Games / Toplijsten en favorieten / Verwachtingen voor 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 6 januari 2012, 12:58 uur
Welke games moeten we in de gaten houden en welke games ga je kopen
Ik zelf heb al een shortlist gemaakt.
The Last Guardian (2012)
Logisch, verwachting liggen hierbij ook erg hoog
Counter-Strike: Global Offensive (2012)
Geen MW of BF!
Hitman: Absolution (2012)
Verwacht er niet heel veel van maar ik hou hem zeker in de gaten, zelfde geldt voor Max Payne eigenlijk Max Payne 3 (2012)
Final Fantasy Versus XIII (2013)
Dit wordt een een beetje de nieuwe gran turismo onder de games (...uitstellen)
Metal Gear Rising: Revengeance (2012)
Lijkt mij echt een heerlijk hack en slash
The Last of Us (2012)
Hmm erg benieuwd wat ik hier van moet verwachten, het ziet er wel heel erg leuk uit!
Resident Evil: Operation Raccoon City (2012)
Leuk weer terug in het Racoon Universum!
Silent Hill: Downpour (2012)
Verwacht ook hier weer wat van
South Park: The Game (2012)
Ik denk dat de game gaat slagen
Syberia 3 (2012)
Deel 1 en 2 waren erg goed... dan kan 3 haast niet fout gaan
Tomb Raider: Lara Croft Reborn (2012)
Op aanraden van een vriendin.
- Darksiders 2
- Final Fanatsy XIII-2
Oh ja en Kingdoms of Amalur: Reckoning (ben ik ook nog benieuwd naar)
Ik zelf heb al een shortlist gemaakt.
The Last Guardian (2012)
Logisch, verwachting liggen hierbij ook erg hoog
Counter-Strike: Global Offensive (2012)
Geen MW of BF!
Hitman: Absolution (2012)
Verwacht er niet heel veel van maar ik hou hem zeker in de gaten, zelfde geldt voor Max Payne eigenlijk Max Payne 3 (2012)
Final Fantasy Versus XIII (2013)
Dit wordt een een beetje de nieuwe gran turismo onder de games (...uitstellen)
Metal Gear Rising: Revengeance (2012)
Lijkt mij echt een heerlijk hack en slash
The Last of Us (2012)
Hmm erg benieuwd wat ik hier van moet verwachten, het ziet er wel heel erg leuk uit!
Resident Evil: Operation Raccoon City (2012)
Leuk weer terug in het Racoon Universum!
Silent Hill: Downpour (2012)
Verwacht ook hier weer wat van
South Park: The Game (2012)
Ik denk dat de game gaat slagen
Syberia 3 (2012)
Deel 1 en 2 waren erg goed... dan kan 3 haast niet fout gaan
Tomb Raider: Lara Croft Reborn (2012)
Op aanraden van een vriendin.
- Darksiders 2
- Final Fanatsy XIII-2
Oh ja en Kingdoms of Amalur: Reckoning (ben ik ook nog benieuwd naar)
0
geplaatst: 6 januari 2012, 13:48 uur
The last Story!
Of vind je die niet meetellen omdat in japan al 2011 uit was?
Of vind je die niet meetellen omdat in japan al 2011 uit was?
0
geplaatst: 6 januari 2012, 15:54 uur
GTA V natuurlijk. De rest zal verdampen bij deze game.
Verder lijken de nieuwe Hitman en Max Payne me wel wat. Opvallend genoeg staan er nog geen klappers van FPS op het programma.
Verder lijken de nieuwe Hitman en Max Payne me wel wat. Opvallend genoeg staan er nog geen klappers van FPS op het programma.
0
Ford KAduuk
geplaatst: 6 januari 2012, 20:07 uur
Mijn top 5 games waar ik het meeste van verwacht in 2012:
1. Metro: Last Light: (Lijkt me de beste game van het jaar te gaan worden kijkend naar de beelden die ik gezien heb. de potentie van Metro 2033 lijkt in dit deel wel volledig waargemaakt te worden)
2. Bioshock: Infinite: (prachtige setting heeft deze game, vreemd dat dit spel nog niet genoemd is in dit topic)
3. The Witcher 2: (de X-Box 360 versie uiteraard, lijkt me een geweldige RPG)
4. Tomb Raider: Lara Croft Reborn: (de veranderingen in deze game lijken de juiste te zijn voor de Tomb Raider serie)
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)
In mindere mate kijk ik ook uit naar Final Fantasy XIII-2, Darksiders II, The Darkness II, Mass Effect 3 en Metal Gear Rising.
Games waar ik veel van verwacht, maar die waarschijnlijk niet worden gereleased in 2012:
The Last Guardian
Final Fantasy versus XIII
1. Metro: Last Light: (Lijkt me de beste game van het jaar te gaan worden kijkend naar de beelden die ik gezien heb. de potentie van Metro 2033 lijkt in dit deel wel volledig waargemaakt te worden)
2. Bioshock: Infinite: (prachtige setting heeft deze game, vreemd dat dit spel nog niet genoemd is in dit topic)
3. The Witcher 2: (de X-Box 360 versie uiteraard, lijkt me een geweldige RPG)
4. Tomb Raider: Lara Croft Reborn: (de veranderingen in deze game lijken de juiste te zijn voor de Tomb Raider serie)
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)
In mindere mate kijk ik ook uit naar Final Fantasy XIII-2, Darksiders II, The Darkness II, Mass Effect 3 en Metal Gear Rising.
Games waar ik veel van verwacht, maar die waarschijnlijk niet worden gereleased in 2012:
The Last Guardian
Final Fantasy versus XIII
0
geplaatst: 9 januari 2012, 12:04 uur
Ford KAduuk schreef:
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)
Oh ja daar had ik een tijd gleden al wat van gehoord, de gameplay beelden zien er wel heel grappig uit (lekker cult). Alleen vaak sneuvelt zo een game (als nieuwkomemr) al snel door de repetitieve gameplay. Hoop dat er een goede opbouw en variatie in de game zitten.
0
AvMerode
geplaatst: 9 januari 2012, 15:24 uur
Lijst
- Silent Hill HD Collection
- Jak and Daxter Collection
- Zone of the Enders HD Collection
- Devil May Cry HD Collection
- Silent Hill HD Collection
- Jak and Daxter Collection
- Zone of the Enders HD Collection
- Devil May Cry HD Collection
0
AvMerode
geplaatst: 10 januari 2012, 21:40 uur
Alleen ik zie nu pas dat Silent Hill 4: the room ontbreekt in de hd collectie, hoe kunnen ze die nou vergeten?
Denk dat ik dan toch maar een 2e hands ps2 aanschaf (component kabel heb ik al voor 720p weergave) en dan Silent Hill 2, 3 en The Room. Origins en Shattered Memories zijn net wat te duur.
Denk dat ik dan toch maar een 2e hands ps2 aanschaf (component kabel heb ik al voor 720p weergave) en dan Silent Hill 2, 3 en The Room. Origins en Shattered Memories zijn net wat te duur.
0
geplaatst: 10 januari 2012, 22:01 uur
Kopen bij release:
GTA 5 (als deze voor pc in 2012 te koop is...)
Diablo 3
Borderlands 2
Postal 3
Max Payne 3
Kopen afgeprijst: (in te gaten houden)
The Darkness 2
Bioshock Infinite
Mass Effect 3
Tomb Raider: Lara Croft Reborn
GTA 5 (als deze voor pc in 2012 te koop is...)
Diablo 3
Borderlands 2
Postal 3
Max Payne 3
Kopen afgeprijst: (in te gaten houden)
The Darkness 2
Bioshock Infinite
Mass Effect 3
Tomb Raider: Lara Croft Reborn
0
geplaatst: 15 januari 2012, 20:36 uur
Postal 3 eindelijk weten te vinden voor steam via ideal.
Dus die mag al van het lijstje af.
Dus die mag al van het lijstje af.
0
geplaatst: 26 januari 2012, 22:30 uur
Moet eens verder spelen dan het begin.
Maar de graphics zien er niet anno 2012 uit.
Maar de graphics zien er niet anno 2012 uit.
0
kiriyama
geplaatst: 23 mei 2012, 13:22 uur
Ik begin steeds meer de moed voor dit jaar te verliezen. MGS: Revengeance, DMC, TR: Lara Croft Reborn, Ni No Kuni en Bioshock: Infinite zijn allemaal uitgesteld naar 2013. Ook Dead Space 3, Crysis 3, GoW: Ascension komen dan pas en The Last Guardian en misschien zelfs The Last Of Us zie ik niet voor die tijd uitkomen. 2012 had een fantastisch game jaar kunnen worden, maar nu begint het er toch wat karig uit te zien. En begin 2013 zou ik niet weten waar ik alle tijd en geld vandaan moet halen om alle bovenstaande games te kopen en spelen. Zucht. Gelukkig heb ik nog genoeg op stapel liggen.
* denotes required fields.