Games / Toplijsten en favorieten / Top-5jes van Game Series
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2011, 18:15 uur
Van welke franchise ben of was je een fan en welke games in deze reeks komen in je top-5? Hieronder wat voorbeeldenj:
Castlevania Serie
1 - Super Castlevania IV (SNES)
2 - Castlevania: The Adventure Rebirth (Wii)
3 - Castlevania: Symphony of the Night (PS)
4 - Castlevania: Lament of Innocence (PS2)
5 - Castlevania III: Dracula's Curse (NES)
Mario Kart Serie
1 - Mario Kart Wii (Wii)
2 - Mario Kart DS (DS)
3 - Mario Kart 64 (N64)
4 - Mario Kart: Double Dash (NGC)
5 - Mario Kart: Super Circuit (GBA)
Mega Man Serie
1 - Mega Man 2 (NES)
2 - Mega Man 3 (NES)
3 - Mega Man 10 (Wii)
4 - Mega Man 4 (NES)
5 - Mega Man X (SNES)
Turok Serie
1 - Turok 2: Seeds of Evil (N64)
2 - Turok 3: Shadow of Oblivion (N64)
3 - Turok: Evolution (NGC)
4 - Turok: Dinosaur Hunter (N64)
5 - Turok: Rage Wars (N64)
Zelda Serie
1 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
2 - The Legend of Zelda: Twilight Princess (NGC)
3 - The Legend of Zelda: The Wind Waker (NGC)
4 - The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64)
5 - The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES)
Castlevania Serie
1 - Super Castlevania IV (SNES)
2 - Castlevania: The Adventure Rebirth (Wii)
3 - Castlevania: Symphony of the Night (PS)
4 - Castlevania: Lament of Innocence (PS2)
5 - Castlevania III: Dracula's Curse (NES)
Mario Kart Serie
1 - Mario Kart Wii (Wii)
2 - Mario Kart DS (DS)
3 - Mario Kart 64 (N64)
4 - Mario Kart: Double Dash (NGC)
5 - Mario Kart: Super Circuit (GBA)
Mega Man Serie
1 - Mega Man 2 (NES)
2 - Mega Man 3 (NES)
3 - Mega Man 10 (Wii)
4 - Mega Man 4 (NES)
5 - Mega Man X (SNES)
Turok Serie
1 - Turok 2: Seeds of Evil (N64)
2 - Turok 3: Shadow of Oblivion (N64)
3 - Turok: Evolution (NGC)
4 - Turok: Dinosaur Hunter (N64)
5 - Turok: Rage Wars (N64)
Zelda Serie
1 - The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
2 - The Legend of Zelda: Twilight Princess (NGC)
3 - The Legend of Zelda: The Wind Waker (NGC)
4 - The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64)
5 - The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES)
0
geplaatst: 14 augustus 2011, 15:56 uur
ReMyTje86 schreef:
Moet je een top 5 maken kan je ook een top 3?
Moet je een top 5 maken kan je ook een top 3?
Mag ook Hangt er vanaf hoeveel games je gespeeld hebt of hoeveel games er überhaubt zijn gemaakt in een serie.
Tomb Raider Serie
1 - Tomb Raider (PS)
2 - Tomb Raider: Anniversary (Wii)
3 - Tomb Raider II (PS)
4 - Tomb Raider III (PS)
5 - Tomb Raider: The Last Revelation (PS)
0
geplaatst: 16 augustus 2011, 20:22 uur
Jak:
1. Jak 2
2. Jak 3
3. Jak X
4. Jak and Daxter
Ratchet and Clank:
1. Ratchet and Clank 2
2. Ratchet and Clank 3
3. Ratchet and Clank
4. Ratchet Gladiator
Crash Bandicoot:
1. Crash 2
2. Crash 3
3. Crash Twinsanity
4. Crash Wrath of Cortex
5. Crash Tag Team Racing
God of War:
1. God of War 3
2. God of War 2
3. God of War 1
GTA:
1. San Andreas
2. Vice City
3. GTA IV
4. Vice City Stories
5 GTA 3
6. Liberty City Stories
Rayman:
1. Rayman 2
2. Rayman 3
3. Rayman 1
4. Rayman M
5. Rayman Raving Rabbits
DBZ:
1. Budokai 2
2. Budokai 3
3. Budokai Tenkaitchi 2
4. Budokai 1
5. Ultimate Battle 22
1. Jak 2
2. Jak 3
3. Jak X
4. Jak and Daxter
Ratchet and Clank:
1. Ratchet and Clank 2
2. Ratchet and Clank 3
3. Ratchet and Clank
4. Ratchet Gladiator
Crash Bandicoot:
1. Crash 2
2. Crash 3
3. Crash Twinsanity
4. Crash Wrath of Cortex
5. Crash Tag Team Racing
God of War:
1. God of War 3
2. God of War 2
3. God of War 1
GTA:
1. San Andreas
2. Vice City
3. GTA IV
4. Vice City Stories
5 GTA 3
6. Liberty City Stories
Rayman:
1. Rayman 2
2. Rayman 3
3. Rayman 1
4. Rayman M
5. Rayman Raving Rabbits
DBZ:
1. Budokai 2
2. Budokai 3
3. Budokai Tenkaitchi 2
4. Budokai 1
5. Ultimate Battle 22
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 17:32 uur
Bedankt voor je lijstjes. Ik zie dat je een fan bent van Crash Bandicoot Heb je Crash Team Racing nooit gespeeld? Dikke aanrader naar mijn mening.
0
geplaatst: 17 augustus 2011, 18:30 uur
Jawel maar die heb ik maar een aantal keer gespeeld. Dan is Tag Team veel leuker
0
Ford KAduuk
geplaatst: 17 augustus 2011, 19:03 uur
God of War
1. God of War II
2. God of War
3. God of War III
Final Fantasy
1. Final Fantasy X-2
2. Final Fantasy VII
3. Final Fantasy VIII
Donkey Kong
1. Donkey Kong Country
2. Donkey Kong: Jungle Beat
3. Donkey Kong 64
Sonic
1. Sonic the Hedgehog CD
2. Sonic the Hedgehog 2
3. Sonic the Hedgehog 3
Call of Duty
1. Call of Duty: World at War
2. Call of Duty 4: Modern Warfare
3. Call of Duty: Modern Warfare 2
Legend of Zelda
1. Legend of Zelda: A Link to the Past
2. Legend of Zelda: Twilight Princess
3. Legend of Zelda: Ocarina of Time
Crash Bandicoot
1. Crash Team Racing
2. Crash: Twinsanity
3. Crash: Tag Team Racing
Mario
1. Paper Mario
2. Super Mario Kart
3. Super Mario Bros. 3
James Bond
1. Goldeneye 007
2. James Bond: Nightfire
3. James Bond 007: Everything or Nothing
DBZ
1. Budokai: Tenkaichi 2
2. Budokai: Tenkaichi 3
3. Budokai 3
F-Zero
1. F-Zero GX
2. F-Zero X
3. F-Zero
Jak & Daxter
1. Jak II: Renegade
2. Jak 3
3. Jak & Daxter: Precursor Legacy
Ratchet & Clank
1. Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal
2. Ratchet & Clank
3. Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Timesplitters
1. Timesplitters: Future Perfect
2. Timesplitters 2
3. Timesplitters
Ik denk dat de lijst van Crash Bandicoot nog veel kan veranderen als ik meer games heb gespeeld. De rest is wat meer vaststaand en verandert niet zo gauw.
1. God of War II
2. God of War
3. God of War III
Final Fantasy
1. Final Fantasy X-2
2. Final Fantasy VII
3. Final Fantasy VIII
Donkey Kong
1. Donkey Kong Country
2. Donkey Kong: Jungle Beat
3. Donkey Kong 64
Sonic
1. Sonic the Hedgehog CD
2. Sonic the Hedgehog 2
3. Sonic the Hedgehog 3
Call of Duty
1. Call of Duty: World at War
2. Call of Duty 4: Modern Warfare
3. Call of Duty: Modern Warfare 2
Legend of Zelda
1. Legend of Zelda: A Link to the Past
2. Legend of Zelda: Twilight Princess
3. Legend of Zelda: Ocarina of Time
Crash Bandicoot
1. Crash Team Racing
2. Crash: Twinsanity
3. Crash: Tag Team Racing
Mario
1. Paper Mario
2. Super Mario Kart
3. Super Mario Bros. 3
James Bond
1. Goldeneye 007
2. James Bond: Nightfire
3. James Bond 007: Everything or Nothing
DBZ
1. Budokai: Tenkaichi 2
2. Budokai: Tenkaichi 3
3. Budokai 3
F-Zero
1. F-Zero GX
2. F-Zero X
3. F-Zero
Jak & Daxter
1. Jak II: Renegade
2. Jak 3
3. Jak & Daxter: Precursor Legacy
Ratchet & Clank
1. Ratchet & Clank 3: Up Your Arsenal
2. Ratchet & Clank
3. Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Timesplitters
1. Timesplitters: Future Perfect
2. Timesplitters 2
3. Timesplitters
Ik denk dat de lijst van Crash Bandicoot nog veel kan veranderen als ik meer games heb gespeeld. De rest is wat meer vaststaand en verandert niet zo gauw.
0
Ford KAduuk
geplaatst: 17 augustus 2011, 19:36 uur
God of War 3 het slechtste deel?
Ja, wat is daar vreemd aan? Ik vind deel 3 gewoon net iets minder dan de voorgaande delen, al scheelt het maar een halve ster in beoordeling.
0
geplaatst: 9 september 2011, 16:21 uur
UPDATE
Command & Conquer Serie
1 - Command & Conquer: Red Alert (PC)
2 - Command & Conquer: Red Alert 2 (PC)
3 - Command & Conquer: Tiberian Sun (PC)
4 - Command & Conquer: Tiberian Dawn (PC)
Double Dragon Serie
1 - Double Dragon II: The Revenge (NES)
2 - Double Dragon (NES)
3 - Double Dragon Advance (GBA)
4 - Double Dragon III: The Sacred Stones (NES)
James Bond Serie
1 - GoldenEye (N64)
2 - GoldenEye (Wii)
3 - Nightfire (NGC)
4 - The World is Not Enough (N64)
5 - Everything or Nothing (NGC)
Star Fox Serie
1 - Lylat Wars (N64)
2 - Star Fox: Adventures (NGC)
3 - Star Fox: Assault (NGC)
4 - Star Wing (SNES)
Super Mario Serie
1 - Super Mario Galaxy 2 (Wii)
2 - Super Mario Galaxy (Wii)
3 - Super Mario 64 (N64)
4 - Super Mario Bros. 3 (NES)
5 - Super Mario Bros. 2 (NES)
Super Smash Bros. Serie
1 - Super Smash Bros. Brawl (Wii)
2 - Super Smash Bros. Melee (NGC)
3 - Super Smash Bros. (N64)
Command & Conquer Serie
1 - Command & Conquer: Red Alert (PC)
2 - Command & Conquer: Red Alert 2 (PC)
3 - Command & Conquer: Tiberian Sun (PC)
4 - Command & Conquer: Tiberian Dawn (PC)
Double Dragon Serie
1 - Double Dragon II: The Revenge (NES)
2 - Double Dragon (NES)
3 - Double Dragon Advance (GBA)
4 - Double Dragon III: The Sacred Stones (NES)
James Bond Serie
1 - GoldenEye (N64)
2 - GoldenEye (Wii)
3 - Nightfire (NGC)
4 - The World is Not Enough (N64)
5 - Everything or Nothing (NGC)
Star Fox Serie
1 - Lylat Wars (N64)
2 - Star Fox: Adventures (NGC)
3 - Star Fox: Assault (NGC)
4 - Star Wing (SNES)
Super Mario Serie
1 - Super Mario Galaxy 2 (Wii)
2 - Super Mario Galaxy (Wii)
3 - Super Mario 64 (N64)
4 - Super Mario Bros. 3 (NES)
5 - Super Mario Bros. 2 (NES)
Super Smash Bros. Serie
1 - Super Smash Bros. Brawl (Wii)
2 - Super Smash Bros. Melee (NGC)
3 - Super Smash Bros. (N64)
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 9 september 2011, 22:37 uur
Final Fantasy
1. Final Fantasy VIII
2. Final Fantasy VII
3. Final Fantasy IV
4. Final Fantasy VI
5. Final Fantasy IX
Silent Hill
1. Silent Hill 2
2. Silent Hill
3. Silent Hill 4: The Room
4. Silent Hill 3
5. Silent Hill: Orphan
Shattered Memories nog niet gedaan, maar denk dat die minimaal op de 4de plaats zal komen...
Fallout
1. Fallout 2
2. Fallout
3. Fallout 3
4. Fallout Tactics
5. Fallout: New Vegas
Persona
1. Persona 2: Innocent Sin
2. Persona
3. Persona 4
4. Persona 2: Eternal Punishment
5. Persona 3
Breath of Fire
1. Breath of Fire III
2. Breath of Fire IV
3. Breath of Fire II
4. Breath of Fire: Dragon Quarter
5. Breath of Fire
Legacy of Kain
1. Blood Omen: Legacy of Kain
2. Legacy of Kain: Soul Reaver
3. Legacy of Kain: Defiance
4. Legacy of Kain: Soul Reaver 2
5. Blood Omen 2: Legacy of Kain
Laatste telt eigenlijk ook niet mee...
Tex Murphy
1. Tex Murphy: Overseer
2. Under a Killing Moon
3. Mean Streets
4. The Pandora Directive
5. Martian Memorandum
Grand Theft Auto
1. Grand Theft Auto: Vice City
2. Grand Theft Auto: San Andreas
3. Grand Theft Auto IV
4. Grand Theft Auto III
5. Grand Theft Auto II
Tomb Raider
1. Tomb Raider II
2. Tomb Raider
3. Tomb Raider IV
4. Tomb Raider: Anniversary
5. Tomb Raider V
1. Final Fantasy VIII
2. Final Fantasy VII
3. Final Fantasy IV
4. Final Fantasy VI
5. Final Fantasy IX
Silent Hill
1. Silent Hill 2
2. Silent Hill
3. Silent Hill 4: The Room
4. Silent Hill 3
5. Silent Hill: Orphan
Shattered Memories nog niet gedaan, maar denk dat die minimaal op de 4de plaats zal komen...
Fallout
1. Fallout 2
2. Fallout
3. Fallout 3
4. Fallout Tactics
5. Fallout: New Vegas
Persona
1. Persona 2: Innocent Sin
2. Persona
3. Persona 4
4. Persona 2: Eternal Punishment
5. Persona 3
Breath of Fire
1. Breath of Fire III
2. Breath of Fire IV
3. Breath of Fire II
4. Breath of Fire: Dragon Quarter
5. Breath of Fire
Legacy of Kain
1. Blood Omen: Legacy of Kain
2. Legacy of Kain: Soul Reaver
3. Legacy of Kain: Defiance
4. Legacy of Kain: Soul Reaver 2
5. Blood Omen 2: Legacy of Kain
Laatste telt eigenlijk ook niet mee...
Tex Murphy
1. Tex Murphy: Overseer
2. Under a Killing Moon
3. Mean Streets
4. The Pandora Directive
5. Martian Memorandum
Grand Theft Auto
1. Grand Theft Auto: Vice City
2. Grand Theft Auto: San Andreas
3. Grand Theft Auto IV
4. Grand Theft Auto III
5. Grand Theft Auto II
Tomb Raider
1. Tomb Raider II
2. Tomb Raider
3. Tomb Raider IV
4. Tomb Raider: Anniversary
5. Tomb Raider V
0
geplaatst: 10 september 2011, 12:56 uur
Thank you very much Gelukkig nog iemand die de PS2 GTA's beter vindt dan het grafisch overweldigende GTA IV. Ik heb zelf nog geen GTA lijstje samengesteld maar ik denk wel dat San Andreas op 1 komt in plaats van Vice City. Al mis ik wel de sfeer van Vice City met die typische jaren '80 nummers op de radio.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 11 september 2011, 18:55 uur
You're welcome . Ja, die sfeer (grotendeels door de muziek idd) is ook de reden waarom ik Vice toch 't leukst vond uiteindelijk, maar SA verreweg de leukste qua gameplay en mogelijkheden, veel daarvan miste ik ook in IV...
0
geplaatst: 24 september 2011, 20:10 uur
Resident Evil:
Resident Evil 2
Resident Evil 1
Resident Evil: Code Veronica
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Grand Theft Auto:
GTA 3
GTA 1
GTA 4
GTA: Vice City
GTA: San Andreas
Super Mario:
Super Mario 3
Super Mario World
Super Mario 64
Super Mario 1
Resident Evil 2
Resident Evil 1
Resident Evil: Code Veronica
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Grand Theft Auto:
GTA 3
GTA 1
GTA 4
GTA: Vice City
GTA: San Andreas
Super Mario:
Super Mario 3
Super Mario World
Super Mario 64
Super Mario 1
0
geplaatst: 24 september 2011, 20:21 uur
Prince of persia:
Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia 1
Prince of Persia: The Forgotten Sands
F.E.A.R. (tot hoever ik heb uitgespeeld)
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
F.E.A.R. Extraction Point
F.E.A.R. Perseus Mandate
F.E.A.R. 2
World Of Warcraft:
World Of Warcraft
World Of Warcraft: Wrath of The Lich King
World Of Warcraft: The Burning Crusade
World Of Warcraft: Cataclysm
Warcraft:
Warcraft III Reign of Chaos
Warcraft III The Frozen Throne
Warcraft II
Warcraft
Rainbow Six:
Rainbow Six: Vegas 2
Rainbow Six: Vegas
Rainbow Six 3 Raven Shield
Rainbow Six: Lockdown
Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: Warrior Within
Prince of Persia: The Two Thrones
Prince of Persia 1
Prince of Persia: The Forgotten Sands
F.E.A.R. (tot hoever ik heb uitgespeeld)
F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon
F.E.A.R. Extraction Point
F.E.A.R. Perseus Mandate
F.E.A.R. 2
World Of Warcraft:
World Of Warcraft
World Of Warcraft: Wrath of The Lich King
World Of Warcraft: The Burning Crusade
World Of Warcraft: Cataclysm
Warcraft:
Warcraft III Reign of Chaos
Warcraft III The Frozen Throne
Warcraft II
Warcraft
Rainbow Six:
Rainbow Six: Vegas 2
Rainbow Six: Vegas
Rainbow Six 3 Raven Shield
Rainbow Six: Lockdown
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 6 oktober 2011, 18:47 uur
Nog wat serie-topjes, sommige met uitbreidingen ertussen:
Resident Evil
1. Resident Evil 2
2. Resident Evil
3. Resident Evil Code: Veronica
4. Resident Evil 4
5. Resident Evil 3: Nemesis
RE 5 nog niet gegamed...
The Elder Scrolls
1. The Elder Scrolls III: Morrowind
2. The Elder Scrolls IV: Oblivion
3. The Elder Scrolls III: Bloodmoon
4. The Elder Scrolls II: Daggerfall
5. The Elder Scrolls III: Tribunal
Baldur's Gate
1. Baldur's Gate II: Shadows of Amn
2. Baldur's Gate
3. Baldur's Gate II: Throne of Bhaal
4. Baldur's Gate: Dark Alliance
5. Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast
Suikoden
1. Suikoden
2. Suikoden II
3. Suikoden V
4. Suikoden IV
5. Suikoden Tactics
III nog niet gegamed...
Monkey Island
1. The Curse of Monkey Island
2. Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
3. The Secret of Monkey Island
4. Tales of Monkey Island Chapter 2: The Siege of Spinner Cay
5. Tales of Monkey Island Chapter 1: Launch of the Screaming Narwhal
Ben na ep3 van Tales gestopt, misschien weer eens oppakken...
Sam & Max
1. Sam & Max Hit the Road
2. Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
3. Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
4. Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
5. Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Star Trek
1. Star Trek: Bridge Commander
2. Star Trek: The Next Generation - Echoes from the Past
3. Star Trek: Starfleet Academy - Starship Bridge Simulator
4. Star Trek: Elite Force II
5. Star Trek: Deep Space Nine - Crossroads of Time
Star Wars
1. Star Wars: Knights of the Old Republic
2. Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
3. Super Star Wars
4. Super Star Wars: The Empire Strikes Back
5. Star Wars: Empire at War
Resident Evil
1. Resident Evil 2
2. Resident Evil
3. Resident Evil Code: Veronica
4. Resident Evil 4
5. Resident Evil 3: Nemesis
RE 5 nog niet gegamed...
The Elder Scrolls
1. The Elder Scrolls III: Morrowind
2. The Elder Scrolls IV: Oblivion
3. The Elder Scrolls III: Bloodmoon
4. The Elder Scrolls II: Daggerfall
5. The Elder Scrolls III: Tribunal
Baldur's Gate
1. Baldur's Gate II: Shadows of Amn
2. Baldur's Gate
3. Baldur's Gate II: Throne of Bhaal
4. Baldur's Gate: Dark Alliance
5. Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast
Suikoden
1. Suikoden
2. Suikoden II
3. Suikoden V
4. Suikoden IV
5. Suikoden Tactics
III nog niet gegamed...
Monkey Island
1. The Curse of Monkey Island
2. Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
3. The Secret of Monkey Island
4. Tales of Monkey Island Chapter 2: The Siege of Spinner Cay
5. Tales of Monkey Island Chapter 1: Launch of the Screaming Narwhal
Ben na ep3 van Tales gestopt, misschien weer eens oppakken...
Sam & Max
1. Sam & Max Hit the Road
2. Sam & Max Episode 4: Abe Lincoln Must Die!
3. Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
4. Sam & Max Episode 205: What's New, Beelzebub?
5. Sam & Max Episode 203: Night of the Raving Dead
Star Trek
1. Star Trek: Bridge Commander
2. Star Trek: The Next Generation - Echoes from the Past
3. Star Trek: Starfleet Academy - Starship Bridge Simulator
4. Star Trek: Elite Force II
5. Star Trek: Deep Space Nine - Crossroads of Time
Star Wars
1. Star Wars: Knights of the Old Republic
2. Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
3. Super Star Wars
4. Super Star Wars: The Empire Strikes Back
5. Star Wars: Empire at War
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 6 oktober 2011, 19:02 uur
Ja, lees ook vaak kritiek op Curse, omdat Gilbert er niet bij betrokken was (bij de Tales reeks staat hij erbij vermeld als 'Visiting Professor of Monkeyology' ) en het een te opzichtige ode was, maar vond hem zelf minstens even grappig, smoother spelen en vooral erg mooi.
Moet wel erbij zeggen dat ik de eerdere delen later heb gegamed, kan meespelen... Maar beiden hergamed (van 1 & 2 de imo tegenvallende remakes) en toch blijft Curse mijn favoriet.
Moet wel erbij zeggen dat ik de eerdere delen later heb gegamed, kan meespelen... Maar beiden hergamed (van 1 & 2 de imo tegenvallende remakes) en toch blijft Curse mijn favoriet.
0
geplaatst: 3 december 2013, 21:13 uur
GTA:
GTA V
Gta: TBoGT
GTA TLaD
GTA San Andres
GTA V
Assassins Creed:
AC II
AC Brotherhood
AC Revelations
AC IV
AC I
Harry Potter:
HP 3
HP 2
HP 1
HP 5
HP 7.2
Super Mario:
Super Mario 64
Super Mario Galaxy
Super Mario Bros 3
New Super Mario Bros
Mario Kart wii
GTA V
Gta: TBoGT
GTA TLaD
GTA San Andres
GTA V
Assassins Creed:
AC II
AC Brotherhood
AC Revelations
AC IV
AC I
Harry Potter:
HP 3
HP 2
HP 1
HP 5
HP 7.2
Super Mario:
Super Mario 64
Super Mario Galaxy
Super Mario Bros 3
New Super Mario Bros
Mario Kart wii
0
geplaatst: 4 december 2013, 16:27 uur
Niemand Mass Effect!? Als serie wel het meest compleet (of valt dit niet onder een top 5)
Mass Effect II
Mass Effect I
Mass Effect III
Mass Effect II
Mass Effect I
Mass Effect III
0
geplaatst: 4 december 2013, 16:35 uur
Mass Effect, in top 5 formaat:
1. Mass Effect II
2. Mass Effect
3.
4.
5. Mass Effect III
1. Mass Effect II
2. Mass Effect
3.
4.
5. Mass Effect III
0
geplaatst: 5 december 2013, 11:30 uur
Oef, ik heb alleen van COD 5 delen gespeeld
Nou, vooruit dan maar:
1. COD 4: Modern Warfare
2. COD 6: Modern Warfare 2
3. COD 7: Black Ops
4. COD 2
5. COD 5: World at War
Nou, vooruit dan maar:
1. COD 4: Modern Warfare
2. COD 6: Modern Warfare 2
3. COD 7: Black Ops
4. COD 2
5. COD 5: World at War
0
geplaatst: 6 december 2013, 00:11 uur
Command & Conquer:
1. Command & Conquer: Generals
2. Command & Conquer: Red Alert 2
3. Command & Conquer: Tiberium Dawn
4. Command & Conquer: Tiberium Sun
5. Command & Conquer: Red Alert
Age Of Empires:
1. Age of Empires II: The Conquerors
2. Age of Empires II: The Age of Kings
3. Age Of Empires
4. Age Of Empires III
5. Age Of Empires: Rise of Rome
F.E.A.R.:
1. F.E.A.R
2. F.E.A.R. 2: Project Origin.
3. F.E.A.R. Extraction Point
4. F.E.A.R. 3
5. F.E.A.R. Perseus Mandate
Grand Theft Auto:
1. Grand Theft auto II
2. Grand Theft Auto: San Andreas
3. Grand Theft Auto: Vice city
4. Grand Theft Auto: Chinatown Wars
5. Grand Theft Auto III
Hitman:
1. Hitman: Blood Money
2. Hitman: Silent Assassin
3. Hitman: Contracts
4. Hitman: Codename 47
5. Hitman: Absolution
Total War:
1. Medieval II: Total War
2. Rome: Total War
3. Medieval: Total War
4. Shogun 2: Total War
5. Empire: Total War
Civilization:
1. Civilization V
2. Civilization III
3. Civilization V: Brave New World
4. Alpha Centauri
5. Civilization IV
Worms:
1. Worms: Forts Under Siege
2. Worms: Revolution
3. Worms
4. Worms 2
5. Worms: Open Warfare 2
1. Command & Conquer: Generals
2. Command & Conquer: Red Alert 2
3. Command & Conquer: Tiberium Dawn
4. Command & Conquer: Tiberium Sun
5. Command & Conquer: Red Alert
Age Of Empires:
1. Age of Empires II: The Conquerors
2. Age of Empires II: The Age of Kings
3. Age Of Empires
4. Age Of Empires III
5. Age Of Empires: Rise of Rome
F.E.A.R.:
1. F.E.A.R
2. F.E.A.R. 2: Project Origin.
3. F.E.A.R. Extraction Point
4. F.E.A.R. 3
5. F.E.A.R. Perseus Mandate
Grand Theft Auto:
1. Grand Theft auto II
2. Grand Theft Auto: San Andreas
3. Grand Theft Auto: Vice city
4. Grand Theft Auto: Chinatown Wars
5. Grand Theft Auto III
Hitman:
1. Hitman: Blood Money
2. Hitman: Silent Assassin
3. Hitman: Contracts
4. Hitman: Codename 47
5. Hitman: Absolution
Total War:
1. Medieval II: Total War
2. Rome: Total War
3. Medieval: Total War
4. Shogun 2: Total War
5. Empire: Total War
Civilization:
1. Civilization V
2. Civilization III
3. Civilization V: Brave New World
4. Alpha Centauri
5. Civilization IV
Worms:
1. Worms: Forts Under Siege
2. Worms: Revolution
3. Worms
4. Worms 2
5. Worms: Open Warfare 2
0
geplaatst: 14 december 2013, 00:56 uur
Alpha Centauri maakt geen onderdeel uit van de Civilization-reeks. Wel een vergelijkbaar spel van Sid Meier, maar het is meer een soort spin-off. Leuk topic trouwens wel. Ook maar even een poging wagen dan, ook al heb ik niet super veel series gespeeld en vaak ook lang niet alles.
Mario (ik reken de platformers apart):
1. Super Mario World
2. Super Mario Bros 3
3. Super Mario Bros
4. Super Mario Land
5. Super Mario Bros 2
GTA:
1. GTA 4
2. GTA San Andreas
3. GTA Vice City
4. GTA 2
5. GTA 1
Call of Duty:
1. Call of Duty 4
2. Call of Duty 2
3. Call of Duty
4. Call of Duty: World at War
Monkey Island:
1. The Secret of Monkey Island
2. Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
3. The Curse of Monkey Island (niet uitgespeeld door omstandigheden, maar ver genoeg gekomen om hem toch op te willen nemen. Vind het nog altijd een geweldig spel trouwens. Schitterende kleurige graphics en de muziek al even zomers).
Hitman:
1. Hitman: Silent Assassin
2. Hitman: Blood Money
3. Hitman: Contracts
4. Hitman: Codename 47
Civilization:
1. Civilization II
2. Civilization
3. Civilization IV
4. Civilization III
Rainbow Six:
1. Rogue Spear
2. Raven Shield
3. Athena Sword
4. Rainbow Six
SWAT:
1. Stetchkov Syndicate
2. SWAT 4
3. SWAT 1 (niet echt een spel maar erg tof
4. SWAT 2
Helaas niet elk deel van een serie (lang genoeg) gespeeld. Daarom onder andere geen Diablo, Alone in the Dark en Tex Murphy. Bij series als Commander Keen, Space Quest en Leisure Suit Larry laat mijn geheugen me gewoon in de steek. Paar maanden terug nog min of meer begonnen aan de Keen-serie, maar verder dan de eerste uitspelen en de tweede een stuk spelen ben ik nog niet gekomen.
Mario (ik reken de platformers apart):
1. Super Mario World
2. Super Mario Bros 3
3. Super Mario Bros
4. Super Mario Land
5. Super Mario Bros 2
GTA:
1. GTA 4
2. GTA San Andreas
3. GTA Vice City
4. GTA 2
5. GTA 1
Call of Duty:
1. Call of Duty 4
2. Call of Duty 2
3. Call of Duty
4. Call of Duty: World at War
Monkey Island:
1. The Secret of Monkey Island
2. Monkey Island 2: LeChuck's Revenge
3. The Curse of Monkey Island (niet uitgespeeld door omstandigheden, maar ver genoeg gekomen om hem toch op te willen nemen. Vind het nog altijd een geweldig spel trouwens. Schitterende kleurige graphics en de muziek al even zomers).
Hitman:
1. Hitman: Silent Assassin
2. Hitman: Blood Money
3. Hitman: Contracts
4. Hitman: Codename 47
Civilization:
1. Civilization II
2. Civilization
3. Civilization IV
4. Civilization III
Rainbow Six:
1. Rogue Spear
2. Raven Shield
3. Athena Sword
4. Rainbow Six
SWAT:
1. Stetchkov Syndicate
2. SWAT 4
3. SWAT 1 (niet echt een spel maar erg tof
4. SWAT 2
Helaas niet elk deel van een serie (lang genoeg) gespeeld. Daarom onder andere geen Diablo, Alone in the Dark en Tex Murphy. Bij series als Commander Keen, Space Quest en Leisure Suit Larry laat mijn geheugen me gewoon in de steek. Paar maanden terug nog min of meer begonnen aan de Keen-serie, maar verder dan de eerste uitspelen en de tweede een stuk spelen ben ik nog niet gekomen.
* denotes required fields.