
spelfreak schreef:

Nog 1 vraag: Ik heb mass effect 2 voor ps3, zal ik nu weer bij me 1 beginnen en alles opnieuw doen of is dat het niet waard?


Wat mij betreft deel 1 en 2 achter elkaar spelen is de moeitie zeker waard. Daarna stoppen wat mij betreft.

kiriyama
AvMerode schreef:

Wat kiriyama opneemt zijn ook niet echt exclusives.


Ik nam dan ook aan dat het hier om console exclusives ging.

AvMerode
PC is ook een game platform, dus die games behoren ook tot pc waardoor het geen x360 exclusives zijn. Maar goed.

kiriyama
spelfreak schreef:
Niet per se alleen van x360 maar van elke console.


Heeft het zelf over consoles. Dat je verder op PC's ook kunt gamen geloof ik wel.

AvMerode
Je hebt gelijk en snap wel wat je bedoeld.

avatar van Realistic Gamer
Ik denk toch wel dat Heavy Rain de beste Ps3 exclusive is ooit!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 00:57 uur

geplaatst: vandaag om 00:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.