menu

Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 Crisis!

zoeken in:
avatar van LimeLou
Hebben jullie ook dat gevoel gehad dat jullie Top 10 niet goed genoeg was? Ik namelijk wel, ik heb mijn Top 10 gisteren verwijderd omdat ik gewoon niet kon kiezen. Telkens krijg ik het gevoel dat er een topgame ontbreekt in mijn lijst, dat ik te veel games van dezelfde serie plaats, dat mijn smaak te mainstream is of dat mijn games in de Top 10 niet mijn smaak genoeg presenteren tegenover andere Gamesmeter gebruikers.

Zo had mijn laatste Top 10 3 Resident Evil games, ik vond dit te veel, maar toen ik 2 van de 3 wou verwijderen, wist ik dat er een paar pareltjes uit mijn Top 10 gehaald werden. Ik heb nu onderhand 30 keer mijn Top 10 veranderd (no joke!) en uit frustratie wil ik tegen Gamesmeter schreeuwen: "Maak van die Top 10 nou eens een keer een Top 20 of Top 30! Dat zou een stuk makkelijker zijn!"

Om een lang verhaal kort te maken: Hebben jullie in het verleden wel eens problemen gehad met het vormen van jullie Top 10'en, en het allerbelangrijkste: Vinden jullie ook dat Gamesmeter een Top 20 of Top 30 moet invoeren?

Please respond!

gamelord
Ik heb ook altijd moeite met de Top 10.

Top 30 vind ik misschien wat te ver gaan, maar zou wel leuk zijn om een top 20 te hebben. Dan zou hij ook voorgoed vast staan, omdat ik dan helemaal tevreden zou zijn. Maar gelijk heb je, wordt soms ook gefrustreerd met mijn top 10. (kom er gewoon 6 te kort )

284
Ik stem voor een top 25, er zijn idd zoveel games die ik in mijn top 10 wil hebben dat het gewoon niet past.

avatar van jellecomicgek72
Heb er ook veel moeite mee om de volgorde van de top 10 te bepalen. Komt ook omdat ik zoveel games in me leven heb gespeeld. (jaja, zat al vanaf me 4e achter een computer.) De 1e 5 games in me top 10 gaan altijd wel maar daarna is het steeds weer veranderen, games eruit gooien en games erin gooien. Ik stem ook voor een top 20. (top 25 is net iets teveel.)

avatar van Manny Calavera
Top 10 is meer dan genoeg; het moet uniek blijven.

avatar van Princess Piranha
Gewoon op 10 houden. Zet je ook lekker aan het denken welke 10 nou echt je favorieten zijn

avatar van Rujar
Tja stemmen op games blijft eeuwig tweaken. Ik heb ook een top 10 (of 5 sterren) waarvan je denkt nou moet dat nou. Er zijn veel beter games maar sommige games verdien gewoon een ode.

avatar van LimeLou
Ben het eens met Rujar.
Ik heb nu een gamelijst gemaakt met 43 nominaties, welke ik in mijn top 10 zou moeten stoppen ,en zelfs als dat smerige karwei is gedaan, ben ik waarschijnlijk nog steeds bezig.
Ik ben gewoon een te grote perfectionist, denk ik

avatar van Thomas83
Een top-25 of zo lijkt me ook niks. Vind een top-10 nou net goed overzichtelijk, en dit soort lijstjes samenstellen vergt altijd wat puzzelwerk, maar zo enorm veel moeite heb ik er ook niet mee gehad. Wat helpt wat dat betreft is dat ik mezelf wat beperkingen opleg, zoals in principe maar 1 game per serie en ook een beetje een gevarieerde top-10 wat betreft soort spellen. Verder heb ik er ook een paar die ik blind erin kon gooien.

avatar van LimeLou
Ja, daar heb je een punt.

Leuke avatar trouwens

Gast
geplaatst: vandaag om 16:26 uur

geplaatst: vandaag om 16:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.