Games / Toplijsten en favorieten / Top 10 games gebaseerd op films
zoeken in:
0
Game_Kaza
geplaatst: 11 juli 2010, 10:35 uur
Games van films zijn meestal wel leuk. Titel zegt het.
Mijne,
1. Godfather
2. X-Men Origins: Wolverine
3. King Kong
4. Lord of the Rings: Return of the King
5. Matrix: Path of Neo
6. Lord of the Rings: Two Towers
7. Dinosaur
8. Aladdin (capcom)
9. Lord of the Rings: Fellowship of the Ring
10. Hercules
Mijne,
1. Godfather
2. X-Men Origins: Wolverine
3. King Kong
4. Lord of the Rings: Return of the King
5. Matrix: Path of Neo
6. Lord of the Rings: Two Towers
7. Dinosaur
8. Aladdin (capcom)
9. Lord of the Rings: Fellowship of the Ring
10. Hercules
0
geplaatst: 11 juli 2010, 11:49 uur
1. Star Wars: Republic Commando
2. The Warriors
3. Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
4. Star Wars Battlefront II
5. Jurassic Park: Operation Genesis
6. Spider-Man
7. Lego Star Wars: The Video Game
8. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth
9. Aliens vs. Predator
10. Mortal Kombat 2
2. The Warriors
3. Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3
4. Star Wars Battlefront II
5. Jurassic Park: Operation Genesis
6. Spider-Man
7. Lego Star Wars: The Video Game
8. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth
9. Aliens vs. Predator
10. Mortal Kombat 2
0
geplaatst: 30 juli 2010, 05:32 uur
1. Star Wars KOTOR
2. Star Wars Republic Commando
3. Harry Potter Philosophers Stone
4. Harry Potter Chamber of Secrets
5. Harry Potter Prisoner of Azkaban
Sorry, maar ik kan niet zo snel andere goede filmgames bedenken
2. Star Wars Republic Commando
3. Harry Potter Philosophers Stone
4. Harry Potter Chamber of Secrets
5. Harry Potter Prisoner of Azkaban
Sorry, maar ik kan niet zo snel andere goede filmgames bedenken
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 18:16 uur
Geen vermelding van GoldenEye? Has the world gone mad!
01: GoldenEye
02: Harry Potter and the Philosopher's Stone (PC versie)
03: SW Rogue Squadron 3: Rebel Strike
04: SW Rogue Squadron 2: Rogue Leader
05: SW Rogue Squadron
Voor de rest zijn de meeste games zo commercieel en lineair als wat en sommige titels zijn hooguit leuk voor een keer. Maar om ze nou in een lijst te zetten Ik zie hier bijvoorbeeld LOTR games en King Kong staan waarvan ik denk: 'speel je die games überhaubt nog wel'. Vlug cashen op een topfilm met als resultaat: een ren-van-A-naar-B spelleke met wat toffe momenten. Everything or Nothing is daar een goed voorbeeld van en het verbaasd me dat deze titel ook niet vermeld was
01: GoldenEye
02: Harry Potter and the Philosopher's Stone (PC versie)
03: SW Rogue Squadron 3: Rebel Strike
04: SW Rogue Squadron 2: Rogue Leader
05: SW Rogue Squadron
Voor de rest zijn de meeste games zo commercieel en lineair als wat en sommige titels zijn hooguit leuk voor een keer. Maar om ze nou in een lijst te zetten Ik zie hier bijvoorbeeld LOTR games en King Kong staan waarvan ik denk: 'speel je die games überhaubt nog wel'. Vlug cashen op een topfilm met als resultaat: een ren-van-A-naar-B spelleke met wat toffe momenten. Everything or Nothing is daar een goed voorbeeld van en het verbaasd me dat deze titel ook niet vermeld was
0
geplaatst: 22 augustus 2010, 19:05 uur
Idem voor alle Star Wars games die hier genoemd worden. Hebben niks met de films te maken.
0
Ford KAduuk
geplaatst: 22 augustus 2010, 19:57 uur
1. Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay 4*
2. Ballistic: Ecks vs. Sever 3,5*
3. Disney’s Aladdin 3,5*
4. Godfather: The Game 3,5*
5. James Bond 007: Everything or Nothing 3,5*
6. James Bond: Nightfire 3,5*
7. LOTR: Return of the King 3,5*
8. Harry Potter and the Chamber of Secrets 3*
9. Pirates of the Carribean: At World’s End 3*
10. Spider-Man 2 3*
Filmseries niet meegerekend. Veel licentiegames vind ik hooguit een 7 waard. Leuke games zijn dit wel, hoogstaande games zijn dit echter niet. Alleen Riddick: Escape from Butcher Bay wist me aardig te verrassen met zijn kwaliteit.
2. Ballistic: Ecks vs. Sever 3,5*
3. Disney’s Aladdin 3,5*
4. Godfather: The Game 3,5*
5. James Bond 007: Everything or Nothing 3,5*
6. James Bond: Nightfire 3,5*
7. LOTR: Return of the King 3,5*
8. Harry Potter and the Chamber of Secrets 3*
9. Pirates of the Carribean: At World’s End 3*
10. Spider-Man 2 3*
Filmseries niet meegerekend. Veel licentiegames vind ik hooguit een 7 waard. Leuke games zijn dit wel, hoogstaande games zijn dit echter niet. Alleen Riddick: Escape from Butcher Bay wist me aardig te verrassen met zijn kwaliteit.
0
geplaatst: 23 augustus 2010, 15:58 uur
Brains schreef:
Idem voor alle Star Wars games die hier genoemd worden. Hebben niks met de films te maken.
Idem voor alle Star Wars games die hier genoemd worden. Hebben niks met de films te maken.
De Rogue Squadron reeks is wel degelijk gebasseerd op de oude SW trilogie. Waarom kun je in Rebel Strike anders events naspelen die uit de films komen.
Any way, heeft iemand hier überhaubt wel GoldenEye gespeeld destijds? Want ik zie Nightfire en zelfs Everything or Nothing staan. Serieus, normaal gesproken stoppen de meeste mensen GoldenEye in hun lijst met favoriete licentie-games. Niet alleen omdat het een goeie licentie-game was maar ook omdat het spel aardig revolutionair was in het FPS genre. Iets wat ik van een Pirates of the Caribbean game niet kan zeggen.
0
geplaatst: 3 oktober 2010, 08:58 uur
wheel man, x-men wolverine golden eye zijn erg goede filmgames
godfather is ook wel leuk, de eerste paar hp games waren ook goed maar nu zijn ze bagger, spider-man games zijn oké, warriors is ook erg goed, batman aa is dat een filmgame? ik ben niet zo van de films zo ja dan is dat zeker weten de beste film game
godfather is ook wel leuk, de eerste paar hp games waren ook goed maar nu zijn ze bagger, spider-man games zijn oké, warriors is ook erg goed, batman aa is dat een filmgame? ik ben niet zo van de films zo ja dan is dat zeker weten de beste film game
0
AvMerode
geplaatst: 3 oktober 2010, 15:39 uur
GoldenEye 007 en Escape from Butcher Bay (2004) zijn in feite de beteren.
0
Dr. Salvador
geplaatst: 4 oktober 2010, 13:07 uur
Escape from Butcher Bay is misschien wel de slechste die ik heb mogen spelen ja
0
geplaatst: 4 oktober 2010, 19:18 uur
Dr. Salvador schreef:
Escape from Butcher Bay is misschien wel de slechste die ik heb mogen spelen ja
Escape from Butcher Bay is misschien wel de slechste die ik heb mogen spelen ja
0
AvMerode
geplaatst: 5 oktober 2010, 01:18 uur
Dr. Salvador schreef:
Escape from Butcher Bay is misschien wel de slechste die ik heb mogen spelen ja
Escape from Butcher Bay is misschien wel de slechste die ik heb mogen spelen ja
Jij hebt de versie gespeeld die bij Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena inzat, de gewone/originele 2004 Xbox versie is stukken beter.
0
Dr. Salvador
geplaatst: 5 oktober 2010, 14:19 uur
Oke, ja ik denk als ik hem in die tijd speelde, dat het me beter beviel, maar die nieuwe zit ook vol ergelijke fouten, en vond het gewoon een erg standaard game, maargoed.
0
shadowmaster100
geplaatst: 5 oktober 2010, 15:34 uur
Rujar schreef:
Waarom heeft niemand batman in zijn lijstje?
Waarom heeft niemand batman in zijn lijstje?
bedoel je arkham asylum? want die is gebaseerd op de COMIC niet op de films
0
Dr. Salvador
geplaatst: 5 oktober 2010, 15:52 uur
Ja, net als The Darkness
Ik vind Constantine de beste en leukste filmgame.
Ik vind Constantine de beste en leukste filmgame.
0
gamelord
geplaatst: 28 december 2011, 22:40 uur
1 LOTR - Return of the king
2 LOTR - The two towers
3 Eragon
4 Star Wars - Revenge of the sith
5 LOTR - Battle for middle Earth
6 Batman Begins
7James Cameron's Avatar
8 The Thing
9 Dune
Edit: Thanks Bor, was The Thing en Dune helemaal vergeten.
2 LOTR - The two towers
3 Eragon
4 Star Wars - Revenge of the sith
5 LOTR - Battle for middle Earth
6 Batman Begins
7James Cameron's Avatar
8 The Thing
9 Dune
Edit: Thanks Bor, was The Thing en Dune helemaal vergeten.
0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 28 december 2011, 23:09 uur
01. Blade Runner (1997) 5*
02. Dune (1992) 4,5*
03. Jurassic Park: Operation Genesis (2003) 4*
04. Enter the Matrix (2003) 4*
05. The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (2004) 4*
06. Alien Resurrection (2000) 4*
07. Jurassic Park (1993) 4*
08. Batman Returns (1992) 4*
09. The Thing (2002) 3,5*
10. Alien³ (1992) 3,5*
02. Dune (1992) 4,5*
03. Jurassic Park: Operation Genesis (2003) 4*
04. Enter the Matrix (2003) 4*
05. The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (2004) 4*
06. Alien Resurrection (2000) 4*
07. Jurassic Park (1993) 4*
08. Batman Returns (1992) 4*
09. The Thing (2002) 3,5*
10. Alien³ (1992) 3,5*
* denotes required fields.