menu

Games / Toplijsten en favorieten / Verwachtingen voor 2012

zoeken in:
avatar van Rujar
Welke games moeten we in de gaten houden en welke games ga je kopen


Ik zelf heb al een shortlist gemaakt.

The Last Guardian (2012)
Logisch, verwachting liggen hierbij ook erg hoog

Counter-Strike: Global Offensive (2012)
Geen MW of BF!

Hitman: Absolution (2012)
Verwacht er niet heel veel van maar ik hou hem zeker in de gaten, zelfde geldt voor Max Payne eigenlijk Max Payne 3 (2012)

Final Fantasy Versus XIII (2013)
Dit wordt een een beetje de nieuwe gran turismo onder de games (...uitstellen)

Metal Gear Rising: Revengeance (2012)
Lijkt mij echt een heerlijk hack en slash

The Last of Us (2012)
Hmm erg benieuwd wat ik hier van moet verwachten, het ziet er wel heel erg leuk uit!

Resident Evil: Operation Raccoon City (2012)
Leuk weer terug in het Racoon Universum!

Silent Hill: Downpour (2012)
Verwacht ook hier weer wat van

South Park: The Game (2012)
Ik denk dat de game gaat slagen

Syberia 3 (2012)
Deel 1 en 2 waren erg goed... dan kan 3 haast niet fout gaan

Tomb Raider: Lara Croft Reborn (2012)
Op aanraden van een vriendin.


- Darksiders 2
- Final Fanatsy XIII-2

Oh ja en Kingdoms of Amalur: Reckoning (ben ik ook nog benieuwd naar)


avatar van Cassevis
The last Story!
Of vind je die niet meetellen omdat in japan al 2011 uit was?

avatar van Manny Calavera
GTA V natuurlijk. De rest zal verdampen bij deze game.

Verder lijken de nieuwe Hitman en Max Payne me wel wat. Opvallend genoeg staan er nog geen klappers van FPS op het programma.

Ford KAduuk
Mijn top 5 games waar ik het meeste van verwacht in 2012:

1. Metro: Last Light: (Lijkt me de beste game van het jaar te gaan worden kijkend naar de beelden die ik gezien heb. de potentie van Metro 2033 lijkt in dit deel wel volledig waargemaakt te worden)
2. Bioshock: Infinite: (prachtige setting heeft deze game, vreemd dat dit spel nog niet genoemd is in dit topic)
3. The Witcher 2: (de X-Box 360 versie uiteraard, lijkt me een geweldige RPG)
4. Tomb Raider: Lara Croft Reborn: (de veranderingen in deze game lijken de juiste te zijn voor de Tomb Raider serie)
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)

In mindere mate kijk ik ook uit naar Final Fantasy XIII-2, Darksiders II, The Darkness II, Mass Effect 3 en Metal Gear Rising.

Games waar ik veel van verwacht, maar die waarschijnlijk niet worden gereleased in 2012:

The Last Guardian
Final Fantasy versus XIII


avatar van Rujar
Ford KAduuk schreef:
5. Lollipop Chainsaw: (een game die ik sowieso qua stijl kan waarderen; een zeer aangename afwisseling tussen al die sequels)


Oh ja daar had ik een tijd gleden al wat van gehoord, de gameplay beelden zien er wel heel grappig uit (lekker cult). Alleen vaak sneuvelt zo een game (als nieuwkomemr) al snel door de repetitieve gameplay. Hoop dat er een goede opbouw en variatie in de game zitten.

AvMerode
Lijst

- Silent Hill HD Collection
- Jak and Daxter Collection
- Zone of the Enders HD Collection
- Devil May Cry HD Collection

AvMerode
Alleen ik zie nu pas dat Silent Hill 4: the room ontbreekt in de hd collectie, hoe kunnen ze die nou vergeten?

Denk dat ik dan toch maar een 2e hands ps2 aanschaf (component kabel heb ik al voor 720p weergave) en dan Silent Hill 2, 3 en The Room. Origins en Shattered Memories zijn net wat te duur.

avatar van DES-Niels
Kopen bij release:

GTA 5 (als deze voor pc in 2012 te koop is...)
Diablo 3
Borderlands 2
Postal 3
Max Payne 3

Kopen afgeprijst: (in te gaten houden)

The Darkness 2
Bioshock Infinite
Mass Effect 3
Tomb Raider: Lara Croft Reborn

avatar van DES-Niels
Postal 3 eindelijk weten te vinden voor steam via ideal.
Dus die mag al van het lijstje af.

avatar van JustMike
is het nog wat DES-niels? die postal 3?

avatar van DES-Niels
Moet eens verder spelen dan het begin.

Maar de graphics zien er niet anno 2012 uit.


avatar van Starmaster501
DLC voor Skyrim...

avatar van Rujar
Nieuwe update Skyrim

kiriyama
Ik begin steeds meer de moed voor dit jaar te verliezen. MGS: Revengeance, DMC, TR: Lara Croft Reborn, Ni No Kuni en Bioshock: Infinite zijn allemaal uitgesteld naar 2013. Ook Dead Space 3, Crysis 3, GoW: Ascension komen dan pas en The Last Guardian en misschien zelfs The Last Of Us zie ik niet voor die tijd uitkomen. 2012 had een fantastisch game jaar kunnen worden, maar nu begint het er toch wat karig uit te zien. En begin 2013 zou ik niet weten waar ik alle tijd en geld vandaan moet halen om alle bovenstaande games te kopen en spelen. Zucht. Gelukkig heb ik nog genoeg op stapel liggen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:56 uur

geplaatst: vandaag om 01:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.