menu

Games / Toplijsten en favorieten / Beste PC shooters

zoeken in:
avatar van JustMike
Ik heb al aardig wat first person shooters gespeeld alleen ik zou er graag nog een paar goede willen weten. Dat geldt ook voor third person shooters. Het maakt niet uit als er monster en dat soort dingen in voorkomen, want dat is wel leuk.

Kan iemand mij helpen? ?

avatar van Manny Calavera
Doom 2 schijnt wel hip te zijn. Moet je maar eens checken!

avatar van jellecomicgek72
Counterstrike 1.6, Quake, Doom 3, Soldier of Fortune, Cod, Return the castle wolfenstein, Half-Life 1+2, Battlefield 2, noem het maar op.

gamelord

avatar van JustMike
bedankt

avatar van JustMike
ik heb nu al doom 3 (geweldig) en ik heb ook half-life 2. bedankt voor de tips.

avatar van polopolo150
Battlefield Bad Company 2 mag wat mij betreft ook in dit lijstje... alsje PC het aankan, zul je er geen spijt van hebben.

avatar van JustMike
die had ik geprobeerd en inderdaad kon mijn pc het niet aan, maar ik heb een andere videokaart gekocht, dus ik ga hem gewoon nog een keertje proberen.

avatar van steffengamer
Beste shooters zijn absoluut:

1. Unreal tournament 3
2. Quake 4
3. Quake 3 Arena
4. Quake

avatar van Draugen
Hier is een lijstje met shooters die je eigenlijk uit zou moeten proberen (mocht je dat nog niet gedaan hebben):

Stalker: Shadow of Chernobyl en Call of Pripyat (Clear Sky is voor de liefhebber zullen we maar zeggen)
Crysis en Crysis Warhead
Metro 2033
FEAR 1
Half-Life 2
Team Fortress 2
Bioshock 1 en 2

Al moet ik wel zeggen dat je vooral voor de eerste 3 spellen een goede PC nodig hebt.

Kwa singleplayer...

Farcry 1
Bioshock 1
Halflife 2
F.E.A.R.
Doom 3
Metro 2033
Gears Of War
Hitman 2/3/4
GTA 4
Mafia 1

Online...

Left 4 Dead 2
Quake 3 Arena
Unreal Tournament (3)
Modern Warfare 1 & 2

avatar van Thomas83
De Hitmans zijn toch geen shooters? Als je ze op die manier speelt dan speel je het spel niet echt op de manier waarop je ze zou moeten spelen vind ik, en als je ze puur als shooter gaat beoordelen vind ik ze eigenlijk ook tekort schieten. GTA 4 hetzelfde verhaal eigenlijk, Mafia vast ook.

Dacht zelf meer aan titels als Rainbow Six 1, 2 en 3, Half-Life, Counter-Strike, Soldier of Fortune, Return to Castle Wolfenstein, eigenlijk alle Battlefields, Duke Nukem 3D, Doom, Quake en Unreal Tournament als wat ouder ook nog mag. Over Delta Force en Ghost Recon: Advanced Warfighter heb ik ook goede verhalen gehoord.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:37 uur

geplaatst: vandaag om 13:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.