Games / Toplijsten en favorieten / Top 5 Beste Series
zoeken in:
0
geplaatst: 14 juli 2007, 21:17 uur
Met series bedoel ik spellen die meerdere delen hebben.
Bij mij is dat als volgd:
1. Grand Theft Auto
2. NBA Live
3. Super Mario Bros.
4. Pro Evolution Soccer
5. Tekken
en welke series vinden jullie de beste?
Bij mij is dat als volgd:
1. Grand Theft Auto
2. NBA Live
3. Super Mario Bros.
4. Pro Evolution Soccer
5. Tekken
en welke series vinden jullie de beste?
0
geplaatst: 15 juli 2007, 01:10 uur
1. Final Fantasy
2. Zelda
3. Metal Gear Solid
4. Resident Evil
5. Castlevania
2. Zelda
3. Metal Gear Solid
4. Resident Evil
5. Castlevania
0
geplaatst: 15 juli 2007, 04:49 uur
Een precieze top heb ik niet maar enkele zijn Monkey Island, Grand Theft Auto, Pro Evolution Soccer en Super Mario Bros.
0
geplaatst: 15 juli 2007, 08:12 uur
Voorlopig:
1. Kingdom Hearts (Zonder CoM, die was niet echt goed.)
2. Pokémon
3. Worms
4. Ratchet & Clank
5. RollerCoaster Tycoon
1. Kingdom Hearts (Zonder CoM, die was niet echt goed.)
2. Pokémon
3. Worms
4. Ratchet & Clank
5. RollerCoaster Tycoon
0
geplaatst: 15 juli 2007, 08:41 uur
Er bestond toch ook een serie van onze vriend "Rayman".
En voorlopig is de Beste Serie natuurlijk
1: Rayman (Met name:"The Great Escape")
2: Pokémon
3: Rollorcoaster Tycoon
4: Zelda
5: Kingdom Hearts
Eigenlijk zou op 2 de Serie van de nieuwste Mario-Games moeten staan maar dat is niet echt een serie.
En voorlopig is de Beste Serie natuurlijk
1: Rayman (Met name:"The Great Escape")
2: Pokémon
3: Rollorcoaster Tycoon
4: Zelda
5: Kingdom Hearts
Eigenlijk zou op 2 de Serie van de nieuwste Mario-Games moeten staan maar dat is niet echt een serie.
0
Remi
geplaatst: 15 juli 2007, 18:46 uur
1. Metal Gear Solid
2. Tekken
3. Worms
4. Monkey Island
5. Resident Evil
2. Tekken
3. Worms
4. Monkey Island
5. Resident Evil
0
geplaatst: 15 juli 2007, 18:54 uur
1. ISS pro Evolution/PES
2. CM/ FM
3. Final Fantasy
4. Resident Evil
5. Mario
2. CM/ FM
3. Final Fantasy
4. Resident Evil
5. Mario
0
geplaatst: 15 juli 2007, 18:59 uur
1. Larry
2. King's Quest
3. Space Quest
4. Police Quest
5. Civilization
2. King's Quest
3. Space Quest
4. Police Quest
5. Civilization
0
geplaatst: 15 juli 2007, 20:41 uur
1. Gabriel Knight
2. Broken Sword
3. Monkey Island
4. Space Quest
5. Leisure Suit Larry
2. Broken Sword
3. Monkey Island
4. Space Quest
5. Leisure Suit Larry
0
geplaatst: 16 juli 2007, 22:26 uur
1. Final Fantasy
2. Shenmue
3. Metal Gear Solid
4. Zelda
5. Mario
2. Shenmue
3. Metal Gear Solid
4. Zelda
5. Mario
0
geplaatst: 16 juli 2007, 22:53 uur
1. Final Fantasy
2. Zelda
3. Mario
4. Resident Evil
5. Commander Keen
2. Zelda
3. Mario
4. Resident Evil
5. Commander Keen
0
geplaatst: 17 juli 2007, 00:53 uur
Op dit moment:
1. Half-Life2
2. Test Drive Unlimited
3. America's Army
4. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
5. PES 6
1. Half-Life2
2. Test Drive Unlimited
3. America's Army
4. S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
5. PES 6
0
geplaatst: 17 juli 2007, 02:38 uur
Het gaat dus om series beste Test Drive
1. Command & Conquer
2. Resident Evil
3. Commandos
4. Pokémon
5. Advance Wars
1. Command & Conquer
2. Resident Evil
3. Commandos
4. Pokémon
5. Advance Wars
0
geplaatst: 17 juli 2007, 11:46 uur
1. Baldur's Gate
2. The Elder Scrolls
3. TV Sports
4. FIFA
5. Monkey Island
2. The Elder Scrolls
3. TV Sports
4. FIFA
5. Monkey Island
0
Game_Kaza
geplaatst: 17 juli 2007, 17:59 uur
1. Kingdom Hearts (de PS2 versies)
2. Prince Of Persia
3. Mario Party (en de rest)
4. Tony Hawk's ......
5. Soul Calibur
2. Prince Of Persia
3. Mario Party (en de rest)
4. Tony Hawk's ......
5. Soul Calibur
0
geplaatst: 17 juli 2007, 18:03 uur
Mijn lijstje (makkie ) :
1. Half-Life
2. Grand Theft Auto
3. Timesplitters
4. Kingdom Hearts
5. Guitar Hero
1. Half-Life
2. Grand Theft Auto
3. Timesplitters
4. Kingdom Hearts
5. Guitar Hero
0
geplaatst: 17 juli 2007, 19:04 uur
0
geplaatst: 17 juli 2007, 21:58 uur
JohnWilliams schreef:
zinloze vraag, zeg! Waarom stel je zo een vraag?(quote)
Waarom een makkie?
0
geplaatst: 18 juli 2007, 12:38 uur
1. Pro Evolution Soccer
2. TrackMania
3. Championship Manager
4. Super Mario Bros
5. Cycling Manager
2. TrackMania
3. Championship Manager
4. Super Mario Bros
5. Cycling Manager
0
geplaatst: 18 juli 2007, 21:52 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
zinloze vraag, zeg! Waarom stel je zo een vraag?
zinloze vraag, zeg! Waarom stel je zo een vraag?
Omdat er hééél veel Games zijn! Dus dan word je keuze toch juist moeilijker
0
geplaatst: 20 juli 2007, 16:01 uur
Lastige.......
1. Baldur's Gate
2. Warcraft
3. Command & Conquer
4. Elder Scrolls (alhoewel ik nog niet alles hiervan ken)
5. Worms
1. Baldur's Gate
2. Warcraft
3. Command & Conquer
4. Elder Scrolls (alhoewel ik nog niet alles hiervan ken)
5. Worms
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 01:14 uur
1 Elder Scrolls
2 Warcraft
3 Pokemon
4 Baldur's Gate
5 Knights of The Old Republic
2 Warcraft
3 Pokemon
4 Baldur's Gate
5 Knights of The Old Republic
0
geplaatst: 8 augustus 2007, 13:09 uur
1. Final Fantasy
2. Metal Gear Solid
3. God of War
4. Resident Evil
5. Golden Sun
Maar Max Payne en Prince of Persia hadden er ook in gemogen...
2. Metal Gear Solid
3. God of War
4. Resident Evil
5. Golden Sun
Maar Max Payne en Prince of Persia hadden er ook in gemogen...
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 8 augustus 2007, 13:16 uur
1. Pro evolution soccer
2. Sam & Max
3. Worms
4. Trackmania
5. Rollercoaster Tycoon
2. Sam & Max
3. Worms
4. Trackmania
5. Rollercoaster Tycoon
0
geplaatst: 10 augustus 2007, 19:14 uur
Cijfers liegen niet:
The Legend of Zelda 3,95 (22) #89 in de top 250
Zelda II: The Adventure of Link 3,38 (21) #248 in de top 250
The Legend of Zelda: A Link to the Past 4,38 (51) #2 in de top 250
The Legend of Zelda: Link’s Awakening 4,16 (22) #35 in de top 250
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 4,39 (92) #1 in de top 250
The Legend of Zelda: Majora’s Mask 4,23 (31) #19 in de top 250
The Legend of Zelda: Oracle of Ages 4,07 (14) #65 in de tiplijst
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons 4,22 (16) #35 in de tiplijst
The Legend of Zelda: ALTTP & Four Swords 4,08 (13) #62 in de tiplijst
The Legend of Zelda: The Wind Waker 4,26 (53) #12 in de top 250
The Legend of Zelda: The Minish Cap 4,29 (17) #23 in de tiplijst
The Legend of Zelda: Twilight Princess 4,33 (45) #10 in de top recent
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass ? ?
The Legend of Zelda 3,95 (22) #89 in de top 250
Zelda II: The Adventure of Link 3,38 (21) #248 in de top 250
The Legend of Zelda: A Link to the Past 4,38 (51) #2 in de top 250
The Legend of Zelda: Link’s Awakening 4,16 (22) #35 in de top 250
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 4,39 (92) #1 in de top 250
The Legend of Zelda: Majora’s Mask 4,23 (31) #19 in de top 250
The Legend of Zelda: Oracle of Ages 4,07 (14) #65 in de tiplijst
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons 4,22 (16) #35 in de tiplijst
The Legend of Zelda: ALTTP & Four Swords 4,08 (13) #62 in de tiplijst
The Legend of Zelda: The Wind Waker 4,26 (53) #12 in de top 250
The Legend of Zelda: The Minish Cap 4,29 (17) #23 in de tiplijst
The Legend of Zelda: Twilight Princess 4,33 (45) #10 in de top recent
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass ? ?
0
geplaatst: 31 oktober 2007, 17:54 uur
1. need for speed
2. tony hawk
3. halo
4. ratchet and clank
5. pgr
2. tony hawk
3. halo
4. ratchet and clank
5. pgr
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 7 november 2007, 01:32 uur
1. Final Fantasy, 'tuurlijk...
2. Silent Hill
3. Shin Megami (vooral de Personas)
4. Fallout (hopelijk 3 ook)
5. Gabriel Knight
En de Elder Scrolls niet te vergeten...
2. Silent Hill
3. Shin Megami (vooral de Personas)
4. Fallout (hopelijk 3 ook)
5. Gabriel Knight
En de Elder Scrolls niet te vergeten...
0
geplaatst: 7 november 2007, 19:22 uur
5. Gran Turismo/Trackmania
4. Monkey Island
3. God of War
2. Half-Life
1. Final Fantasy
4. Monkey Island
3. God of War
2. Half-Life
1. Final Fantasy
* denotes required fields.