menu

Games / Toplijsten en favorieten / De beste Call of Duty game

zoeken in:
Welke game van de call of duty franchise vinden jullie het best?

Ik vind call of duty 4 het best.

Ik vind World at War de beste van wat ik gespeeld heb.

4, ook al vond ik die ook niet zo fantastisch. Gewoon een leuke hersenloze shooter die mede door de nieuwe setting nog wel te pruimen was. Wat daarna kwam ben ik niet zo over te spreken.

MW1 natuurlijk de enige game die mij echt wist te verrassen.

De eerste (2.0*). De Modern Warfare games konden me nog geen uur lang boeien.

COD4... bergafwaarts sindsdien.

Brutal Headshot
1. World At War
2. Call Of Duty: United Offensive
3. Call Of Duty 1
4. Call Of Duty 2

gamelord
Call Of Duty 1
Call Of Duty: United Offensive
Call Of Duty 2

COD4 zowiezo jeweetzelluf

Black Ops & World At War.

Zie Review:

Call of Duty: Black Ops (2010)

eigenlijk MW3 & Black Ops!!!!

MW3 omdat de multiplayer en singelplayer mij allebei konden boeien terwijl dat van de andere COD's niet zo was.

de eerste de beste....

COD4 is de enige respectabele game. De rest is drek Call of Duty (2003) vond ik wel oké en Call of Duty 2 (2005) heb ik best veel gespeeld. Waren toffer dan hetgeen na COD4 kwam.

kiriyama
Black Ops, aangezien het mij vooral om de SP gaat en die daarin stukken beter is dan de MW delen.

United Offensive (online mp), COD 2 (SP vooral) en World At War (zombies, co-op, SP en online mp)

Deel 4 vind ik het beste omdat dat de game was voor mij, die online een verandering neerzetten qua ranking systeem, als eerste was van woII oorlog spellen, die de tweede wereld oorlog verliet. en me gewoon voor het eerst wegblaaste achter me playstation. deeltje 5 was ook wel goed. ,maar sindsdien vind ik de games minder worden en soms zelfs in herhaling vallen en dat is zonde.

Je hoort vaak de kritiek dat de serie minder is geworden na World at War en in de herhaling valt, maar dat vind ik maar vreemde kritiek. De spellen zijn juist altijd wel veel van hetzelfde geweest. Alleen is in deel 4 de online ranking ingevoerd. Maar revolutionair zou ik dat nou niet noemen. Op zich heeft het ook niet zo heel veel met de gameplay te maken, het is meer een reden voor mensen om te spelen. Zelf vond ik 1 of 4 het beste denk ik. Deel vier was het beste in zijn verhaal vertellen, en de moderne setting was een aangename verandering.

Call of Duty was een game als tussendoortje, meer niet. ik speelde altijd Medal of Honour (ook online) Alleen modern warfare 1 was echt weer wat nieuws en ook echt leuk om te spelen. Mede dankzij echt een geneiale MP en de nieuwe settiing. Nu ken je het wel weer, dus tijd om weer eens buiten deze kaders te gaan denken.

1. World at War (met afstand, heeft ook veruit de beste singleplayer)
2. MW1
3. COD 2
4. MW2
5. COD 1
6. Black Ops

Na Black Ops ging het helaas zwáár bergafwaarts.

Call of Duty 4: Modern Warfare Playstation 4 daarna hebben alle Battlefields Call of Duty overtroffen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.